Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler jeg sterkt på da det kun er et fåtall av Xbox 360 spill som rendres i 1080p. 90% av spillene rendres i 720p og så blir de oppskalert til å passe i de fulle 1080p. Tror du meg ikke så sjekk hvor som helst.

Haha, kildehenvisning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Alle spillene mine har 1080p, untatt f.e.a.r og gears 1.

neppe alle spillene dine er 720p, du har kanskje kanskje 1 som 1080p.

jeg har ca 45 xbox 360 spill, tror ingen av dem er 1080p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har en svakhet for å spille gears 2. Jeg hadde akkurat kjøpt Jedi Temple pakken til ST: TFU, så kommer Saith og Tearjack og inviterer meg. Og hva ble det til? Gears. Tror ikke jeg har sagt nei mer enn en eneste gang. :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Har en svakhet for å spille gears 2. Jeg hadde akkurat kjøpt Jedi Temple pakken til ST: TFU, så kommer Saith og Tearjack og inviterer meg. Og hva ble det til? Gears. Tror ikke jeg har sagt nei mer enn en eneste gang. :ohmy:

du er så flink så...

Lenke til kommentar

Spilte Gears 2 i akkurat 10 min før jeg la det vekk igjen, makan det spillet suger da. Men med Gears 1 sterk i minne så er det et bedre MP-spill by miles!!! Tror jeg vurderer sterkt å selge Gears 2 etter jeg har rundet Insane, tviler Gears 2 blir like bra som Gears 1.... Gears 2 er bedre med singelplayer, men that's it!!

Shotgunnen fungerer like ræva, folk slår hele tiden, 10 fps på spesielt river og jacinto, chainsawen er blitt værre med tanke på det er mye lettere å bruke den. Altfor mangen feil for meg og det ødelegger. Trodde nettspill skulle bli perfekt med Live, men den gang ei...

Så mangen feil har jeg ikke opplevd med Resistance 2 "ja jeg vet det er annen type spill" kan spille mot 60 players og konstant 0 lagg. Og har snart spilt det 60 timer mye mer en med ræva Gears 2..

Skal spør bror min om vi skal selge Gears 2 etter han har blitt lei skitten

Lenke til kommentar

Så avataren din og tenkte èn ting. Så signaturen din og tenkte den samme tingen. Leste posten din, og tror du jaggu ikke jeg tenkte mye det samme!

Gears 2 ER et bra MP spill enten DU liker det eller ikke. Nettspill er aldri bedre enn de som spiller dem, og da virker det som om du har vært ekstra uheldig. Få med deg noen herfra og spill sammen med dem! Mindre *lag, pålitelige lagkamerater og en JÆVLIG mye bedre stemning. ;)

*engelsk, ikke norsk

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Spilte Gears 2 i akkurat 10 min før jeg la det vekk igjen, makan det spillet suger da. Men med Gears 1 sterk i minne så er det et bedre MP-spill by miles!!! Tror jeg vurderer sterkt å selge Gears 2 etter jeg har rundet Insane, tviler Gears 2 blir like bra som Gears 1.... Gears 2 er bedre med singelplayer, men that's it!!

Shotgunnen fungerer like ræva, folk slår hele tiden, 10 fps på spesielt river og jacinto, chainsawen er blitt værre med tanke på det er mye lettere å bruke den. Altfor mangen feil for meg og det ødelegger. Trodde nettspill skulle bli perfekt med Live, men den gang ei...

Så mangen feil har jeg ikke opplevd med Resistance 2 "ja jeg vet det er annen type spill" kan spille mot 60 players og konstant 0 lagg. Og har snart spilt det 60 timer mye mer en med ræva Gears 2..

Skal spør bror min om vi skal selge Gears 2 etter han har blitt lei skitten

:nei:

Lenke til kommentar
Så avataren din og tenkte èn ting. Så signaturen din og tenkte den samme tingen. Leste posten din, og tror du jaggu ikke jeg tenkte mye det samme!

Gears 2 ER et bra MP spill enten DU liker det eller ikke. Nettspill er aldri bedre enn de som spiller dem, og da virker det som om du har vært ekstra uheldig. Få med deg noen herfra og spill sammen med dem! Mindre *lag, pålitelige lagkamerater og en JÆVLIG mye bedre stemning. ;)

*engelsk, ikke norsk

Spilte desverre med norske, selve opplevelsen er ikke noe å skryte av. Lagg, slåing, overpowered chainsaw a.k.a "støvsuger" du blir sugd inn mitt i chainsawen :D

Så du tror jeg er fanboy, jaja det får bare være

Lakus: Ja desverre, en ondere side av meg har kommet frem via nettopp Gears Of War 2 ;)

Jeg klarer ikke nyte det spillet desverre, for mye dritt som ødelegger for meg.. Gears Of War 2 er ikke det samme som eneren, som jeg nyter den dag i dag!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...