JorgenDaDJ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er for svarte søtten ikke en trilogi! Det er en serie, ikke sagt noe om hvor mange etterfølgere som kommer annet enn at dem ikke ser grunnen til å stoppe på 3. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gears of War 2. Hmm, lurer på hva de kommer opp med denne gangen for å få oss til å få hakeslepp enda en gang. Håper Epic går ut å bekrefter spillet snart. For alt vi vet så kan de droppa hele opplegget. Satan så jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gears of War er en triologi, så vi får både en 2-er og 3-er. Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg leste før gears var ute at det var planlagt som en trilogi. http://www.google.com/search?source=ig&...G=Google+Search Endret 4. februar 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er det ikke nå, så sånn er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er det ikke nå, så sånn er det. hvorfor så sinna? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal prøve å ikkje bli for opphausa over rykter, GeoW2 blir sannsynlegvis knall uansett. Må snart få kjøpt GeoW no når Xbox-en er på plass. Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du har faktisk xbox, og ikke gears? håkkeeeeei Det er det ikke nå, så sånn er det. hvorfor så sinna? Jeg er da ikke sinna.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette var noen saftige rykter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er det ja, så sånn er det.Fixed. Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei? Gears blir ikke en trilogi, men en serie, Mark Rein har selv sagt "Hvorfor stoppe på nummer 3?" Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vel Epic er noen luringer, det skal sies. Mest sannsynlig vil de offentligjøre info om GeOW2 denne månden, så det er utrolig hvor hemmelig de har greid å holdt det til nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du har faktisk xbox, og ikke gears? håkkeeeeei Kjøpte boxen i januar, har runda GeoW på bror min sin Xbox sist jul, så eg har ikkje noko brennande behov. Foreløpig går det i Guitar Hero og DOA4, men GeoW skal kjøpast, det er heilt sikkert. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...icle1582560.ece Mark Rein: På forumet til «Gears of War» skriver han at «Vi har ikke annonsert en oppfølger til Gears of War til GamePro eller noen andre for den saks skyld». Hmm.. Prøver de å skjule det eller er det rett og slett sant at det ikke kommer? :O Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De sier bare at de ikke har annonsert det. - enda. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Moderator er en skam Han Xbox 360, men ikke det klart beste spillet! Buuuu Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Moderator er en skam Han Xbox 360, men ikke det klart beste spillet! Buuuu Forskjellig smak vettu Regner med vi får vite mer om Gears 2 på GDC. Både MS og Epic skal vel ha store stands og "show/pressekonferanser", så det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kentinho: Du las ikkje innlegget mitt? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kentinho: Du las ikkje innlegget mitt? Rolig nå. Jeg tulla bare med deg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har fått lest den lekkede Gamepro-artikkelen og det var egentlig bare en hel del spekulasjoner av typen "We also think four-player co-op is a must this time around." Dette er selv folk her på forumet kunne tenkt seg til... Spillet blir nok avslørt på GDC eller E3, men altså ingenting offisielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå