Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

canals har blitt bedre... hata den i gissj1, den funker på wingman i gissj2..

gridlock har jeg ALDRI likt, men nå er det torque så litt bedre :p

 

mansion var fetere i eneren, ,mye mørkere og skumlere..nå er den.. ehh. GRØNN.. wtfreak!

 

også har vi subway, ja du subway.. som var den feteste banen i gissj1 (bortsett fra mansion) som nå har blitt grønn og fæl... ville heller hatt den mørkere with krills in the sky!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som veit når patchen kommer ? Føler jeg har ventet heilt sykt lenge på den. Hele klanen har spillt andre spill alt for lenge nå, og siden det er umulig å nå rank 5 som spillet er nå(laggete,jevli,cheaters,glitchers,saging,hagle som ikke funker etc.) hadde det faen meg vert på tide med en patch som fikset alt :D

Savner gears 1 :( Tiden der man spillte ranked 24/7 for å få seriously som var en achievment som virklegt skilte ut gears fans, istedet for jevla seriously 2.0 som var den kjedligste achivmenten enda.

 

Leste gjennom det jeg skrev nå og ser at det egentlig ikke ga noen mening, men whatever.

Lenke til kommentar

1. Det er ikke sikkert du noengang vil nå rank 5. Du må være blant de beste, og ikke på poeng som i COD4.

2. Det er ingen som vet når det kommer en patch og ingen vet hva den vil inneholde.

 

Med det sagt må jeg si at i dag har Gissj 2 gått så smurt at jeg kom flere ganger på rad. Null venting i mathcmaking, null lag i 95% av kampene og godt humør på alle kjerringene.

 

+192382847

Lenke til kommentar
1. Det er ikke sikkert du noengang vil nå rank 5. Du må være blant de beste, og ikke på poeng som i COD4.

2. Det er ingen som vet når det kommer en patch og ingen vet hva den vil inneholde.

 

Med det sagt må jeg si at i dag har Gissj 2 gått så smurt at jeg kom flere ganger på rad. Null venting i mathcmaking, null lag i 95% av kampene og godt humør på alle kjerringene.

 

+192382847

 

 

I know, men trur ikke det skal bli så vanskli når di faktisk fikser spillet. Jeg er best på forumet i gears:(

Lenke til kommentar
Jepp i dag gikk det så smooth så smooth, men tror jeg leste et sted at dem hadde fikset litt opp i serverene sine slik lagg ville bli redusert.

 

Btw: Gissj høres bedre ut enn gears når man skal prate om Gissj, alle veit hva alle mener når dem sier Gissj. Derfor har det blitt sånn :p hiih

Link? Faan, må vel prøve Gissj aka Gears igjen jeg også da i løpet av helgen som kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...