lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Takk for meg, og FU Edda! Først kulturo og nå dette? Ditto. Edda skulle komme som en skinnende hest på ridder for nettverket men har herpet det helt. Vi sees hos nye Gamer folkens. Vurderes sterkt, men vet ikke helt om jeg gidder. Har blitt kjent med diskusjon.no såppas godt nå så... Er faan så idiotisk gjort dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg kommer sikkert til å titte innom OT delen av forumet en gang iblant for å si hei og hallo til folket, men vil holde meg til Gamer primært. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) For å si det som Ari: “Edda Media er død for meg, og dette er begravelsen”. ^^ Og DETTE ble mitt siste innlegg. Det forrige ble da det nest siste. Endret 30. januar 2009 av Chrissj Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ari? Ari hvem? Ari Behn/Ben/Bhen? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kommer nok til å migrere jeg også tror jeg. Dårlig gjort dette her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det for drøyt av meg å si at jeg allerede har gjort klar opptil flere tråder for migrering? Tar da også med mine skriblerier fra stickyer osv for å lage nye stickyer om det trengs "der borte". X360 - Diskusjonstråd X360 - Innholdsguiden X360 - Vanlige Spørsmål Gears of War Kafèen Gears of War - Online Unreal Tournament 3 - Online Rainbow Six Vegas 2 - Online Battlefield Bad Company - Online Call of Duty World at War - Online I want these threads wherever i go! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) ikke drøyt, bare et bra tiltak, for at nye forumet skal fungere må det være mange som blir med over. så hvis vi kan tilby mye av det samme som er her tror jeg mange blir med. kanskje t.o.m lage et bedre gaming community, Gears spilling og andre spill. ha kalender features hvor vi kan spille mot andre osv... hvem som er på toppen gamer.no tronen.. men da må gamer.no lage noe slikt og det er kanskje for mye og be om... noen som vet når det nye forumet er igang? Endret 30. januar 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gears of War - Online Jeg anmelder deg for noe skummelt hvis ikke jeg får poste den. Jeg vil også være kul på nye Gamer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Om du hadde sett den posten jeg har liggende og hvor mye jeg har skrevet i den ville du forstått hvorfor jeg nesten voldtok deg bare for å nevne å ta den fra meg. Glem det.. du snakket om Online tråden og jeg snakket om Kafèen. Og ja, dette er en sånn hurtigredigering man ikke ser noe notis etter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Mhm. Online-tråden er livsverket mitt (Selv om du har skrevet mesteparten der) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Tull. Jeg måtte oppdatere forklaringen om posting av gamertaggen, i tillegg endret jeg kodingen fra spoiler-tag til skjult-tag. Jeg har også skrevet om metataggen og hevet på en "-made by Lakus and drugiS" for å hedre arbeidet ditt. Jeg har skrevet halvparten skal jeg si deg. Endret 30. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg skal ha skate 2 tråden, må bare skaffe meg spillet, så har jeg ting å gjøre frem til sommeren. Edit: eller mtp på hvor lite jeg har spilt i det siste, er jeg ferdig sommer 2010. Edit2: men hvis vi flytter dit vi skal, får jeg tv på rommet, uten foreldre på noen høydemeter, da kan ting bli gøy. Edit3: notetoself* vi skal bare kanskje flytte dit. slutt med forhåpninger.. Edit4: skulle gjerne ha kommet på, men har lovt mor å sitte nede med folk irundt meg. Edit7: glemte å skrive at det var fordi jeg ikke ser henne på 1,5 uke.. Edit8: no more edit! Edit9: en til.. Edit10: kan sikkert komme på senere, mamma pleier å sovne 10-10:30 på sofaen. Edit11: ALLER SISTE GANG Endret 30. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Siden du tar gow tråden, fortjener jeg både skate 2 og l4d.. Foresten så SKAL forumet ha postcount.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 How is this for a banner? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Toman har dessverre registrert denne tråden som et varemerke, så du kan bare drømme om å ta over den Lakus! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Herlig. Men, jeg er nok så godt som borte fra her iløpet av helgen. Sees på nye Gamer.no! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 GOW kafeen høres ikke så barskt ut da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå