Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Hvorfor stakk du drugis?

Sorry, men det kom en del folk på besøk. Jeg kan ikke sitte og spille da. ;)

 

Fortsår jeg.

 

Lenge siden jeg har blitt så sur som jeg var ista, vi var et lag med 4 rank2 og 1 3'er (meg.. *blingbling*) og de var mest rank 1. De grusa oss hardt på execution.. Jævla forpulte chainsaw horer

Lenke til kommentar
Hvorfor stakk du drugis?

Sorry, men det kom en del folk på besøk. Jeg kan ikke sitte og spille da. ;)

 

Fortsår jeg.

 

Lenge siden jeg har blitt så sur som jeg var ista, vi var et lag med 4 rank2 og 1 3'er (meg.. *blingbling*) og de var mest rank 1. De grusa oss hardt på execution.. Jævla forpulte chainsaw horer

Det sier du bare for at DU suger :p

Lenke til kommentar

Fett spill! Kjøpte det i dag :D

 

Men en ting jeg synes var uvandt var å sikte. Tok litt tid å bli vandt til, spiller mye pc spill og det med kontroll var egentlig lett på spill som Call of Duty o.l. Men på gears er det litt vanskeligere å treffe. Noen som opplevde det i starten :)? Men practice makes perfect vel xD

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det auto aim der? Jøss.

 

@ gamerman: Sett sensitiviteten sånn det passer deg best og sett den høyere jo bedre du blir. Når du har hagla fremme og er ganske nærme noen lønner det seg ofte å ikke sikte i det hele tatt, så du kan bevege deg hele tiden.

 

Han som vi spilte mot nettop hadde garantert bot/autoaim, 41 kills, 39 av dem var sikkert headshot med Snipern.. Drittunge var han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...