Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

har spilt lett over 300timer på gears1, og jeg digger 2eren, syns menyene er mye bedre, lettere og finne frem online osv.. joda, kansje drittconnection 1/20 games jeg faktisk spiller.. og en liten bug i noen av rundene til jeg dør.. kan leve med det, dette spillet er fantastisk!

På gears 1 var det lett å finne bra games, med norske (eller ihvertfall europeiske) spillere å spille med. Eneste problemet var at disse ofte var mer eller mindre idioter. På gears 2 finner jeg aldri bra games. Er som oftest èn eneste person som dominerer totalt (nemlig personen som er host). Dessuten blir alltid mye sitting å vente på å finne motstandere, og vente på de totalt unødvendige timerene som de har lagt inn (må stirre på scoreboard i 25 sekunder etter hver match f.eks). Spilte tre games i går kveld - satt over en time...

 

Som et resultat av dette har jeg nesten ikke spilt multiplayer. Blir jo regelrett eid i nesten hver en match jeg joiner. Har som sagt ikke spilt en eneste (mer eller mindre) laggfri match, men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er motsatt hos meg, finner raskere og oftere bedre og laggfrie matcher i 2'ern kontra 1'ern. Alt i alt så har 2'ern vært en forbedring.

Det jeg ble lei av når jeg spilte i går var spillerne! Fy faan at det er mulig altså. Alle som har en rank over 2 hakk, forsvinner fra matchen, enten når det andre laget er i overtall, eller like før de taper! :nei: Blir gal! Vedder på at minst 20 % av alle gulrankede er feige quittere. Jeg kommer for eksempel aldri til å gå opp en rank, siden jeg nesten aldri vinner mot noen med høyere rank, nettopp pågrunn av dette.

Lenke til kommentar

Slår ikke ene runden vi fikk. Matchmakingen gikk fort og enkelt så det er ikke snakk om at folk har hoppet ut midt under Matchmakingen for da tar det hele sinnsykt med tid og man detter som regel ut.

 

Neida, vi ble 5 norske mot 0 motspillere. Har også opplevd at hele det andre lager quitter midt i en match uten at matchen blir ferdig. Og ettersom dette var Guardian var dte ingen tidsbegrensning og vi ble nødt til å hoppe tilbake til Dashbordet.

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Regionsfiltre

La oss søke etter land, daler og kontinenter! Jeg vil ikke spille med Mexikanere!

 

Quit-option i pausemenyen

La dette være en mulighet, men la det tydelig stå at du får ett "loss" og litt mer om du quitter.

 

Rene Playlists

Warzone playlist, Execution playlist, KOTH etc.

Halvparten av de som quitter stikker nettopp fordi de ikke fikk spilt den gametypen de ville.

 

Mer spillevalg

Tenker da på slikt system som Halo 3 med Ranked Mathmaking, Social Matchmaking og Private Matches til slutt. Og gjør da for guds skyld Private Matches private! Jeg vil ikke ha en liten gomp inn når jeg spiller klankamp!!

 

Ranked - Matchmaking slik det er i dag.

Social - Matchmaking slik som Social i Halo 3.

Private - Slik som det var i Gears 1, bare i den nye lobbyen.

 

(ikke at jeg noengang spiller klankamp, og jeg er bare glad om noen joiner meg, men det er tider der kamper hvor ingen andre enn de som får invite kan joine er nyttig)

Lenke til kommentar
Med andre ord, Lakus, gjør ALT slik det er i Halo 3!

Halo 3 har et veldig bra system, og når Matchmaking først er kommet for å bli kan man like greit dra det hele veien ut og ikke gjøre ting halvveis. Det jeg dog savner mest er Private Matches med Map-Cycle. Det samme burde strengt tatt vært å finne i "Social" matchene om det noen gang skulle komme.

Lenke til kommentar
En ting jeg kom på nå plutselig: er det ikke mulig å spille med guest nå? Ikke at jeg har prøvd, har bare ikke sett noen...

Nope. Det går heller ikke ann. Noe som suger i et Coop sentrert spill.

 

Og gjør da for guds skyld Private Matches private! Jeg vil ikke ha en liten gomp inn når jeg spiller klankamp!!
Er det slik at private matches rett og slett ikke fungerer?
Private matches er ikke private. Det er bare unranked og uten matchmaking.
Lenke til kommentar
Såg den før idag :woot: Beste jeg har sett på lenge. Og det hjalp at ALT der var sant. Intrykket jeg har av folk som liker gears 2 multiplayer er folk som har spillt under 50 timer eneren online....

 

vet ikke hva jeg skal si..

 

har spilt lett over 300timer på gears1, og jeg digger 2eren, syns menyene er mye bedre, lettere og finne frem online osv.. joda, kansje drittconnection 1/20 games jeg faktisk spiller.. og en liten bug i noen av rundene til jeg dør.. kan leve med det, dette spillet er fantastisk!

 

Tviler på at du var spesielt god i gears 1 da vertfall! NO offence... Blir det samme som at de fleste _GODE_ cod spillere forsatt tviholder på 4eren.. fordi det er bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...