~ David ~ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ahh, kutt ut! Det er tydligvis smittsomt dette her Jeg er heldigvis immun: Gears, Gears, Gears, Giars, Giasj, Gissj, å nei, nå ble jeg også smittet.. Faen. Haha, bare kødda: Gears! Hva faen er Gissj? Heter det Tum Ræider, Råkkbæn og Græn teft ævto? Nope. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Må si meg enig. PLEASE slutt å si gissj irritert meg i flere måneder nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Synd for deg. Synd for deg. Synd for deg. Synd for deg. Synd for deg. Gissj har kommet for å bli, og det er ingenting du kan gjøre med det! MOWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAH-MOAHAHAHAH! Endret 31. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Google "Gissj". Vi er treff nummer to! Edit: og nummer èn i Norge! Endret 1. januar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Et godt og nytt år til alle folxa her i gissj-tråden, vi får satse på at det blir enda flere timer med morro i 09 enn det var i 08. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hva hadde dere sagt hvis dere skulle feire en nyttårsaften uten : Flere tvkanaler enn nrk123 og tv2Nett/ raskt mobiltnettverkIkke no dvdOrdentlig godmatRakketeMed:2 drittungerVoksne som leser aviser fra kl 9 til11.55Voksne som leggerseg klokka 00.05 på nyttårsaften!Og verst av alt; uten xboxen! Nå har dere forstått hvor ille jeg har det. Kommer på etterpå, kl8 og utover Edit: ganske mange leif.. Sikkert fler også Endret 1. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva hadde dere sagt hvis dere skulle feire en nyttårsaften uten :Flere tvkanaler enn nrk123 og tv2Nett/ raskt mobiltnettverkIkke no dvdOrdentlig godmatRakketeMed:2 drittungerVoksne som leser aviser fra kl 9 til11.55Voksne som leggerseg klokka 00.05 på nyttårsaften!Og verst av alt; uten xboxen! Nå har dere forstått hvor ille jeg har det. Kommer på etterpå, kl8 og utover Edit: ganske mange leif.. Sikkert fler også ¨rakkete = raketter? da hadde det klikka.. og uten dvd nono.. da må det tys til farlige mengfer alkohol Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 AUUUU! Kraniet mitt har krympet i løpet av de små timene jeg fikk sove i formiddag mens selve hjernen min har svulmet opp! SMERTE! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fyllesykheten kan jeg se langt etter, da jeg feiret med min familie. Det ble ikke mer enn noen glass musserende. :!: Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 god morgen gang. . da var jeg hjemme igjen. noen som skal spille i dag eller? skal bare rydde rommet mitt så er jeg på plass håper og se mange på i kveld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg tror jeg skal klare å stable meg og en bestillingspizza opp mot tv'en i dag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 jeg har fortsatt til gode å drikke endel alkohol, gleder meg til å bli fyllesjuk.. Hehe.. Or not. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 "If you die you have to wait for the bots to kill each other. ... THEY NEVER FUCKING KILL EACH OTHER!!" Lenke til kommentar
huggy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Såg den før idag Beste jeg har sett på lenge. Og det hjalp at ALT der var sant. Intrykket jeg har av folk som liker gears 2 multiplayer er folk som har spillt under 50 timer eneren online.... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Pfft. Alt var ikke sant. Det går fortere å finne kamper i Gears 2 enn i Gears 1 for meg. Men mye av det var sant. Morsomt var det også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ha, den var helt genial "Dont worry, it wasnt you on the forum" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 "It's ok... he doesn't know that was you on the forums"* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ops.. My bad Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Såg den før idag Beste jeg har sett på lenge. Og det hjalp at ALT der var sant. Intrykket jeg har av folk som liker gears 2 multiplayer er folk som har spillt under 50 timer eneren online.... vet ikke hva jeg skal si.. har spilt lett over 300timer på gears1, og jeg digger 2eren, syns menyene er mye bedre, lettere og finne frem online osv.. joda, kansje drittconnection 1/20 games jeg faktisk spiller.. og en liten bug i noen av rundene til jeg dør.. kan leve med det, dette spillet er fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå