Lakus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tviler jeg sterkt på da det kun er et fåtall av Xbox 360 spill som rendres i 1080p. 90% av spillene rendres i 720p og så blir de oppskalert til å passe i de fulle 1080p. Tror du meg ikke så sjekk hvor som helst. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tviler jeg sterkt på da det kun er et fåtall av Xbox 360 spill som rendres i 1080p. 90% av spillene rendres i 720p og så blir de oppskalert til å passe i de fulle 1080p. Tror du meg ikke så sjekk hvor som helst. Haha, rå kildehenvisning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Alle spillene mine har 1080p, untatt f.e.a.r og gears 1. neppe alle spillene dine er 720p, du har kanskje kanskje 1 som 1080p. jeg har ca 45 xbox 360 spill, tror ingen av dem er 1080p Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha, rå kildehenvisning. Ikke sant? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Åjavel, da tok jeg vel feil. De kan spilles på 1080p. Tviler på at man taper noe på å spille full hd på spill som er laget for å klare skaleringen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har en svakhet for å spille gears 2. Jeg hadde akkurat kjøpt Jedi Temple pakken til ST: TFU, så kommer Saith og Tearjack og inviterer meg. Og hva ble det til? Gears. Tror ikke jeg har sagt nei mer enn en eneste gang. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha, rå kildehenvisning. Ikke sant? Syyykt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har en svakhet for å spille gears 2. Jeg hadde akkurat kjøpt Jedi Temple pakken til ST: TFU, så kommer Saith og Tearjack og inviterer meg. Og hva ble det til? Gears. Tror ikke jeg har sagt nei mer enn en eneste gang. du er så flink så... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Et spørsmål angående GoW1 som jeg nettopp har kjøpt meg. Har begynt å spille campaign og har kommet et stykke, men er keen på å få med en kompis å spille co-op. Må man starte på nytt, eller kan han joine midt i? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 det du skrev Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Må man starte på nytt, eller kan han joine midt i? To spørsmål da. Fant uansett ut at jeg kunne starte midt i. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Spilte Gears 2 i akkurat 10 min før jeg la det vekk igjen, makan det spillet suger da. Men med Gears 1 sterk i minne så er det et bedre MP-spill by miles!!! Tror jeg vurderer sterkt å selge Gears 2 etter jeg har rundet Insane, tviler Gears 2 blir like bra som Gears 1.... Gears 2 er bedre med singelplayer, men that's it!! Shotgunnen fungerer like ræva, folk slår hele tiden, 10 fps på spesielt river og jacinto, chainsawen er blitt værre med tanke på det er mye lettere å bruke den. Altfor mangen feil for meg og det ødelegger. Trodde nettspill skulle bli perfekt med Live, men den gang ei... Så mangen feil har jeg ikke opplevd med Resistance 2 "ja jeg vet det er annen type spill" kan spille mot 60 players og konstant 0 lagg. Og har snart spilt det 60 timer mye mer en med ræva Gears 2.. Skal spør bror min om vi skal selge Gears 2 etter han har blitt lei skitten Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Så avataren din og tenkte èn ting. Så signaturen din og tenkte den samme tingen. Leste posten din, og tror du jaggu ikke jeg tenkte mye det samme! Gears 2 ER et bra MP spill enten DU liker det eller ikke. Nettspill er aldri bedre enn de som spiller dem, og da virker det som om du har vært ekstra uheldig. Få med deg noen herfra og spill sammen med dem! Mindre *lag, pålitelige lagkamerater og en JÆVLIG mye bedre stemning. *engelsk, ikke norsk Endret 1. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Er dette samme Toman som jeg husker? Endret 1. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spilte Gears 2 i akkurat 10 min før jeg la det vekk igjen, makan det spillet suger da. Men med Gears 1 sterk i minne så er det et bedre MP-spill by miles!!! Tror jeg vurderer sterkt å selge Gears 2 etter jeg har rundet Insane, tviler Gears 2 blir like bra som Gears 1.... Gears 2 er bedre med singelplayer, men that's it!! Shotgunnen fungerer like ræva, folk slår hele tiden, 10 fps på spesielt river og jacinto, chainsawen er blitt værre med tanke på det er mye lettere å bruke den. Altfor mangen feil for meg og det ødelegger. Trodde nettspill skulle bli perfekt med Live, men den gang ei... Så mangen feil har jeg ikke opplevd med Resistance 2 "ja jeg vet det er annen type spill" kan spille mot 60 players og konstant 0 lagg. Og har snart spilt det 60 timer mye mer en med ræva Gears 2.. Skal spør bror min om vi skal selge Gears 2 etter han har blitt lei skitten Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 gears er dritbra men var det vanskelig å sikte i starten for dere andre også? Headshot er litt vanskelig ^^ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Så avataren din og tenkte èn ting. Så signaturen din og tenkte den samme tingen. Leste posten din, og tror du jaggu ikke jeg tenkte mye det samme! Gears 2 ER et bra MP spill enten DU liker det eller ikke. Nettspill er aldri bedre enn de som spiller dem, og da virker det som om du har vært ekstra uheldig. Få med deg noen herfra og spill sammen med dem! Mindre *lag, pålitelige lagkamerater og en JÆVLIG mye bedre stemning. *engelsk, ikke norsk Spilte desverre med norske, selve opplevelsen er ikke noe å skryte av. Lagg, slåing, overpowered chainsaw a.k.a "støvsuger" du blir sugd inn mitt i chainsawen Så du tror jeg er fanboy, jaja det får bare være Lakus: Ja desverre, en ondere side av meg har kommet frem via nettopp Gears Of War 2 Jeg klarer ikke nyte det spillet desverre, for mye dritt som ødelegger for meg.. Gears Of War 2 er ikke det samme som eneren, som jeg nyter den dag i dag!! Endret 2. februar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som skal spille i dag:)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå