Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 De metallskjoldene ser jævlige ut. Håper ikke de er for mye med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Der har vi skjoldene deres ja...skikkelig stilig hæ?... Edit_ Andre som synes Cliff Blezinski er jævlig kul? Hadde aldri gjettet at han var en "Lead game designer" om jeg hadde møtt han på gata. han er ihvertfall jævlig kjekk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Cliff er den ultimate nerd. Nerd nok til å lage egne spill. Nerd nok til å spille egne spill. Men glatt nok til å gli inn i den "vanlige verden" Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Oohh...løvv is in di air! lalalalala! løvv is in di air! osv. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Fy F*** jeg driter på meg snart! Dette spillet kommer til å curbstompe trynet til alle spill ut på markedet :!: Det ser så sinnsykt smooth ut + at lydene i spillet er allt for bra Nå når jeg satt å så på dette, så poppet det opp i huet mitt hvor STOR Geow fan jeg egentlig er, i cant wait! *går og tar nerve pilla mi* haha! Endret 25. juni 2008 av Kenny_vest Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du bør fjerne bildet i siggen din Kenny_vest Er ikkje tillat her på forumet! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Cliff er rå! Kul og morsom fyr Bildene så freshe ut Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 "Our favorite weapon, the Lancer, was getting underused, and it became more of a shotgun battle. One of the things we saw people doing a lot was just charging, evading, and then shotgunning up close. It became a constant shotgun/evasion battle." So in Gears 2, if someone's running right at you, a few rounds from an assault rifle or a pistol can slow him down to the point where he'll have to turn away and look for cover or die in his tracks, thus nullifying the old charge/evade/attack tactic. It won't take long for most folks to get used to the idea that dashing toward an armed target is no longer a good idea...." Det er jo Shotgun som er Gears of War! Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Du bør fjerne bildet i siggen din Kenny_vest Er ikkje tillat her på forumet! Ok, greit det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ingen sier at hagla blir dårligere, du må bare bruke mer hjernekapasitet enn 0 for å komme deg bort til offeret ditt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Naice bilder! gleder meg bare mer og mer til november nå ja! og E3! sikekrt mye nytt der og Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Lekket multiplayer gameplay! Se filmen hos Youtube Endret 25. juni 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ok, de skjoldene var heslige. Er ikke skjold litt middelaldersk? Også hadde jeg trodd at Gridlock skulle bli fullt av trær, det var bare litt mose på bilene, noe som er like greit. Så bra ut ellers Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Ser så umenneskleg bra ut! Endret 26. juni 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Sinnsykt, må være noe av det råeste jeg har sett i et spill. Flammene ser faktisk veldig realistisk ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen sier ifra her så snart det er mulig å forhåndsbestille..? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Klikk på linken min det i sigen så finner du den. Dette ser jævlig bra ut, flammene, spillet alt. Alt er tatt et steg videre fra Gears1. Som dem lover. Gleder meg sykt! Det med at Cliffy B ser phet ut er sant. Han har faktisk begynt og trene i det siste så han ser litt pumpt up ut. Tror han blir påvirket av og jobbe med Marcus og co hele tiden Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Berre håpar dei klarar å lage ei historie som fengar denne gongen då. Dei har vel ein comic book guy som skriv historia. Håpar det blir bra! Og nei, det er ikkje denne comic book guy. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Æsj, så ut som granatene hadde blitt kraftigere Ellers var det fett Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) (denne posten er borte pga. gameplayet var litt lenger opp på siden) Endret 26. juni 2008 av Kenny_vest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå