Lakus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 OT: asap er riktig, ja! As Soon As Possible.Men, siden det skjedde med Erik at statsa ble fjernet.. Kanskje tenke seg om to ganger? Hva skjedde med ranken din? (Erik) Statsa mine på gearsofwar.com er fortsatt der, men det er sikkert bare fordi den ikke har oppdatert seg side 17. januar. Og ranken, den er borte, helt borte. Er faktisk så langt tilbake at jeg ikke er i rank 1 en gang. Patch meg i ræva, mer "gamebreaker" hvis du spør meg. Legger spillet på hylla til Epic får fiksa dette for meg. Nå blir det MANGE sinte e-poster! FU Epic (må ikke tas på feil måte, sier dette fordi jeg er forbanna @ the moment)! Om ranken din betyr så mye for deg: Slutt å spill spill! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Om ranken din betyr så mye for deg: Slutt å spill spill! Ranken er ikke det viktige, det er mer prinsipp og det faktumet at jeg er nødt til å begynne på nytt på achievements som "Party like it's 1999" og "Seriously 2.0" og jeg er nødt til å unlocke ting på nytt. Særlig med tanken på at jeg var 2/3 deler inni "Party like it's 1999" Endret 21. januar 2009 av Erik1992 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 selv om det telle greia sier at du har en, så har achievements et eget system. så slapp av alt er der, bare ikke i spillet Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Møkkapatch.. Epic må slutte å høre på de små 12 år gamle amerikanerne som ikke vet hva skikkelig spill er en gang, alt de trenger er et kick når noen tilfeldigvis blir sagd i to av en chainsaw. 2 VIKTIGE ting forventet jeg å være i patchen 1: Fikse matchmakinga og eventuelt kjøre samme host system som i CoD serien. (der blir den med best connection for alle spillerene valgt) 2: fikse den jævla ubrukelige chainsawen og hva får jeg? piss om kung fu jumps og uendelig Lancer ammo.. møkk! Skamme seg skulle dem Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 selv om det telle greia sier at du har en, så har achievements et eget system.så slapp av alt er der, bare ikke i spillet Trukke de lagrer informasjonen på den måten i Live-systemet. Det er nok spillet som må "trigge" unlocken, om du skjønner. Så spillet kommer jo ikke til å unlocke achievementen før det det står at han har spilt 1999 kamper. Men achievementsene som han allerede har unlocket er jo der. Var kanskje det du mente... Surt er det ihvertfall, når sånt skjer. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Woooohahahhahaha, for en update. Alt som var irriterende før er fortsatt like irriterende. Får si ifra hvis noen vil kjøpe GEARS 2 av meg, for denne dritten gidder jeg ikke ha i hylla lengre. GEARS 1 er x10 bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 selv om det telle greia sier at du har en, så har achievements et eget system.så slapp av alt er der, bare ikke i spillet Trukke de lagrer informasjonen på den måten i Live-systemet. Det er nok spillet som må "trigge" unlocken, om du skjønner. Så spillet kommer jo ikke til å unlocke achievementen før det det står at han har spilt 1999 kamper. Men achievementsene som han allerede har unlocket er jo der. Var kanskje det du mente... Surt er det ihvertfall, når sånt skjer. nei. achievement systemet teller separat fra spillet. f.eks på Gears 1 så hadde jeg 70kills med longshot, resten var ikke reg. men achiv. systemet tellte riktig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 nei. achievement systemet teller separat fra spillet.f.eks på Gears 1 så hadde jeg 70kills med longshot, resten var ikke reg. men achiv. systemet tellte riktig. Det hørtes ganske rart ut, men du har vel rett da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Får håpe det.. Hvis ikke kan det være mange som mister MYE fremgang mot en større e-penis! Deriblant vår kjære Erik.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 er ganske sikker på at det er et system for det, hvis spillet tuller... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kill/Death Ratio 1.00 At last! Men fortsatt ingen rank. Målet er å få 1.00 i hver game mode. Da må jeg ranke opp fo sho. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Syns faktisk denne patchen var ganske så bra. De har forbedret MYE, men det er enda mer som gjenstår. Så det er et skritt i riktig rettning. Og KaiN, slutt å klag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Kill/Death Ratio 1.00 At last! Men fortsatt ingen rank. Målet er å få 1.00 i hver game mode. Da må jeg ranke opp fo sho. neppe, jeg har 1.93 i W/L og 1.29 i K/D over 1.0 til 1.4 i alle modes fortsatt bare rang II tror K/D må være 1.5 Endret 22. januar 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rank 3, WL på 0.97 og KD på 1.23! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 bah tulle system, da burde jeg også være rank III Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kanskje de bare vet at jeg er litt mer l33t enn deg, så de sendte meg høyere..? Neida, har spilt MANGE runder mot level 3/4 helt fra starten av (har spilt i party med høye lvl'r) og sånne kills har sikkert mer å si enn lvl 1/2! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva synes folk om patchen? forsatt mye lagg? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Prøvde å spille litt King of the hill i dag, det lagget bananas. Merkelig nok så lagget kun laget mitt, så de andre kjørte oss rett bak for å si det slik. Endret 21. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mindre. Men fortsatt merkbart. Hagla er himla mye bedre å bruke, though. Veldig lik Gears 1 nå. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Høres jo ut som det har fallt litt i den riktige retningen nå. Nice, skal få spilt litt i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå