lonnj89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette skal rapporteres til Microsoft! Ikke noen andre enn jeg fortjener å ha den Gull belagte lanceren! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...-Gears-of-War-2 Tihi, I lol'd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skulle akkurat poste den jeg og Elsker hans reviews da de er så ærlige. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (Men jeg tok sjansen likevel. Det er Gears dammit!) Fight the power Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (Men jeg tok sjansen likevel. Det er Gears dammit!) Fight the power Try also the all-new Fight the Power+; this time chainsaw through both friends and foes while rewing a Golden Lancer! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Tar sjansen jeg og, man kan jo bare si at man trodde det var lovlig hvis man blir tatt..? Edit: fy faen i helvete som jeg hater xbox.com siden.. trykker du "sign inn" kommer du til en side hvor du lager gamertag.. WTF? JEG SKAL LOGGE INN FOR FAEN.. Edit2: der, endelig kom jeg inn, woho endelig glad. Åhhneeii, du har ikke tillatelse til dette.. prikken over ien. Endret 28. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Free Golden Lancer Situation Fixed - Lancer to be removed from "unrightful owners" Da hadde jeg Golden Lancer i noen timer iallefall, samme f. Here's an update through Joystiq's website. Essentially it says that the Golden Lancer being free was a mistake, and that a fix is coming to remove the golden lancer from anyone who does not rightfully own one (ie. from not using a code and downloading it for free off the site). I have to say thank you to Microsoft, as the guys and girls who paid out extra money for the LE rightfully deserve to have the gun "exclusive" to them. Source Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Limited ftw! Ja, nå vet dere hvordan det er å være meg! Løpe rundt med bling-bling i Horde (bruker den bare når ALLE motstandere er boter ) Lenke til kommentar
Saith Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Holder meg til min kjære Golden Hammerburst jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hadde hatt det jeg også, hadde jeg bare vært eldre.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 har LE, men golden lancer funka ikke til meg da jeg jeg kjøpte spillet. har jeg enna tilgang til å laste ned slik? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hadde hatt det jeg også, hadde jeg bare vært eldre.. What? I dont get it.. Edit: ja Andy, det er en redeem code knapp et sted på dashbordet, bare skriv inn koden, og woila! Endret 28. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 It might be the fact that this forum is for Norwegian people. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hadde hatt det jeg også, hadde jeg bare vært eldre.. What? I dont get it.. Edit: ja Andy, det er en redeem code knapp et sted på dashbordet, bare skriv inn koden, og woila! Atten år for å være på et launch-party Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som er med på litt horde ikveld? Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som er med på litt horde ikveld? Jeg er med:D GT: nurket1989 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå som Gamer.no vil bli separert fra Tek.no nettverket vil jeg sannsynligvis ikke være aktiv her lengre når Gamer.no får opp sitt eget forum. Takk til alle her inne som har gjort dette til et nydelig forum. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå som Gamer.no vil bli separert fra Tek.no nettverket vil jeg sannsynligvis ikke være aktiv her lengre når Gamer.no får opp sitt eget forum. Takk til alle her inne som har gjort dette til et nydelig forum. Wat? Oh no! Lakuuuuuuus! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 er nok ikke bare lakus som migrerer dit da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå