DragonsHeaven Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Elsket de nye lydene, ihvertfall de fra våpnene + de nye "NICE!" og "Sweeet!" uttrykka til Marcus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "It's great at parties, really" Å sitte og imitere Gears 2-lydene, ja? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skulle ønske jeg hadde flere nerde-venner, så kunne vi ha satt oss i en sirkel og gjetta på hvilke våpen vi immiterte.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skulle ønske jeg hadde flere nerde-venner, så kunne vi ha satt oss i en sirkel og gjetta på hvilke våpen vi immiterte.. Litt sånn vi dreiv på med litt etter Gears kom ut, bare at vi tegna på tavla. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skulle ønske jeg hadde flere nerde-venner, så kunne vi ha satt oss i en sirkel og gjetta på hvilke våpen vi immiterte.. Ville vært litt morsomt, ja. Med mindre du vil holde deg unna taper-stempelet blant resten av verden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 The geek shall inherit the earth! Resistance is futile! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Looky here, then. http://www.youtube.com/watch?v=frpIaAtQxFY Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) NOOOOOO!!! You stole my thunder! Hadde jeg postet videoen før jeg så på den hadde jeg blitt den store helten... Satte meg ned i stad å tenkte "nå må jeg jammen finne noe gromt om Gissj 2" Og etter min mening klarte jeg det med stil og lomma full av hundrelapper! http://gamevideos.1up.com/video/id/21419 (samme video som Laland sin, bare med bittelittegranne bedre kvalitet) HOLY SHITFUCK! FUCK! SHIT! FUCK! Ja.... Endret 12. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeij Lakus! Gi oss noe å sikle over i nattetimene! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ettersom du kom før meg med den første videoen måtte jeg finne noe annet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Gratulerer. Du klarte å finne en random Gears 2-video på Youtube. Nå er du nok en gang trådens helt, Lakus. Denslags krever skillz. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg prøvde å være ironisk. Ta det som du vil Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Og de 7 siste innleggene inneholder ikke noe informasjon om Gears2. Da får vi knock it up a notch; Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Se der ja. Nå kom jeg i skikkelig Gears 2-modus. Fikk ihvertfall lyst til å skyte noen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sjekk animasjonene da! Skulle ønske de bevegelsene der var meg i Gears 1 og. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Laland,, you got me. edit: Snatch 900 Endret 14. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå