Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så avataren din og tenkte èn ting. Så signaturen din og tenkte den samme tingen. Leste posten din, og tror du jaggu ikke jeg tenkte mye det samme!

 

Gears 2 ER et bra MP spill enten DU liker det eller ikke. Nettspill er aldri bedre enn de som spiller dem, og da virker det som om du har vært ekstra uheldig. Få med deg noen herfra og spill sammen med dem! Mindre *lag, pålitelige lagkamerater og en JÆVLIG mye bedre stemning. ;)

 

*engelsk, ikke norsk

 

Spilte desverre med norske, selve opplevelsen er ikke noe å skryte av. Lagg, slåing, overpowered chainsaw a.k.a "støvsuger" du blir sugd inn mitt i chainsawen :D

 

Så du tror jeg er fanboy, jaja det får bare være

 

Lakus: Ja desverre, en ondere side av meg har kommet frem via nettopp Gears Of War 2 ;)

Jeg klarer ikke nyte det spillet desverre, for mye dritt som ødelegger for meg.. Gears Of War 2 er ikke det samme som eneren, som jeg nyter den dag i dag!!

Da er det bra vi har Gears 1 Toman! :)

 

 

Det er ikke lag i private da, Toman. Og der spiller du vel med folk som ikke bruker sag så mye. :)

Nja... Har vel tatt han alt for mange ganger med saga jeg da men... :innocent:

Lenke til kommentar

Hei alle godtfolk!

 

Sier nå takk for meg, og skriver det siste inlegget mitt på diskusjon.no(til nå) I protest mot Edda Media.

Dette er noe jeg ikke har lyst til å gjøre. Men når Edda Media er noen forbanna råttne jævler som vi har kommet fram til i det siste, så kan de faan meg bare ha det så godt!

 

Og med over 1000 poster i Microsoft-delen, så avlsutter jeg dette med Post nr. 2000 i tråden: Gears of War 2-Kafeèn!

 

Snakkes på live og i Gears 2 tråden på nye-Gamer.no

 

Og helt til slutt: FUCK EDDA!

 

Iceman.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg at Edda Media oppfører seg så tåpelig med å blokkere PM tjenester for TST. Dette sier de at de gjorde fordi det brøt med reglene til forumet, men de glir lett forbi det punktet som oppfordrer andre sider og bereifter til å registrere seg her.

 

Åpenbart at Edda gjør alt de kan for å stikke kjepper i hjula til Gamer.no.

Lenke til kommentar

1. Edda eide fra før 50% av Gamer.no.

2. Edda vill kjøpe resten av eieren, TST.

3. TST ville ikke selge og nettstedene ble splittet.

4. Det har vært diksujoner om hvem som gjorde hva, men de har ikke kommet frem til noe.

5. Edda sperrer TST sin tilgang til PM'er slik at brukere ikke skal få beholde brukernavnet sitt på nye Gamer.

 

Ettersom jeg registrerte meg på dette forumet for å diskutere sakene og artiklene Gamer.no la ut ser jeg ikke på det som dumt eller ulogisk at jeg også bytter forum, som mange synes å mene. Dette at Edda tydeligvis vil stikke kjepper i hjulene for Gamer er også noe jeg ikke liker, da det kun går utover deres brukere.

 

Jeg siterer PureChaos for å summere opp mine meninger.

Det TST har gjort er jo å gjøre oss brukere en tjeneste der vi skal få reservere brukernavnene vi har hatt i mange år på spillforumet her, og når Edda Media prøver å forhindre dette river de ned forholdet til brukerne. Det er tross alt brukerne som får det hele til å gå rundt, og jeg anser det som lite fornuftig å forverre brukernes situasjon. Det er vi som er hovedofrene i splittelsen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...