Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

mangler bare act 3-4, noen som gidder å hjelpe meg?

Edit: ops,, feil tråd.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Takker! :)

Edit: Jøsses.. Trengte bare å fylle ut èt skjema (på norsk!) så er konsollen registrert for reparering! MS har jaggu fått til noe med den servicen..

Lykke til. Boxen din blir ikke hentet så lenge du ikke ringer de. Fyll ut det skjema så mye du bare orker. Gjorde det samme for 2 mnd siden, og det virker ikke - noe xbox support bekreftet når jeg ringte de.

I november fik jeg RRoD.

Fyllte ut skjema på nettet. Boksen ble hentet, og levert reparert til meg igjen en uke senere.

Eneste telefonen jeg måtte ta var med UPS for å bestille henting.

Snodig at det ikke har virket for så mange + at microsoft support sa rett ut at det ikke virket for norge.

Lenke til kommentar

Lyst å spille Gissj med folk fra forumet, men ikke lyst å fylle opp hele vennelisten ? Legg til GAMERoNO GoW2 til vennelisten deres og når dere vil spille med folk herfra går dere bare inpå denne brukeren og trykker på view friends, der har du hele gjengen ;) (Når flere folk adder den, that is)

Lenke til kommentar
Lyst å spille Gissj med folk fra forumet, men ikke lyst å fylle opp hele vennelisten ? Legg til GAMERoNO GoW2 til vennelisten deres og når dere vil spille med folk herfra går dere bare inpå denne brukeren og trykker på view friends, der har du hele gjengen ;) (Når flere folk adder den, that is)

+1 ^^,

Lenke til kommentar
Takker! :)

Edit: Jøsses.. Trengte bare å fylle ut èt skjema (på norsk!) så er konsollen registrert for reparering! MS har jaggu fått til noe med den servicen..

Lykke til. Boxen din blir ikke hentet så lenge du ikke ringer de. Fyll ut det skjema så mye du bare orker. Gjorde det samme for 2 mnd siden, og det virker ikke - noe xbox support bekreftet når jeg ringte de.

I november fik jeg RRoD.

Fyllte ut skjema på nettet. Boksen ble hentet, og levert reparert til meg igjen en uke senere.

Eneste telefonen jeg måtte ta var med UPS for å bestille henting.

Snodig at det ikke har virket for så mange + at microsoft support sa rett ut at det ikke virket for norge.

Rart at jeg fikk en mail fra UPS istad som sa at jeg får esken å legge den i iløpet av uka, da.. Særlig siden jeg ikke har tringt noen plass!

Lenke til kommentar
Men vi må nesten spre ordet om å legge til mr. Ùbergay da slik at alle som spilelr mye Gears 2 kan legge den til. Er jo også greit om man kan ta bort folk som ikke har spilt på 3 måneder og som ikke har spilt Gears på leeenge osv.

Jeg kan sende melding til alle på lista jeg. Men det gjelder alle norske som spiller Gears 2 eller alle fra diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sender en slik mld jeg også til alle på lista.

men det må spesifiseres.

f.eks: spiller du mye Gears 2?

legg til denne brukeren:

BARE folk som spiller Gears 2 MP en del kan legge til denne brukeren

Lenke til kommentar

Noe som faktisk hadde vært sinnsykt nice hadde vært om profilen het noe som x Gears2Gamerblablabla. Iallefall noe med x først slik at den alltid ligger nederst på vennelista. Hadde vært nice, men for sent nå.

Sender iallefall en melding til alle på lista mi om dette nå. Om du ikke får en melding av meg og føler deg sny7tt får du sende meg en Friends Request. Ryddet opp lista meget hardt i går ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...