svenningen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 canals har blitt bedre... hata den i gissj1, den funker på wingman i gissj2.. gridlock har jeg ALDRI likt, men nå er det torque så litt bedre mansion var fetere i eneren, ,mye mørkere og skumlere..nå er den.. ehh. GRØNN.. wtfreak! også har vi subway, ja du subway.. som var den feteste banen i gissj1 (bortsett fra mansion) som nå har blitt grønn og fæl... ville heller hatt den mørkere with krills in the sky! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ah... Hvilke minner man har fra Subway på enerne! Den desidert beste banen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvordan ble Gears of War plutselig til gissj? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vet ikke helt jeg. Det var vel sosse gutta som hang i tråden: "Gears of War - spille online?" (eller noe sånt) som fant på det. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 fordi gears høres ut som gissj på en måte og sånn ble det vel bare? bare alltid blitt kalt det når jeg begynte og henge i den tråden og jeg ble vant til det for min del.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Var det jeg sa. En sosse gjeng. Faan altså! La Gears hete Gears! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Faan altså! La Gears hete Gears! +1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Med soss sikter du til Kenneth ikke sant..? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det heter Gissj fordi Lakus og resten av Team Chrissj kaller det Gissj. Lakus has spoken and thou shalt obey me! If you do not, thou shalt burn! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 ja noe slik.. skyld ikke på meg.. det heta jo gissj før jeg kom her.. sier nå stortsett gears, men liker bedre og skrive gissj.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Everybody! Blame Svenningen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) shame on you.. Shame on you.. neida kenneth, du er så snill så Endret 30. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er på Norefjell nå så kommer på live etter den 4 jan ca Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Oo kos deg, og ta et par 360'er for meg på big jumps Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som veit når patchen kommer ? Føler jeg har ventet heilt sykt lenge på den. Hele klanen har spillt andre spill alt for lenge nå, og siden det er umulig å nå rank 5 som spillet er nå(laggete,jevli,cheaters,glitchers,saging,hagle som ikke funker etc.) hadde det faen meg vert på tide med en patch som fikset alt Savner gears 1 Tiden der man spillte ranked 24/7 for å få seriously som var en achievment som virklegt skilte ut gears fans, istedet for jevla seriously 2.0 som var den kjedligste achivmenten enda. Leste gjennom det jeg skrev nå og ser at det egentlig ikke ga noen mening, men whatever. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 1. Det er ikke sikkert du noengang vil nå rank 5. Du må være blant de beste, og ikke på poeng som i COD4. 2. Det er ingen som vet når det kommer en patch og ingen vet hva den vil inneholde. Med det sagt må jeg si at i dag har Gissj 2 gått så smurt at jeg kom flere ganger på rad. Null venting i mathcmaking, null lag i 95% av kampene og godt humør på alle kjerringene. +192382847 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jepp i dag gikk det så smooth så smooth, men tror jeg leste et sted at dem hadde fikset litt opp i serverene sine slik lagg ville bli redusert. Btw: Gissj høres bedre ut enn gears når man skal prate om Gissj, alle veit hva alle mener når dem sier Gissj. Derfor har det blitt sånn hiih Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 1. Det er ikke sikkert du noengang vil nå rank 5. Du må være blant de beste, og ikke på poeng som i COD4.2. Det er ingen som vet når det kommer en patch og ingen vet hva den vil inneholde. Med det sagt må jeg si at i dag har Gissj 2 gått så smurt at jeg kom flere ganger på rad. Null venting i mathcmaking, null lag i 95% av kampene og godt humør på alle kjerringene. +192382847 I know, men trur ikke det skal bli så vanskli når di faktisk fikser spillet. Jeg er best på forumet i gears:( Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jepp i dag gikk det så smooth så smooth, men tror jeg leste et sted at dem hadde fikset litt opp i serverene sine slik lagg ville bli redusert. Btw: Gissj høres bedre ut enn gears når man skal prate om Gissj, alle veit hva alle mener når dem sier Gissj. Derfor har det blitt sånn hiih Link? Faan, må vel prøve Gissj aka Gears igjen jeg også da i løpet av helgen som kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå