Lakus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 DET ER HERVED OBLIGATORISK Å STEMME PÅ MIN AVATAR I DENNE TRÅDEN!(Iallefall for de som føler for å hjelpe meg vinne) Sjekk i pulje 2, den fine avataren med steinen som sier woot med nisselue på. -------- Men jeg sitter her i Gears 2 nå og om noen stikker nå så trenger vi flere. Noen som er online og kunne vært med om det skjer? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 mener jeg så laland på... jeg stemte på deg på avargreia, og jeg som nominerte deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 jeg kommer tilbake om CA 1.30min, skal se på Transporter 3. så hvis det er noe ledig da så henger jeg på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) jeg kommer tilbake om CA 1.30min, skal se på Transporter 3.så hvis det er noe ledig da så henger jeg på. so far so good? Edit: fant ut at jeg har den selv.. Endret 13. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Der var den ferdig, rå film:) On topic: Har noen merka forskjell etter den siste updaten? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Uff jeg har skaffa meg Gears2, men har ikke fullført Gears1 (Hinter til co-op anyone? ) Jeg kan godt være med på co-op på Gears Of War 1 altså Må spille mest singelplayer fra og med idag fordi jeg har slitet så forferdeligt med matchmakinga i GeoW 2, makan til søppel finnes ikke på andre spill... Jo bare Gears 2, som topper kaken med å lage dårligere onlinedel en første, "forbedringer" likksom, har sett det før Xbox Live tagen din da Min er xXKaiNZorXx Endret 14. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kain! Forlater trådstarter oss i skyttergraven til fordel for Gears of War 1? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 trenger og runde gissj 1 på insane, anyone? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Kain! Forlater trådstarter oss i skyttergraven til fordel for Gears of War 1? Må vist det ja Siden matchmakinga og private har bugs som irriterer meg, no weapon og skjold glitch er 2 av dem Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 ARGH!! Noen tips til hvordan jeg klarer Act 4, Chapter 2 på Insane når Jack skal finne Maria i den terminalen... Wretches og Mounts voldtar meg Dør konstant Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Wretches tar du jo greit hvis du er så dum at du slipper dem innpå deg Det er bare å sage, slå eller hagleskyte. Bloodmounts er det litt verre med, du kan vel ikke gjøre så mye annet enn å ta dem ut på avstand? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Funker ikke De har korktrekkere EDIT: Joa, men de er for mange. Fokuserer jeg på Mounts kommer Wretches, og når jeg slår dem blir jeg drept av Mounts/andre Wretches Endret 14. desember 2008 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du spiller co-op? Avtal med den du spiller med at en av dere tar Wretches og en av dere tar mounts. Hvis du prøver insane alene kan du like godt gi opp. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Spiller alene Tror jeg har flere deaths per hour på GeoW 2, enn jeg hadde på Ninja Gaiden Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har du lest i War Journal? Der står det at co-op anbefales på insane, det betyr at insane alene ikke er å anbefale. Hvis du får det til er det intet mindre enn imponerende. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Pumpehagle er et must mot større skapninger! Virkelig! Gjerne headshot. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har Longshot og Lancer, men skal nok klare det. Dom fungerer fint som decoy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da er det bare å fyre løs med active reload mot hodet til bloodmount'sa på litt avstand, headshote beastriderne og slå alt av wretches. Kudos hvis du klarer det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da er det bare å fyre løs med active reload mot hodet til bloodmount'sa fra litt avstand med Lanceren, headshotte Beastriderne med sniper og slå alt av wretches. Når du ser Bloodmountene kommer nærmere finner du deg en hagle fra en falt fiende fort som fy og forbereder deg på å pumpe trynet dens fullt av bly når den kommer nærme. Kudos hvis du klarer det! Capy Pasta little bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå