Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 er jo ganske lett og få han tilbake, man MÅ ikke dø av ett headshot... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Et sniperskudd som går igjennom hodet hans, og når cutscenen er over så er liket hans råttent? Man får tolke det som man vil, eller vente til vi faktisk får vite hvordan han nå lever.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Synes ikke skuddet så særlig overlevbart ut , nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 joa, men det er alltid en mulighet for at han var veldig heldig Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Gleder meg i tilfellet over hvordan de bringer Carmine tilbake, ja for han er rå! Var ikke han egentlig ei kjerring? Han hadde bare så kul hjelm, synes jeg. Var alltid ham i multiplayer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Var? Du må da ikke slutte å spille Gears. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvem er egentlig Carmine?` Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Karen i full blå drakt, eineste fyren som er vettug nok til å bruke maske Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Han er en av de soldatene du spiller med den første delen av spillet - etter tutorialen. Da er det Marcus, Dom, Carmine og han skalla fyren før de to siste blir bytta ut med Cole og Baird. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Helt seriøst? så litt lengre bak i tråden, Matyrdom? fy faen! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fett det da! Blir kanskje ikke så vanskelig for oss som ikke er så gode i spill og sånn, hehe :p Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Takket være det at granaten ikke automatisk droppes, og at man faktisk må ha granatene i hende når man downes for at man skal kunne bruke den martyrdommen så synes jeg det høres helt greit ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I COD 4 sprenger jo granatene av seg selv... Fail. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du mente det at COD4 sin Martyrdom er på trynet? -Enig! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det var det jeg skulle frem til ja Gears 2 blir nok mye bedre... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Han er den eneste med hjelm Det har vel vært noen rykter om at han er tilbake... Edit: Siden A-knappen er til å kravle av gårde med, regner jeg med at det er slutt på den paniske hjertestarten? Så og is alle COG soldater bruker hjelm, utenom hoved personene så klart. Så de kunne vel bare bruke en vanlig COG soldat? Liker ikke at de bringer han tilbake egentlig, håper de klarer å lage en overbevisende twist. Edit: Leste gjennom multiplayer tingene og alt virker veldig kult osv. Men, men, men jeg håper de ikke gjør "for mye" med mutiplayeren, altså at hagla fortsatt er det beste våpenet for mange og man fortsatt har mulighet til å lett komme seg opp til Close up uten å bli pepra ned av maskingiver. Med alle disse shild tingene og nye ranged våpnene frykter jeg at vi bare skal få Ranged fights. Endret 1. juni 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hittil ser det ut som det bare er alt for mye forandringer. Det ekke en bra ting. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er jo ikke umulig at de slenger inn en "old-school" variant.. får krysse fingrene! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Beholder de bare muligheten til å bytte på alle power "weapona" som de hadde i nr 1, så blir nok spillet bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå