Laland Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Guttær! Nå har vi noe som minner om en dato vi kan glede oss til! http://www.joystiq.com/2008/07/08/gears-of...9-release-date/ Visiting the official Gears of War 2 page right now sends you to a splash page with the above image. The dog tags and the image name have the same numerical combination: 033-116-117-126-071. When converted from Octal to ASCII you get "ESC Nov 9" (ESC as in the control character). Microsoft hasn't issued a press release, but it's hard to argue against November 9 being the official release date for Gears of War 2. We expect a confirmation by next week, if not before. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tippet November 8, så jeg var ikke langt unna Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Bestilte akkurat GeoW 1 fra Play.com nå.. £14.99 var ikke noe å si noe på har ikke testet det enda jeg, så gleder meg til jeg får det Må neste få rundet det før 2'ern kommer, for det ser rått ut! Endret 9. juli 2008 av JV Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Du har virkelig noe å glede deg til! Få med deg en venn og spill igjennom historien i coop over Live! Det gjør singleplayer delen ufattelig mye morsommere! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bestilte akkurat GeoW 1 fra Play.com nå.. £14.99 var ikke noe å si noe på har ikke testet det enda jeg, så gleder meg til jeg får det Må neste få rundet det før 2'ern kommer, for det ser rått ut! Bare ikke spill online med det første. Finnes for det meste bare skitunger som spiller Gears nå for tiden... *whinewhine* Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Gametrailers skal vise ny campaign-del fra Gears Of War 2 på freddan Skal bli digg å se mer av Gears Of War 2 ja!!! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gametrailers skal vise ny campaign-del fra Gears Of War 2 på freddan Skal bli digg å se mer av Gears Of War 2 ja!!! Glede seg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) I den seneste gametrailerstv så sier Cliffy att det skal komme boter i Gears Of War 2!! Digg for dem uten Live viss det går ann å bruke dem i local games osv Endret 12. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Dette kan bli så konge, gleder meg bare mer og mer til Gears Of War 2 Endret 12. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jag kjenner en boooooooot! Han hetter Marcus, Marcus hette haaaaaan! Å han kan saga, saaaaaga deg som faaaaan! Jag känner en boooooott, han heter Marcus, Marcus heter haaaaaan Och han kan saga, saaaga dig så håååårt Han röjer upp I våran game Jag vill berätta för dig, att jag kjempar med en bott Jag känner en boooooott, han heter Marcus, Marcus heter haaaaaan Och han kan saga, saaaga dig så hårt Han röjer upp I våran kanal Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott Som alltid vaktar alla som är här Och som ser till att vi blir utan besvär Det finns ingen take-over som lyckas Kom ihåg att det är jag som känner en bott En bott som ingen, ingen annan slår Och han kan boome utan att du får Hon gör sig av med alla som saaagar Ja, inget kan slå våran bott Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Lakus. For å minne meg på den melodien må jeg be deg slenge deg i en elv og bli der uten å få vite noe mer om GeOW 2 før 2009. kthxbai. Lenke til kommentar
JV Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Ahh.. har sett mer GeOW2 på gttv i dag. Nå gleder jeg meg ENDA mer til å få rundet GeOW før 2'ern kommer. Håper Play.com får den frem til meg på mandag GTTV: http://www.gametrailers.com/gametrailerstv...?ep=27&ch=1 Endret 12. juli 2008 av JV Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er det sånn at man downer fiender kjappere hvis man skyter dem i bena/legger osv? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Lurer litt på det samme som Eriqo er veldig lenge siden jeg har spilt Gears nå så jeg husker ikke så mye. Har også et spm. om sniping, etter Cod4 sniping klarer jeg rett og slett ikke å ta headshots i Gears lengre før så var sånn at det føltes nesten som jeg kunne styre kule altså at jeg siktet på magen og skjøt mens jeg tiltet sikte fort opp mot hode får det ikke til lengre , noen tips? Endret 12. juli 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Lurer litt på det samme som Eriqo er veldig lenge siden jeg har spilt Gears nå så jeg husker ikke så mye. Har også et spm. om sniping, etter Cod4 sniping klarer jeg rett og slett ikke å ta headshots i Gears lengre før så var sånn at det føltes nesten som jeg kunne styre kule altså at jeg siktet på magen og skjøt mens jeg tiltet sikte fort opp mot hode får det ikke til lengre , noen tips? Jeg vet ikke om det med skyting mot underlivet osv, gjelder på Gears 1, for jeg spiller det nå, men på alle videoer og alle trailers osv, så skyter de mot bena... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 7 november? Dagen før bursdagen min... Najs! Blir vel epic lan på 18-årsdagen min. Kult det da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Synd den anbefalte aldersgrensen helst ser til at du venter ett døgn.. Haha, det lanet blir Epic uansett, det. (tørr humor, i know. tidlig på morran) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jaja, får vel vente et døgn da. Det er jo sånn reglene er. Flere som er med å vente til de fyller 18? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå