boffeeen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nei, handler bare om å bli vandt til det. Gameplaymessig er Gears omtrent perfekt. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gameplaymessig er Gears omtrent perfekt. Oh, I beg to differ... Er utrolig kjipt å skulle kaste seg unna, så føler dusten heller for å slenge seg opp til veggen og kaste seg frem og tilbake mellom vegger osv. Gud hvor irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 det er det som er "omtrent perfekt" derfor blir Gears 2 "perfekt gameplay" siden de skal ha fikset på dette. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 det er det som er "omtrent perfekt" derfor blir Gears 2 "perfekt gameplay" siden de skal ha fikset på dette. Har de det blir jeg glad. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gameplaymessig er Gears omtrent perfekt. Oh, I beg to differ... Er utrolig kjipt å skulle kaste seg unna, så føler dusten heller for å slenge seg opp til veggen og kaste seg frem og tilbake mellom vegger osv. Gud hvor irriterende. FORDI DU IKKE HAR SKILLZZ Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gameplaymessig er Gears omtrent perfekt. Oh, I beg to differ... Er utrolig kjipt å skulle kaste seg unna, så føler dusten heller for å slenge seg opp til veggen og kaste seg frem og tilbake mellom vegger osv. Gud hvor irriterende. FORDI DU IKKE HAR SKILLZZ Det kan godt hende, men bare fordi man kan bli vant til noe som er dårlig betyr det ikke at det er "omtrent perfekt". Selv om schumacher kjører en Lada jævelig bra, så betyr det ikke at Lada er the shit. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Joo, det synes jeg. (Ikke rettet mot bilreferansen, veita faen hva en Schumaker og en Lada er) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Grunnen til at han sier omtrent perfekt og han ikke sier at det er perfekt er pga det du selv sa. Men dette med å sette seg fast i vegger osv er ikke ett problem egentlig, problemet er dere som kjører LS rett fram og inn i veggen og tror dere kommer dere rundt. Dere trykker jo ikke LS riktig vei engang, og dere klager fremdeles. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Synes coversystemet i Gears Of War fungere som det skal!! Sliter aldri med å komme med ut fra cover eller gå i cover Tror dem finpusser med coversystemet i Gears 2, att å gå i cover føles riktigt, selv om jeg synes det klaffet i eneren Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har vendt meg til det nå, men i begynnelsen var det litt vrient når man begynte å kaste seg rundt når man egentlig skulle i dekning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Var vel ein periode der cover-systemet til GeoW blei rimelig sensitivt etter ein patch, eller drømmer eg? Var jo heilt ræv å spille husker eg sammenlgnet med tidligere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Husker det sånn, jeg også. Var en periode det var helt jævlig å spille. Men nå fungerer alt som en drøm, though. Pek stikka den retningen du vil slenge deg/klistre deg til veggen, og alt funker som faen! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 By now we all know that Gears of War 2 will be "bigger, better and more badass", but what it won't have is the original game's system for issuing orders to squad-mates, according to design director Cliff Bleszinski. If you're struggling to actually remember a system for issuing orders to squad-mates, that's kind of it, as Bleszinski explains in a video interview with Gamerscoreblog: "In Gears 1 we had kind of an orders system, and in Gears 2 we honestly decided [makes throat-cutting gesture] we gotta axe that," he said. "We really didn't feel like it was leveraged that much in Gears 1." The emphasis instead is on you and your experience of the campaign, whether in single-player or co-op, Bleszinski said. Interestingly, he concluded his point by saying "you're basically being Marcus and you're being other squad-members throughout the campaign and it's not really kind of a Full Spectrum Warrior RTS type of experience". The second player in Gears 1 got to play as Dom, but if the "you're being other squad-members" thing means what it sounds like, that could be opened up - and Epic has so far declined to address speculation about co-op for more than two players. Then again, he might not have meant it that way. We'll see. Elsewhere in the interview, Bleszinski also talked about how he's inspired by other games (like kill.switch, perhaps). "We don't steal, we are inspired by - that is the correct term," he said with a smile. "Whenever the mood hits, whenever something just catches that little part of your head, and you say, 'You know, I like that idea, but we can do that with a new twist and we can do that better'. That's when we use it, that's when we leverage that." http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=142193 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Var det noen som noengang brukte de "ordrene" i SP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hmm nei... husker vagt at det var noe slikt i gears 1 men brukte det aldri...var vell egentlig ikke et behov heller. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fatter ikke at noen kan klage på coversystemet til Gears.. Er det noen andre spill som faktisk har et bedre coversystem så vil jeg se det NÅ! Kan aldri huske å ha hatt noen som helst problemer med coversystemet.. med unntak av når eg har vært døden nær og hatt en haug med pumpehagleglade gærninger rullende rundt meg på alle kanter.. men da pleier eg aldri å få til noe som helst.... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Rumor: EGM's GoW2 details include stamina bar and new multiplayer modes Campaign Details- Co-op will allow each player to play at different difficulty levels. - If the campaign is played in co-op, players will be treated to special cut scenes and decisions that'll ultimately lead to one of numerous endings. - The campaign should take, on average, about 15 hours to complete. - A new boss named "Acheron" is reveled and is described as a gargantuan mammoth that the Locusts use to take out vehicles. Multiplayer and Gameplay Details - A new stamina bar is introduced and will determine how far you can run and how long you can fight. In other words, if your stamina bar is low, your overall performance will be lowered as well. - An "En-Garde" multiplayer mode is revealed and will feature nothing but chainsaw combat. - Another multiplayer mode called "Ordeal" will be included where teams battle to be the first to score 100 enemy kills. Though, it isn't made clear if the kill count will be made up of opponent or AI kills. http://www.xbox360fanboy.com/2008/05/23/ru...new-multiplaye/ Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Shit! Kommer til å bli endel "En-Garde" her i gården ihvertfall!! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ordeal høres über ut Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Må si jeg ikke helt liker den "stamina baren"... Ellers høres det bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå