Bruker-104685 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Håper noen har tid til noen spille Horde med meg, skulle spille med Lakus men så hadde jeg problem med routeren med det strict pisset. Så bare gi beskjed så er jeg med på Horde på den nye mapsene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kan sikkert bli med i morgen, men da trenger vi jo også en annen som kan hoste. Har du lyst til å ta den Annex achievementen og eller? Tenkte på den og jeg. BTW: Party like it's 1999 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Blir så sykt irirtert at lagg har så mye å si online. Drev og spilte litt istad, og noen situasjoner var jo bare helt latterlige. En fyr kommer bort til meg med sag, jeg skyter han i hodet to ganger med hagla, men neida. Ble sag i to for det. Så var det enda en fyr med saga. Han har den ikke opp engang, jeg slår han med hagla, men han blir ikke slått tilbake av det engang. Han bare tar opp saga og rasper meg opp Dette spillet er helt fantastisk online når det ikke er noe lag, da finnes det faen ikke noe bedre spillopplevelse. Men er bare så dritt at lagg avgjør utfalet 80% av kampene.. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 tjohei, hva må man gjøre for å få en gullrang på GOW online? må man være god, eller trenger man bare å spille mye? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Slå de som har høyere rank enn deg, ikke tap for de som har lavere rank enn deg. Ha bra kill/death ratio og god win/loss ratio i alle game modes. Da burde du ha et godt utgangspunkt. Det beste er å vinne mye i Wingman. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ble gull i dag blir vel litt vanskelig å komme opp til neste rank.. hva heter den forresten? har bare sett et par få som har sølvranken. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har gull, selv om jeg har spilt ganske dårlig og lite. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor tar matchmaking så lang tid noen ganger?? Pinadø sittet her 30 min nå og ventet... Oftest tar det bare noen sekunder men de gangene det tar så lang tid gjør meg så forbanna og frustrert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 cancel- restart search, så funker det med engang, virker som det henger seg opp noen ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 helt umulig å spille gears idag, hva har skjedd? har bare massiv lag på alle kamper 2 sekunder + Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Var samme her ... Holder meg til Private og Horde fremover nå jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg får spille nesten bittelitt hver dag, og 4 timer i helgen, sånn er det annenhver uke. Tror ikke jeg gidder å spille bare for å spille, men kommer på hvis dere mangler noen/ har avtalt et tidspunkt . Lenke til kommentar
Saith Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Alles kjære Saith returnerer til diskusjon.no med ny bruker, da min gamle tydeligvis var slettet. Er som alltid med på Gears i dag, gjerne RE5 demo også, for de som vil co-op'e. Forresten ikke hatt noe særlig lagg på dagen i dag, selv om det lagget helt forjævlig i natt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 SAITH IS IN DA HOUSE! De trådene som er verdt å lese på diskusjon.no er følgende: - Den vi er i nå - Gears of War 2 - Spille online? Lenke til kommentar
Saith Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) SAITH IS IN DA HOUSE! De trådene som er verdt å lese på diskusjon.no er følgende: - Den vi er i nå - Gears of War 2 - Spille online? Hehe, Sigurd takes the cake! Ja jeg har lurka diskusjon.no lenge, bare ikke falt meg inn å poste noe før i går igjen. Men min kjære bruker var slettet. Så lagde like så greit en ny. Resident Evil 5 demoen er ute forresten. Kraftig offtopic her, men lev med det. Hehe. Litt mere ontopic, herlig nytt montage jeg kom over på Gearsopedia. Husk å trykk "watch in HD." Endret 26. januar 2009 av Saith Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 willkomen, kanskje litt letter å få kontakt med deg nå da.... Lenke til kommentar
Saith Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 willkomen, kanskje litt letter å få kontakt med deg nå da.... Jasså Jørgen, du klager på at det er vanskelig å få kontakt med meg? Haha. Stortsett når jeg er innendørs, sitter jeg da å snakker med deg på Live uansett .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå