Sadfez Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva er galt med gears 2 atm? Siden du venter på patch fix. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 mange klager på at hagla er fucka, at saka er for sterk(blir ikke downa når beskutt), lag-g-g-g, cheat(folk) som glitcher osv. skal da altså komme en patch i løpet av januar som skal fixe mesteparten<(håper alt)> dette Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi får kose oss med L4D vi da lakus. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den matchmaking saken er også noe utrolig treg. Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 @ PixlFace, tipper nok en moderator kommer til å herje med signaturen din Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 vet men får se hvor lenge det varer- . OT: gleder meg selv til denne oppdateringa kommer. blir sennende og se om de klarer og fixe det som er nevnt ovenfor, da blir endlig spilet til det det var ment og være Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi får kose oss med L4D vi da lakus. Ikke gå over til the dark side du også da. Det er godt vi har metataggen nå som alle konverter til andre spill. btw, Pixl. Det er lov å bruke sag hvis det lagger farlig mye. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi får kose oss med L4D vi da lakus. Ikke gå over til the dark side du også da. Det er godt vi har metataggen nå som alle konverter til andre spill. btw, Pixl. Det er lov å bruke sag hvis det lagger farlig mye. Kommer fortsatt til å spille gears, så det går nok fint. Btw; på skolen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) På skolen nå ja ... Vær og klima i Norge er gøy. Patchen skal fortsatt komme i slutten av januar? Endret 14. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den kommer i løpet av januar, så den kan like så godt komme neste uke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi får kose oss med L4D vi da lakus. Yess. Testet det i går kveld og jeg elsket det. Rett og slett fantastisk! Men for å summere opp hvorfor jeg ikke spiller Gissj 2 frem til patchen, og muligens ikke etter: - Stungranater er det dummeste de kunne ha lagt inn i spillet av alt som finnes herfra til månen. - Latterlig chainsaw - Spillet har mistet sin intensitet og sitt tempo pga svakere hagle og lavere fart - Matchmaking som setter sammen mer eller mindr arandom lag - Menyer og lobbyer som er helt høl i huet. Gi oss åpne rom med mulighet til å låse og map cycle. - Det føles ikke som Gears lenger. Alt er lyst, fritt for alle og fritt for all krigsfølelse. Mitt totale inntrykk av Gears 2 kontra Gears 1 er at Gears 2 har fått mer fancy system som jobber i bakgrunnen med matchmaking osv, men gameplayet er så fundamentalt forandret at jeg ikke er helt sikker på om jeg kan glemme det. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Uenig med alt Lakus lister opp her med unntak av motorsaga.. Den er litt VEL overpowered! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Enig med Chrissj, men saga er jo en del sv spillet!? Vi kan da ikke svike geniale gears fordi dem har forandret litt på spillet. Jeg liker det forsatt. Tror jeg skal spille SP insaine nå i helgen hihi Så MP, yheah Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Saga er en del av spillet ja, men den er veldig overpowered. Saga var perfekt i Gears 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) selv om en ting er en del av spillet, betyr ikke det at det er en bra ting. f.eks saga, smoke osv, har gjort spillet til en noob fest uten skills, hvilke skills sakl til for å trykke på B? eller de som først kaster en smoke? smoke blir forøverig ikke brukt til "smoke" det er rett å slett en forbanna irriterende stun granat med litt røyk.. Endret 14. januar 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Spilte noen matcher med Gears 1 i går. Det var noe helt annet enn Gears 2. Alt gikk så "smooth" for å si det sånn. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan var det? Var det mange som spilte? Savner Fuel Depot, må ta et par runder der en dag har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Eg har falt veldig for GoW2 online eigentleg, men så har eg knapt spelt GoW1 (berre runda storyen). Om nokon dreg opp saga og "revver" er det jo berre å skyte dei så fell saga ned att, joda, det må skje rimeleg kjapt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvordan var det? Var det mange som spilte? Savner Fuel Depot, må ta et par runder der en dag har jeg funnet ut. Det var perfekt. Spilte sammens med 3 stk fra klanen. Motstanden var i grunn ikke så hard. Var vel ca 90% nabbs vi spilte mot. Men gøy var det Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg prøvde også en runde Gears of War for litt siden, og syntes nesten det var barnslig i forhold til Gears of War 2. Gears of War 2 er tregere og føles mye tyngre og deiligere. I Gears of War er det bare å hoppe rundt fra vegg til vegg og bruke midten av skjermen som sikte for hagla. Gears 2 er penere, saftigere og diggere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå