Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha det kjede, men det så stort ut. Figuren hadde vært kult å hatt ved siden av tven.

Hvert sånt tannhjul på kjedet er 4,5cm i diameter (har tommestokk i arbeidsbuksa. That's how I know) Ellers så står jo figuren faktisk rett sidenav TVen min på venstre side ^^,

 

Har planer om å kjøpe alle 4 Locusts og alle 4 COGs for å sette de i en egen liten Tribute hylle i kjellerstua.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Sint utbrudd, man må bare hate dette spillet noen ganger:

 

Jævla chainsaw-whores, de får bare kill fordi den jævla shotgunen ikke har noe stoppingpower! Og chainsawen er "OVERPOWERED". Det hjelper ikke om du er host for de kommer fader meg etter deg allikevel. Og en Skill 4 som glitcher, WTF!? De burde nesten lage en ammo-count på chainsawen, du burde hatt en hvis antall mengde bensin før den gikk tom!

 

Endret av Erik1992
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Mitt ordtak er at alle over rank 3 er glitchere helt til det motsatte er bevist :)

 

Har faktisk den oppfatningen ovenfor quittere. :p Alle over rank 2 er quittere helt til det motsatt er bevist. Og når jeg finner noe så blir jeg veldig glad! :)

 

Jeg har rank 3, og quitter så og si aldri. Så nå er det bevist.

 

Dessuten heier du på rosenborg. Rosenborgsupporter = -respekt. Du har nå rank 1 i respekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...