Eriqo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kan noen forklare meg hva Horde er? :s Tror jeg kanskje vet hva det er.. Sånn at du får 1000 locusts mot deg og så bare pure killing time? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jepp. 5 stykker drar ut i en bane og skal forsvare seg så lenge de kan. Man får 50 bølger med fiender kjørt mot seg, og det handler da om å overleve/drepe alle. For hver bølge kommer det fler og/eller vanskeligere fiender. Ryktene skal ha det til at man etterhvert kan møte på flere Brumaks samtidig. Ellers er det slik at nivåene dine lagres. Har du klart nivå 34 på normal en gang, så kan du starte derfra igjen neste gang. Hvis en eller to av dere dør komemr de tilbake i live på neste nivå, men hvis alle dør så er det naturligvis slutt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Wingman Gameplay http://www.gametrailers.com/player/usermovies/258099.html Ser rimelig smooth ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 det ser rim elig fest lig ut.... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Irriterer meg at folk som spiller på messer etc. alltid er så vannvittig dårlige! Men, Lakus, you're on fire med alle disse finna! Keep em' coming! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har jo hatt en liten pause fra posting om Gears 2, men nå har hypen innhenta meg. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Håper inderlig det var bots de spilte mot, for her gikk det jævlig sakte! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Håper inderlig det var bots de spilte mot, for her gikk det jævlig sakte!De fleste sugde nok sikkert. Var jo helt åpent for alle der det var. Må nesten si at jeg elsker denne videoen. Masse MP action, og man får høre/se hvordan våpnene nå høres ut. http://www.gametrailers.com/player/36057.html Elsker de nye lydene! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Rødt var veldig orange, men ellers, herlig! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Man ser helt usårbar ut bak det skjoldet Med mindre du møter en boomshot da... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Epic Games put together a little video for Maxim about the audio in Gears of War 2. Snore-worthy, right? Nope. It's actually a fun little six-minute romp showcasing the work that goes into all the little sounds we'll hear in the game releasing Nov. 7. An interesting factoid is that 85% of the audio in the game is new, according to Audio Director Mike Larson. There's also a brief interview with the game's composer, Steve Jablonsky, who did the music for Command & Conquer 3 and the Transformers movie. The video is worth watching just to hear how the decision was made for the sound of the Gatling gun in the game. Check it out after the break VIDEO! Endret 8. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lakus, jeg har ètt ord. TAKK! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har to ord. Tusen takk. drugiS wins Lyd er gøy nok det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Hører på dem lydeffektene dem har nu, dem er mye bedre enn det man hører i Gears Of War Blir digg å fyre Gears Of War 2 på HDTV og hjemmekinoen når spillet kommer 7.nov!! Mye mer kraftigere liksom Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hørtes vel greit ut. Ser også greit ut. Et okei spill ... Tror det blir nokså kult. Sånn halvhjerta hvis du skjønner. Litt tamt, kanskje. Skulle ønske de lagde det til PStripple, da skulle vi fått smake! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 E-wok: [sarcasm] [\sarcasm] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Flott at de har gjort noe med lydene, for de var på ingen måte gode sånn sett i GeOW. Utrolig tamme våpen lyder jevnt over, og eit relativt platt lydbilde egentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Lydene i Gears 2 virker å bli mye høyere, råere og generelt mer slemrumpa! "It's great at parties, really" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå