Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg pleier å spille gears MYE om dagen så det er bare til å legge meg til i friends,

GT = GR InSan3

er vekk fra live i en og en halv uke, men når jeg kommer på igjen så kan vi spille :thumbup:

 

Jeg som hadde tenkt til å spørre om jeg kunne låne ditt GeOW nå, for å runne det før GeOW2 kommer :roll:

Også stakk du til faren din, hadde jeg visst det, så hadde jeg spurt om å låne spillet mens du var borte ^^

Men, skal du spille det helt frem til GeOW2 kommer, eller kan jeg låne det før det kommer? :)

Lenke til kommentar
Yey dem tar vekk " host advantage " i Gears Of War 2

"People loved [multiplayer in Gears] but they didn't like the host advantage. They got tired of the shotgun inconsistencies," Bleszinski told GamePro. "We're fixing all of that."

Flott, gledelig nyhet for meg, hatet når det var sånn i Gears att det ble plagsomt som bare faen. Og dem som var host sa alltid "jeg er best" og "fytti for en aim"..

Det der tror jeg ingenting på. Hva skal de gjøre da? Alle andre tåler mer? Finnes jo ingen måte å måle hvor stor fordel hosten har...

 

Men vi får håpe de fikser host advantage i LAN! :!:

Lenke til kommentar
jeg pleier å spille gears MYE om dagen så det er bare til å legge meg til i friends,

GT = GR InSan3

er vekk fra live i en og en halv uke, men når jeg kommer på igjen så kan vi spille :thumbup:

 

Jeg som hadde tenkt til å spørre om jeg kunne låne ditt GeOW nå, for å runne det før GeOW2 kommer :roll:

Også stakk du til faren din, hadde jeg visst det, så hadde jeg spurt om å låne spillet mens du var borte ^^

Men, skal du spille det helt frem til GeOW2 kommer, eller kan jeg låne det før det kommer? :)

 

sorry, jeg husker at jeg sa at du kunne låne det, men det har seg sånn at jeg har begynt å spille det igjen,men hadde jeg vært hjemme for noen dager siden så kunne du ha lånt det mens jeg var borte...

 

Det hadde vært fett om du hadde skaffet det(kjøpt det) sånn at vi kunne ha runda det sammen da, så kjøp det(koster vel ca.250 eller noe sånt på spaceworld) :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg pleier å spille gears MYE om dagen så det er bare til å legge meg til i friends,

GT = GR InSan3

er vekk fra live i en og en halv uke, men når jeg kommer på igjen så kan vi spille :thumbup:

 

Jeg som hadde tenkt til å spørre om jeg kunne låne ditt GeOW nå, for å runne det før GeOW2 kommer :roll:

Også stakk du til faren din, hadde jeg visst det, så hadde jeg spurt om å låne spillet mens du var borte ^^

Men, skal du spille det helt frem til GeOW2 kommer, eller kan jeg låne det før det kommer? :)

 

sorry, jeg husker at jeg sa at du kunne låne det, men det har seg sånn at jeg har begynt å spille det igjen,men hadde jeg vært hjemme for noen dager siden så kunne du ha lånt det mens jeg var borte...

 

Det hadde vært fett om du hadde skaffet det(kjøpt det) sånn at vi kunne ha runda det sammen da, så kjøp det(koster vel ca.250 eller noe sånt på spaceworld) :thumbup:

 

Yup, men jeg må kjøpe meg høytallere til forsterkeren min først, også lurer jeg også på å kjøpe HL2:OB for 200 kr. Men vi får se, mulig at jeg kjøper meg GeOW også :D

Lenke til kommentar

Er nå ikke alt som er like store nyheter, men jeg poster nå det jeg kommer over som jeg føler kan være interessant for noen.

Den Bad Company viden synes jeg var såpass genial, og som du sier er det kult å se reklamer som går begge veier.

 

 

Til en liten sak om Gears 2:

Ingen egen konfigurering av våpen i Gears 2, som noen har håpet på.

 

With E3 fast approaching all 360 owners eyes are on Epic's Gears of War 2. And there's nothing more lead developer Cliff Bleszinksi likes than adding fuel to the fire of hype.

 

Touching on whether or not you'll be able to customise any part of your arsenal, he explained, "We're not really that kind of game. We're not going to allow you to bling out your gun. The Lancer's a Lancer, Gus is Gus, and Marcus is Marcus. Those are the identities we're sticking with." Fair enough.

 

Bleszinksi's clearly loving what he's playing too. "Just the other day I was driving in this icy level with a tank and power-sliding through Locusts and Gus goes, 'Locust roadkill, baby. Squish. Squish. Squash. Squash.' It was just freakin' great. And then when you shoot you're knocking over trees because we have more destroyable objects and you shoot your Boomshot and everything shatters apart.

 

"Gears was heavy and Gears was chunky and Gears felt satisfying. And Gears 2 is just really taking that to the next level. It's just cooler and more visceral."

 

We don't doubt it.

Lenke til kommentar
De kan jo starte med å gjøre multiplayer koden bedre, noe de selv har sagt at de nå vil gjøre.

Vil fremdeles være Host advantage. Finnes ikke et kompetitivt multiplayer-spill uten host-advantage (med mindre det er turbasert [laland: eller om det bruker dedikerte servere], da :p).

Blir sikkert mye bedre enn i enern, men det er bare litt teit å si "we're gonna fix all that", som om det var så lett.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Microsoft just sent along a note revealing that new screenshots and concept art from Gears of War 2 will be released tomorrow at 9 a.m. PDT.

 

The screens will showcase the new Locust Rockworm and snow-capped locale of Landown.

Additionally, screens from the competitive multiplayer aspect of the game will reveal all-new gameplay modes, maps and weaponry.

Når er 9AM? Om morgenen?
Lenke til kommentar
Microsoft just sent along a note revealing that new screenshots and concept art from Gears of War 2 will be released tomorrow at 9 a.m. PDT.

 

The screens will showcase the new Locust Rockworm and snow-capped locale of Landown.

Additionally, screens from the competitive multiplayer aspect of the game will reveal all-new gameplay modes, maps and weaponry.

Når er 9AM? Om morgenen?

Er ikke sikker... :hmm:

 

Men kan si jeg gleder meg :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...