Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommet now nues abut special edition, vill ha det på Gears 2 også

GeOW2 CE

“Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2,” a 48-page hardbound book including character profiles, exclusive concept art, and foreword by Design Director Cliff Bleszinski

A Bonus DVD including exclusive making-of-the-game video footage, design galleries with audio commentary by Epic Games, and promotional videos including the E3 2008 trailer, “Rendezvous”

A Dominic and Maria Keepsake Photo

A Exclusive Xbox LIVE code to unlock a gold-plated Lancer Assault Rifle for online play

All in a Steel book DVD case

Endret av Mala
Lenke til kommentar
kommet now nues abut special edition, vill ha det på Gears 2 også

GeOW2 CE

“Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2,” a 48-page hardbound book including character profiles, exclusive concept art, and foreword by Design Director Cliff Bleszinski

A Bonus DVD including exclusive making-of-the-game video footage, design galleries with audio commentary by Epic Games, and promotional videos including the E3 2008 trailer, “Rendezvous”

A Dominic and Maria Keepsake Photo

A Exclusive Xbox LIVE code to unlock a gold-plated Lancer Assault Rifle for online play

All in a Steel book DVD case

Noen ting jeg lurer på som jeg håper noen vil poste her så fort de får vite det:

1.Når vil denne collectors edition være mulig å få tak i/forhåndsbestille?

2.Hvor mye vil den koste?

3.(et spørsmål til de som vet)Er det 100% sikkert at man får gears 2 på samme dag som release når man bestiller fra utlandet?

Håper ihvertfall at noen vil svare på det siste spørsmålet:)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg føler meg ganske selvsikker på at det er nok i butkkene.

Du kan jo forhåndsbestille i en butikk da. Det betyr som oftest at du betaler 50kr da, og får selve spillet til 50kr mindre. Ett lite depositum altså. Hvis butikken skal ta inn collectors edition (det kan man spørre om) så kan man jo forhåndsbestille det og.

Er sånn jeg har gjort det med alle mine "større" spill som GTA4, Halo3, Call of Duty 4, Gears of War og Bioshock, ingen av spillene jeg har har vært ute av lager når jeg har kjøpt de. Har ikke trengt å forhåndsbestille i butikken engang.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...