svenningen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 gears 2 + me + anyoneofuormanyofu + ca klokka nå! = epicness Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg kan bli med, er bare heftig fyllesjuk og må spise først Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Finnes det en horde tråd aka venne tråd for folk som vill spille horde. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det finnes ikke en horde-tråd nei. Man pleier å bruke den i signaturen min. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det svære monsteret som stikker opp fra jorda på Day One banen, har den en funksjon? Eller er den bare til pynt og bråk? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har aldri lagt merke til at den gjør noe annet enn å bråke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) det gjør jo mappen enda dårligere.. Snakk om dårlig smak på kunst. day one, det og train depot eller hva den heter er de værste. Endret 27. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Damn, jeg innså ikke hvor enorm forskjell det har vært før nå nettopp. Jeg satt å tenkte på om jeg skulle spille litt Gears 1 i dag, så jeg tok en liten tur for å se på en sammenligning av de to spillene. Her er sammenligningen jeg så på: Gamespot Og jeg må innrømme at etter å ha sett bildene og etter å ha tenkt over hvordan Gears 1 var så savner jeg virkelig den mørke, klaustrofobiske og stramt intime følelsen Gears 1 gav meg. Spillet hadde en atmosfære jeg aldri hadde sett i et skytespill noensinne, og nå, i Gears 2, har jeg innsett at den atmosfæren absolutt ikke er den samme som før. Alt er lyst, alt er åpent, alt føles lett. Jeg begynner å se hvorfor folk sutrer oiver Gears 2. Jeg er ikke enig med dem når det kommer til sutring over Matchmaking og de greien der, for jeg er glad i Matchmakingen. Men selve Gears of War er liksom litt mindre til stede i oppfølgeren. Se på den filmatiske motorsaganimasjonen som det første hadde, se på det virkelig kalde og harde inntrykker Gears 1 gir deg. Jeg har ikke likt Gears 2 like mye som Gears 1, og jeg har absolutt ikke spilt det like mye. Allerede nå, bare en drøy månede etter release sitter jeg allerede og venter, spiller og kjøper nye spill. Gears har blitt noe jeg spiller om andre vil spille, ikke noe jeg selv putter inn i kjeksboksen min. Endret 29. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Damn, jeg innså ikke hvor enorm forskjell det har vært før nå nettopp. Jeg satt å tenkte på om jeg skulle spille litt Gears 1 i dag, så jeg tok en liten tur for å se på en sammenligning av de to spillene. Her er sammenligningen jeg så på: Gamespot Og jeg må innrømme at etter å ha sett bildene og etter å ha tenkt over hvordan Gears 1 var så savner jeg virkelig den mørke, klaustrofobiske og stramt intime følelsen Gears 1 gav meg. Spillet hadde en atmosfære jeg aldri hadde sett i et skytespill noensinne, og nå, i Gears 2, har jeg innsett at den atmosfæren absolutt ikke er den samme som før. Alt er lyst, alt er åpent, alt føles lett. Jeg begynner å se hvorfor folk sutrer oiver Gears 2. Jeg er ikke enig med dem når det kommer til sutring over Matchmaking og de greien der, for jeg er glad i Matchmakingen. Men selve Gears of War er liksom litt mindre til stede i oppfølgeren. Se på den filmatiske motorsaganimasjonen som det første hadde, se på det virkelig kalde og harde inntrykker Gears 1 gir deg. Jeg har ikke likt Gears 2 like mye som Gears 1, og jeg har absolutt ikke spilt det like mye. Allerede nå, bare en drøy månede etter release sitter jeg allerede og venter, spiller og kjøper nye spill. Gears har blitt noe jeg spiller om andre vil spille, ikke noe jeg selv putter inn i kjeksboksen min. Enig med deg. Act 2 pa gears der du måtte skyte propantønnene for å ikke bli spist opp av rare fugler hatet jeg ekatremt, men det var samtidig en av de beste spill opplevelsene jeg har hatt gjennom en kampanje. Det samme med da jeg klarte å drepe RAAM på hardcore etter å ha sittet fast i nesten 2 måneder. Det var en fantastisk følelse, og den fulgte deg igjennom hele spillet. Det er sånn med meg også, at jeg spiller helst gears 2 sammen med andre, det er ikke så stort alene, og setter meg heller ned med ett annet spill. Og istedenfor bare nye maps til online delen, burde de feks legge til nye lvler i Horde, la folk bestemme hvilken modus de skal spille, gjøre det slikt at en privat match [bold]er[/bold] privat. Og kanskje noe som ville hatt stor sjangs for å bli dårlig - la deg designe dine egne maps , ihvertfall la deg sette opp de fiendene du ville rundt omkring på et map, også slåss mot dem. Og de kunne da evt lage en "challenge", ved å bestemme taktikken dems. Og når du er ferdig, kan du sende denne "challengen" til en venn. Me want. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det føles som om de lagde ett nytt spill og univers, løst basert på gears 1. Om du skjønner? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ble mye, men sånn går det når man sitter i en kjedelug biltur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Woot! er det bare meg eller ser Gears 1 bedre ut på de bildene enn Gears 2 ihvertfall MP bildene... hadde Gears 2 matchmakingen vært i Gears 1 nå så tror jeg jaggu jeg hadde spilt det... ihvertfall til de har fikset Gears 2 Endret 29. desember 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Akkurat det som skremmer meg litt. Jeg liker utseendet til Gears 1 bedre enn Gears 2. Mye og. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Her syns jeg Gears 1 så bedre ut, fordi det er ikke like "rotete" som de har lagd banen på Gears 2. Bare et eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Gridlock er jo den eneste som ser best ut på Gears 2 synes jeg...bedre enn gears 1 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har lagt Gears litt på hylla jeg... Syns matchmaking tar så utrooolig lang tid.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 For min del har ikke matchmakinga osv så mye å si, det er følelsen av det motsatte av isolasjon og mangelen på steinharde overflater som bugger meg. Allting virker så snilt og mykt i forhold til Gears 1 at jeg noen ganger blir litt paff. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Voldsomt så folk skulle komme ut av skapet og fortelle at de ikke synes Gears 2 er så bra, da. Jeg elsker det, og fikk Party Like It's 1999 tidligere i dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Grats drugis, har hatt over 1800 i litt over en uke, men er jo borte hele tiden, spiller mer på enn hverdag enn det jeg gjorde hele forrige uke Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hehe plutselig er det beatdown på gears, men er jo greit og høre hva folk synes nå som det er ute. Jeg selv elsker det, jeg bare smiler jeg når jeg spiller på Gridlock f.eks. Synes det nye remake mappa er niiicccce! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå