lonnj89 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kanskje slutte å snakke om juleskinke og ribbe og kanskje komme seg litt on topic også? Pinnekjøtt? Haaaloo! Pinnekjøtt? Det er jo nesten hverdagskost der jeg bor. Men ribbe derimot Kun en gang i året, (bortsett fra julebord, men den er ikke så god som den sjøla lager) Pinnekjøtt derimot, spsite jeg tre dager på rad her for en stund siden, ble litt lei av det for å si det sånn. Men det er veeeldig godt det også God Jul igjen da folkens! OT: Gears kommer nok til å bli slått av Lips i jula Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kanskje slutte å snakke om juleskinke og ribbe og kanskje komme seg litt on topic også? Pinnekjøtt? Haaaloo! Pinnekjøtt? Det er jo nesten hverdagskost der jeg bor. Men ribbe derimot Kun en gang i året, (bortsett fra julebord, men den er ikke så god som den sjøla lager) Pinnekjøtt derimot, spsite jeg tre dager på rad her for en stund siden, ble litt lei av det for å si det sånn. Men det er veeeldig godt det også God Jul igjen da folkens! OT: Gears kommer nok til å bli slått av Lips i jula Vi må synge duet! Edit: On topic: Jeg er klar for masser av gears 2 i romjula, add meg:) Endret 24. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er du på andre siden av kloden elr noe lignende? Nesten Er i oslo, kommer fra harstad... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 "hvor er du ifra da?" "æ e ifra harstad" Digger den reklamen:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Se filmen hos Youtube True? True. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Altfor mange glitchere public nå, tar file complaint på dem alle, og anbefaler alle andre å gjøre det samme. File complaint blir tatt mye mer alvorlig enn Bad review, så da kan de forhåpentlighvis bli bannet for ihvertfall en liten periode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Se filmen hos Youtube True? True. fake, ser den er fikset på. når han sier gitches men glitchene er true Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Seff er den fikset hehe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 fake, ser den er fikset på. når han sier gitches No shit, Sherlock!? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du lakus, hva betyr egentlig Lakus? Hvor fikk du det ifra mener jeg. Tenker på signaturen din. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er èn Lakus. Lakusen. Lakusen tar aldri feil, og når Lakus lager Lakus-barn, så tar aldri de heller feil. En Lakus er som Lakus, bare flere. Lakuser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ja ok, forstår det nå Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Woho Nå er jeg sølvgutt igjen og Laland ble akkurat den nye gullgutten vår Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nå er jeg sølvgutt igjen og Laland ble akkurat den nye gullgutten vår Teh fuck? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Han er Rank 2 nå. Og jeg er Rank 3. Blir visst til korgutter av den grunn! Er nå mest fan av allsang, jeg da. (signatur) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Woho Nå er jeg sølvgutt igjen og Laland ble akkurat den nye gullgutten vår Jeg er forbanna på alt som heter rank. Jeg sliter ennå med mine 2 vinkler etter å ha spilt nesten 1900 runder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg og, hatt rank 3 lenge.. På tide å få firern syns jeg nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har tenkt på en ting: Gears of War 2 har ikke ranks, men visuell representasjon av din TrueSkill. I Call of Duty 4 osv har du Ranks der hvor du ranker opp med XP du får etter kamper og av å drepe, ta over flagg osv. Slik er det ikke i Gears of War 2. Her er det vi kaller Rank direkte koblet til TrueSkill'en din, altså hvor mye du vinner og taper. Dette gjør at du ikke kommer til rank 4 og 5 om du rett og slett ikke er god nok. Er du god og vinner kamper mot folk som er ranket både lavere enn deg og høyrere enn deg beviser du at du er god og du vil få en rank til. Dette fungerer uheldigvis ikke like bra i praksis som det gjør på papiret pga lag, tung glitching og quittere. Om Gears of War 2 hadde hatt mer eller mindre nydelig connection hele tiden og en mulighet for å quitte i startmenyen, men med en klar negativ effekt så hadde rankingen vært mye mer representativ for hvem som er gode og hvem som er ikke. PS: I går spilte jeg i ca 3 timer: 2 kamper var flere usynlige, i 90% stakk folka, resten brukte skjoldglitch Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 "hvor er du ifra da?""æ e ifra harstad" Digger den reklamen:) Fikk faktisk muligheten til å si det til en søring. Han spurte hvor jeg var fra, svarte med: Æ e fra Harstad! Med så grov nordlending språk så bare overhodet mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 fake, ser den er fikset på. når han sier gitches No shit, Sherlock!? helt sant ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå