Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Piratkopi ja, men det hadde egentlig ikke så mye med innleget mitt å gjøre

Men det har noe med lover og ditten og datten å gjøre

Dessuten prøver jeg å holde vennelista mi pirat-fri. Men så er ikke du der heller så da er det jo greit.

 

 

Jeg har gått fra W/L ratio på 1.59 til 1.66 og K/D ratio fra 0.93 til 0.95 i kveld. Rank 3, here I come. Det handler bare om å spille litt smartere. ;)

Jeg gikk opp fra 1,80 W/L Ratio til 1.84 i kveld, men gikk såvidt ned til 1,19 K/D Ratio fra 1,20.

 

Woppedidoo og booh-raah-roohm!

Lenke til kommentar

La oss si at to klin like lag spiller mot hverandre, så leder det ene laget 3/0, også stikker 2 av spillerne fra laget som ligger under. Og det lendende laget ender med å vinne 5/0... er det da negativt for det vinnende laget at det andre laget kun er 3 spillere når matchen er ferdig?

Lenke til kommentar

Det jeg har hørt, og det virker som at det stemmer, er at spillet ikke registrerer stats før siste runde. Om 2 stykker på det andre laget stikker så tenker TruSkill at "Jaja. Vinne 5 mot 3 er ikke så spesielt" og gir deg mindre poeng mot neste rank enn om de ikke hadde quittet.

 

Om du vinenr mot flere med høyere rank enn deg går du fortere opp og vica versa.

Lenke til kommentar

Runna campaign med dama igår, jeg spilte på Insane og hun på Normal:D

 

Så lagde jeg en Live konto til henne, så spilte vi litt Horde, og random onlike ranked. Ble faen meg litt imponert.

Var et par runder hvor hun faktisk var ganske god.

Hun liker chainsawen godt hvertfal:P

Vi fikk oss en god latter da hun endte over en kompis av oss, to Warzone matcher på rad :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...