Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Vi får kose oss med L4D vi da lakus.

Ikke gå over til the dark side du også da. Det er godt vi har metataggen nå som alle konverter til andre spill.

btw, Pixl. Det er lov å bruke sag hvis det lagger farlig mye. ;)

Kommer fortsatt til å spille gears, så det går nok fint.

Btw; på skolen?

Lenke til kommentar
Vi får kose oss med L4D vi da lakus.

Yess. Testet det i går kveld og jeg elsket det. Rett og slett fantastisk!

Men for å summere opp hvorfor jeg ikke spiller Gissj 2 frem til patchen, og muligens ikke etter:

- Stungranater er det dummeste de kunne ha lagt inn i spillet av alt som finnes herfra til månen.

- Latterlig chainsaw

- Spillet har mistet sin intensitet og sitt tempo pga svakere hagle og lavere fart

- Matchmaking som setter sammen mer eller mindr arandom lag

- Menyer og lobbyer som er helt høl i huet. Gi oss åpne rom med mulighet til å låse og map cycle.

- Det føles ikke som Gears lenger. Alt er lyst, fritt for alle og fritt for all krigsfølelse.

Mitt totale inntrykk av Gears 2 kontra Gears 1 er at Gears 2 har fått mer fancy system som jobber i bakgrunnen med matchmaking osv, men gameplayet er så fundamentalt forandret at jeg ikke er helt sikker på om jeg kan glemme det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

selv om en ting er en del av spillet, betyr ikke det at det er en bra ting.

f.eks saga, smoke osv, har gjort spillet til en noob fest uten skills, hvilke skills sakl til for å trykke på B? eller de som først kaster en smoke?

smoke blir forøverig ikke brukt til "smoke" det er rett å slett en forbanna irriterende stun granat med litt røyk..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg prøvde også en runde Gears of War for litt siden, og syntes nesten det var barnslig i forhold til Gears of War 2. Gears of War 2 er tregere og føles mye tyngre og deiligere. I Gears of War er det bare å hoppe rundt fra vegg til vegg og bruke midten av skjermen som sikte for hagla. Gears 2 er penere, saftigere og diggere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...