Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg tror jeg drar over også, spesielt hvis de får til et bedre spillforum, gamer.no er en veldig stor grunn til at jeg er her.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Likte ikke helt at KZ2 fikk så bra kritikk, hadde vært inmari morsomt om det fikk dårlig.. Men jaja, tror helt ærlig at gears kommer alltid til å være best.

Lenke til kommentar
Viss denne tråden ikke blir copy til den nye forumet, gidder jeg aldri lage en tråd mer.

Da får nerde Lakus ta over min arv "my legacy". Tror jeg blir fra en seriøs gamer til en fanboy isteden, skal bare lage H******* på alle verdens forumer :p

Ja vist den ikke blir det, så skal jeg besøke samtlige i Edda Media å ******** :ph34r:

Jeg har jo tross alt post nr 2 i den mest Epice tråden på diskusjon.no!

Lenke til kommentar

Skal flytte i helgen og gledet meg skikkelig til å slenge meg på den nye sofaen osv med Gears2 i dag, men sånn skulle det visst ikke bli. Jævla treige leieboeren hadde faen ikke klart å flytte ut og blir ikke ferdig før i morgen. Xboxen er nedpakka og klar for sin nye plass den..........Faen. Jeg må ha alt stående i en kjeller over natten nå og bo hos en kompis i natt. Er det noen som vet om xboxen tar skade av å stå i en kjeller der det blir ganske kaldt?

Lenke til kommentar

Kjellerstua mi er ganske kald og den tar ikke noe skade av det i allefall. Så lenge det ikke er så kaldt at det blir fare for kondens så er du nok trygg.

Men når du pakker den opp i din nye leilighet bør du nok vente med å skru den på til den er ca. romptemperatur.

EDIT: Og dette var mitt siste innlegg i diskusjon.no. Jeg kom hit, var her og brukte dette forumet pga gamer.no. Nå som gamer.no allerede er borte herfra så ser jeg ikke noe poeng i å være her lengre. Jeg føler også et lite horn i siden til Edda Media som har fjernet gamer.no så fort. Det kan vitne om lite samarbeidsvilje og proffesjonalitet fra Edda sin side som ofte er nødvendige i overganger som denne.

Takk for meg, og FU Edda! Først kulturo og nå dette?

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...