Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Jeg tror folk som sutrer, sutrer fordi det er mye "lettere" å bli eid av noobs i dette spillet.

For eksempel så fikk jeg dama til å like Gears 2, lærte henne åssn hun brukte chainsawen, og nå er hun helt middelmådig online - mest siden hun kan det å bruke saga. Man behøver ikke være PRO PRO PRO for å få mange kills i toern, sånn som man ofte måtte i enern.

Var mye større forskjell mellom pro og noob på gears 1, enn det er i toern, for å si det på den måten.

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror folk som sutrer, sutrer fordi det er mye "lettere" å bli eid av noobs i dette spillet.

Selvfølgelig det også. Man skal da ikke gi nybegynnere og generelt dårlige spillere handicap og pumpe dem opp sammen med spillere over 9000 grader høyere opp enn dem på ranking stigen. Det man skulle ha gjort er å fått fikset motorsaga og granat tagging slik at man ikke bare tagger to granater i spawnen til fienden, drar opp saga og sanker 20 kills i en runde på Warzone. Matchmakinga må også ta en stor del av skylda ettersom den ofte setter sammen lvl1 spillere med både lvl3,4 og 5.

Når spillet begynner å kaste poeng etter spillere som faktisk er dårligere, da blir det åpenbart at det er noe feil. Dette er blant mange av mine meninger om Gears 2 som får meg til å tvile på nr 3 i serien.

Lenke til kommentar

Jeg får ingen følelse av mestring i Gears 2. Jeg bryr meg ikke særlig om jeg dreper noen på det andre laget. I Gears 1 var det deilig å drepe bare èn, og når man tok ut hele laget var det et skikkelig rush (de som sier annet lyver). Sålangt i gears 2 har jeg bare tatt et helt lag fullt av ABSOLUTE noobs to ganger. Hele det andre laget spilte som aper på syre - skikkelig dårlig, men de hersens granatene og motorsaga sørget for at de vant runde etter runde.

# Edit: Dobbelpost not intended.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hmm.. du har egentlig rett der Lakus! Nå er det bare å gå rundt et hjørne så står det tre folk med motorsag og fem granater inn i èn vegg. Laget med hosten vinner. Sånn er det. Hosten, og lagkameratene, vinner, for å gre alle under samme kam.

I Gears var det ALTFOR morsomt når man var alene mot tre-fire stykk. Intenst, fast-paced og VANNVITTIG nervepirrende!

Lenke til kommentar
Noen som er hypp på en runde Horde eller to i kveld/morgen ettermiddag? :)

Eg og ein kompis kjem til å spele utover ikveld. Blir nok sikkert mest Horde, men eg må sjå til å fullføre storyen òg! Sender pm.

Edit: nvm, adder deg eg :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig lei av enkelte som spiller på xbox live. GAH!

Begynte smått å spille gow2 online i dag. Etterhvert så ble jeg invitert til et live party av noen briter. De har tydeligvis spilt en stund, så jeg kom aldri til slik at jeg fikk drept noen før de allerede var død.

Etterhvert begynte de å hyle og kalte meg for alt mulig piss.

Mister helt lysten til å spille. Endte med at jeg bare slo av xboxen og gikk fra tv'n.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...