Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Der har vi skjoldene deres ja...skikkelig stilig hæ?...

 

 

Edit_ Andre som synes Cliff Blezinski er jævlig kul? Hadde aldri gjettet at han var en "Lead game designer" om jeg hadde møtt han på gata.

 

han er ihvertfall jævlig kjekk :love:

Lenke til kommentar

Fy F*** jeg driter på meg snart!

Dette spillet kommer til å curbstompe trynet til alle spill ut på markedet :!:

Det ser så sinnsykt smooth ut + at lydene i spillet er allt for bra :D

 

Nå når jeg satt å så på dette, så poppet det opp i huet mitt hvor STOR Geow fan jeg egentlig er, i cant wait! :love::thumbup:

*går og tar nerve pilla mi* haha!

Endret av Kenny_vest
Lenke til kommentar
"Our favorite weapon, the Lancer, was getting underused, and it became more of a shotgun battle. One of the things we saw people doing a lot was just charging, evading, and then shotgunning up close. It became a constant shotgun/evasion battle." So in Gears 2, if someone's running right at you, a few rounds from an assault rifle or a pistol can slow him down to the point where he'll have to turn away and look for cover or die in his tracks, thus nullifying the old charge/evade/attack tactic. It won't take long for most folks to get used to the idea that dashing toward an armed target is no longer a good idea...."

 

 

 

:( Det er jo Shotgun som er Gears of War!

Lenke til kommentar

Klikk på linken min det i sigen ;) så finner du den. Dette ser jævlig bra ut, flammene, spillet alt. Alt er tatt et steg videre fra Gears1. Som dem lover. Gleder meg sykt! Det med at Cliffy B ser phet ut er sant. Han har faktisk begynt og trene i det siste så han ser litt pumpt up ut. Tror han blir påvirket av og jobbe med Marcus og co hele tiden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...