Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er nordlending,kommer av og til litt dialekt inn i skrivemåten,om det var vanskelig å forstå hva jeg mente så må jo du være underutviklet på noe slags måte,trang fødsel?

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev eller hengte den lille unnskyldningen av en hjerne seg virkelig opp i det at jeg skrev norske?

Morsomt med grove personangrep kun fordi jeg svarte litt tullete på et innlegg som egentlig ikke la opp til noen reel diskusjon. Det er vel mer "underutviklet" enn å tulle litt?

 

-1

 

 

Uansett: Er det noen som skal være med å spille i dag? IKKE Horde! Spilt nok horde for en mannsalder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Uansett: Er det noen som skal være med å spille i dag? IKKE Horde! Spilt nok horde for en mannsalder.

 

jeg for vel plukke opp gears ifra gulvet og sette det inn i boxen igjen :)

men komer ikke hjem fra jobb før kl 10 i kveld ca =/

1373 innleg.. :whistle:

 

Jeg kan komme på, men må logge av før mamma kommer hjem.. :tease:

 

Edit: lakus ligger foran Gamer.no :) *link gjemt etter edit*

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Mamma vil ikke at daglig spilling skal bli en norm, hun vil at det skal bli mer helgekos.. Ganske så kjipt.

 

 

Utrolig kjipt. Syns egentlig ikke det er fornuftig heller. På måten at du skal fokusere på lekser, og slikt er det jo fornuftig. Men daglig spilling er ikke noe anderledes enn å se mye tv om kveldene f.eks, det er faktisk mere sosialt om man spiller med andre.

 

Stå på med leksene, og spill så mye DU vil du, sier jeg! :yes:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt det ranking systemet jeg... Epic påstår jo at det KUN har noe med win/loss ratio å gjøre. Men det stemmer jo ikke. Har en kamerat som vipper mellom Rank 2 og Rank 3 hele tiden. Igår vant vi 10 kamper på rad, etter den 9'ende kampen gikk han opp fra rank 2 til rank 3, men når vi vant kamp 10 gikk han ned igjen. Dog lå han nederst på vårt lag i den 10'ende kampen. Virker som det ikke hjelper å bare å være på det vinnende laget. Men også være blant de beste PÅ det vinnende laget.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Joda, selvfølgelig er det fornuftig å kutte ned på spilling, men det fins jo grenser på hvor mye de skal kutte ned. 1 time om dagen syns jeg er greit. Jeg er våken ca 7-8 timer etter skolen, og bruker maks 2 timer på lekser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...