Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakka de ikke om når spillet ble annonsert at det skulle være mulig å sprenge opp vegger osv? Husker i vært fal en video hvor han gikk rundt med bommeren og skjøt opp noen søyler og sånt.

 

Spillet så bra ut, akkurat som Gears 1 vet ikke om det er pga. den dårlig youtube kvaliteten men det så veldig likt ut. Det med skjoldet er jo ganske "teit" men det så faktisk litt morsomt ut på den videoen.

 

Edit: Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk synes det ser så sykt bra ut? Føler at alle bare jubler i vei bare siden det er Gears liksom.

 

Gleder meg sykt til spillet likevel.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Snakka de ikke om når spillet ble annonsert at det skulle være mulig å sprenge opp vegger osv? Husker i vært fal en video hvor han gikk rundt med bommeren og skjøt opp noen søyler og sånt.

Nei, faktisk ikke. Det de har sagt er at det skal være mulig å hakke bort deler av mesteparten i spillet.

Du kan ikke sprenge hele søylen fienden din gjemmer seg bak, men du kan ødelegge den nok til at du får ett Clear Shot.

 

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk synes det ser så sykt bra ut? Føler at alle bare jubler i vei bare siden det er Gears liksom.

Fordi mange av oss har spilt Gears of War såpass mye at vi ikke vet forskjellen på balsam og shampoo lenger.

Når Epic så lager en oppfølger som tydeligvis holder seg tro til forløperen, men legger til ekstra, da blir jeg glad.

Lenke til kommentar
Vi må få samlet alle disse videoene i førstepost elns. Blir fort dobbelposting av linker når det begynner å bli noen videoer.

Sier ikke at din link var en dobbelpost, men det er vel noen andre som har gjort det?

 

jeg gjorde det ved en feil, ikke med meningen,filmen poppet ikke opp på skjermen min når jeg skulle til å legge ut videoen(har ikke peil på hva som skjedde).

Og en ting til:

Hvis man ser på hvor mange innlegg jeg har så skal det mye dobbelt posting til for at jeg skal få flere,så der er også en ting som sier at jeg ikke gjorde det med vilje :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...