huggy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det VEEEEEEELDIG viktig kan jeg lage ny, men skjønner ikke helt poenget da ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan vel gi bort 82,00 kr for litt bedre kvantitet..? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ikke lag ny, hadde bare vært naise Lenke til kommentar
huggy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Send pm for kontonummer så er det bare å overføre 80 spenn vist dere vil ha skiftet navn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg trenger alle kodene dine, får det ikke til uten. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan vel gi bort 82,00 kr for litt bedre kvantitet..? Nope, ikke aktuelt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan vel gi bort 82,00 kr for litt bedre kvantitet..? Nope, ikke aktuelt! Het ikke du mX før? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg var aldri noen stor fan av Gears 1. Jeg falt aldri for enspillerdelen og klarte faktisk ikke runde spillet før jeg gav opp. Hørte alle prate om hvor fantastisk MP delen og heiv meg isteden på den, men dessverre ble jeg like skuffet over den. En fin kombinasjon av irriterende lag, min egen udugelighet i spillet, og at man måtte vente en hel runde om man døde (noe som ikke gikk overens med tålmodigheten min) gjorde sitt til at jeg aldri ble like hektet som visse personer som vaser rundt på forumet her. Anyways. Idag tok jeg turen til Elkjøp for å skaffe meg CoD5, ikke for enspilleren sin del, men mest pga MP som er klin lik det jeg mener er tidenes MP spill på X360. (U)heldigvis for meg var de denne gangen utsolgt, men siden jeg var fast bestemt på å ha meg ny underholdning på boksen kjøpte jeg like greit Gears 2 da det var på tilbud. Det hadde jo tross alt fått "greie" anmeldelser. Har så langt bare spilt 1spillerdelen, men Gears 1 kunne da aldri ha vært i nærheten av dette? (Mulig det var min 28" CRT tv som gjorde sitt til at jeg ikke gadd myse meg igjennom 1'ern) For et spill! Jeg elsket singleplayer delen på CoD4 (Også en av de beste singleplayer delene på boksen, om enn litt kort), men så langt må jeg faktisk si Gears 2 er bedre. Banene er varierte, jeg føler meg mer innvolvert i historien enn i forgjengeren, grafikken er jo fantastisk, og dialogen er til tider hysterisk. Det hagler jo nesten mer one-liners en locust. Jeg har nettopp fullført en av de mest kreative banene i en shooter noensinne, og jeg regner med alle vet hvilken jeg mener da. "This is wrong. Im coughing up blood and it's not even mine" :!: Nei dette var virkelig en høydare! Gleder meg til å ta fatt på MP delen når jeg får fullført story moden. Håper bare jeg ikke suger like jævli som jeg gjorde i 1'ern. Regner med det enda er til tider langdryg venting om du dør? Sorry for veggen her, men ville bare dele litt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er nok stor enighet om at singleplayer Gears 2 er bedre enn Gears 1, ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, med unntak av at det er lett å savne de gamle 'close quarter' øyeblikkene i Gears, så er Gears 2 bedre. EOD. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Welcome to the gang! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan vel gi bort 82,00 kr for litt bedre kvantitet..? Nope, ikke aktuelt! Het ikke du mX før? Joa... Men har endret til Icman™... Og nabbet meg fryktelig ut, skulle jo være Iceman™ (Ser nå etterpå at det er tatt) men blingset helt og skrev Icman™ Har sendt PM til Ueland om spm om å endre det til Iceman. (eller bare Iceman), så satser på at det blir Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Du kan vel gi bort 82,00 kr for litt bedre kvantitet..? Nope, ikke aktuelt! Het ikke du mX før? Joa... Men har endret til Icman™... Og nabbet meg fryktelig ut, skulle jo være Iceman™ (Ser nå etterpå at det er tatt) men blingset helt og skrev Icman™ Har sendt PM til Ueland om spm om å endre det til Iceman. (eller bare Iceman), så satser på at det blir https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start Edit: Ohh, er vel ikke såå lenge siden du het mX.. Endret 13. januar 2009 av Laland Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan vel gi bort 82,00 kr for litt bedre kvantitet..? Nope, ikke aktuelt! Het ikke du mX før? Joa... Men har endret til Icman™... Og nabbet meg fryktelig ut, skulle jo være Iceman™ (Ser nå etterpå at det er tatt) men blingset helt og skrev Icman™ Har sendt PM til Ueland om spm om å endre det til Iceman. (eller bare Iceman), så satser på at det blir https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start Kan ikke endre 2 ganger på rad... må vente 180 dager Du har ikke tillatelse til å gjennomføre denne handlingen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nok er nok, Gears 2 er dødt for meg frem til Patchen kommer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kommer til å savne deg.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå har jeg akkurat returnert fra London med to pene effekter; En snasen gears 2 T-skjorte og en fin liten kalender. T-skjorta er i allefalle et offesielt produkt så jeg er i allefall pent fornøyd^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mange som kjøper Gissj-stuff for tiden Du kjøper T-skjorte og kalender, jeg kjøper figur, andre vil ha COG tags, og noen har kjøpt capser. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 noen som vet hvor på nett en kan få kjøpt slike cog tags ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå