Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
har spilt lett over 300timer på gears1, og jeg digger 2eren, syns menyene er mye bedre, lettere og finne frem online osv.. joda, kansje drittconnection 1/20 games jeg faktisk spiller.. og en liten bug i noen av rundene til jeg dør.. kan leve med det, dette spillet er fantastisk!

 

300 timer, og bare 350 GS!? :ohmy:

Lenke til kommentar
har spilt lett over 300timer på gears1, og jeg digger 2eren, syns menyene er mye bedre, lettere og finne frem online osv.. joda, kansje drittconnection 1/20 games jeg faktisk spiller.. og en liten bug i noen av rundene til jeg dør.. kan leve med det, dette spillet er fantastisk!

 

300 timer, og bare 350 GS!? :ohmy:

 

 

For å vere pro i gears må man vertfall ha 1250 i gow 1 og 1000 i gow 2 :);)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
men eg vil leva med deg.

Eg vil leva med deg.

Eg ser at du e redd,

men eg kan ikkje gå i døden for deg

Du må smaka han sjøl,

men eg gjer liv til død for deg

Eg har gjort død til liv for deg.

Eg har gjort død til liv for deg.

 

En Gears kamp i sangform...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
har spilt lett over 300timer på gears1, og jeg digger 2eren, syns menyene er mye bedre, lettere og finne frem online osv.. joda, kansje drittconnection 1/20 games jeg faktisk spiller.. og en liten bug i noen av rundene til jeg dør.. kan leve med det, dette spillet er fantastisk!

 

300 timer, og bare 350 GS!? :ohmy:

 

 

For å vere pro i gears må man vertfall ha 1250 i gow 1 og 1000 i gow 2 :);)

nei, det tok meg 3 dager de gs jeg har.. spilte på min brors xbox 690 gs i gears1 :p men brydde meg ikke særlig om gamescoren der.. og når jeg fikk egen xbox orka jeg ikke ta achievementsene på ny..

Lenke til kommentar
har spilt lett over 300timer på gears1, og jeg digger 2eren, syns menyene er mye bedre, lettere og finne frem online osv.. joda, kansje drittconnection 1/20 games jeg faktisk spiller.. og en liten bug i noen av rundene til jeg dør.. kan leve med det, dette spillet er fantastisk!

 

300 timer, og bare 350 GS!? :ohmy:

 

 

For å vere pro i gears må man vertfall ha 1250 i gow 1 og 1000 i gow 2 :);)

Nei, hvis du har 1000 i gissj 2 så betyr det at du liker å "hore" deg på den siste banene i SP'n :tease:

Lenke til kommentar

Til mitt forsvar fikk jeg seriously 2.0 FØR spillet kom ut(en venn av faren min sin onkel sin tante jobber i epic :roll:), og da trudde alle det lagga i matchmaking pga spillet ikke var komt, så da spillte jeg bare opp til all gamescoren istedet. Uheldigvis viste det seg at spille er like sucky nå, 3 måneder etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...