PaulKemp Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva viste vi før Gears 1? Hæ? Hva? At det er Jhon DiMaggio, stemmen til bla Bender, som også er Marcus Fenix! Dere viste det før Gears 1, ikke jeg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 at du ikke var så veldig god i gears mp So? Hva viste vi før Gears 1? Hæ? Hva? At det er Jhon DiMaggio, stemmen til bla Bender, som også er Marcus Fenix! Dere viste det før Gears 1, ikke jeg. Ja seff, hvem viste ikke det? For noen nabber Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg så på youtube voice actors. FY faen! Cole er jo like svæææær i virkeligheten og jo xD Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg så på youtube voice actors. FY faen! Cole er jo like svæææær i virkeligheten og jo xD Karakteren hans er delvis basert på ham, så. Mer bestemt et par reklamer han gjorde for HP, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 at du ikke var så veldig god i gears mp So? bare tulla Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 at du ikke var så veldig god i gears mp So? bare tulla Ooh, I see! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg danser på ballene til hele gjengen uansett! Om jeg bare hadde hatt nettilgang Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Haha lakus, da har jeg kanskje tid til å ta deg igjen! Not.. Endret 8. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 eier deg lett jonas kan sikkert joine gears idag/imorra osv.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja.. Hvis noen av dere fikk dere en launch-konsoll, så fulgte det med en gratis 360 media remote. Den funker fett til å spole i sanger med! (med en Logitech multi-trøkker også, forsåvidt) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja.. Hvis noen av dere fikk dere en launch-konsoll, så fulgte det med en gratis 360 media remote. Den funker fett til å spole i sanger med! (med en Logitech multi-trøkker også, forsåvidt) GeOW 2 tråden Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) eier deg lett jonas kan sikkert joine gears idag/imorra osv.. Prosit..... hørte/leste jeg et nys? Vi får ta 1v1 engang, men er hos pappa denne uka så kommer ikke på før søndag antagelighvis, og da er vi også ferdig med allslags drittprøver ol.. gama hele natten, gama hele dan..(8) Ill kill ya alot.. Endret 9. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja.. Hvis noen av dere fikk dere en launch-konsoll, så fulgte det med en gratis 360 media remote. Den funker fett til å spole i sanger med! (med en Logitech multi-trøkker også, forsåvidt) GeOW 2 tråden Damn, var i både denne og chatte-tråden.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Anyway Laland, det var en...Idiot...Nå fikk du meg til å kjøpe det også... Ihvertfall satt det på handlelista... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg hadde den kontrollen. Den var digg å bruke når man skulle se filmer og diverse. Må også tilstå at det var kult at den kun skulle bli produsert i begrenset opplag. Men mistet den en eller annen gang :'( Klarte forresten endelig 50/50 horde waves. Jeg og en til tok de på Casual riktignok, men bare to stk gjør det litt vanskeligere. Endret 9. desember 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå har jeg spilt gjennom campaign etter jeg fikk spillet før helga. Det var veldig underholdende, med mer en jeg forventet meg. Bortsett fra noen små sekvenser er det lenge siden jeg har sittet igjen med en sånn følelse jeg hadde etter å ha spilt. Da tenker jeg vel mest på blandingen av historie og gameplay. Sist jeg hadde det slik var vel etter jeg var ferdig med Mass Effect. Nå har jeg tenkt til å prøve meg online, og se hvordan det går. Ble ikke helt imponert over Gears 1, så vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Spill med andre norske! Finnes ikke noe bedre tips enn det! DO IT! Og om du skal spille matchmaking så ha med deg fire andre norske. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Noen må seriøst lære meg å bruke hagla xD Jeg begynner å bli deprimert.. Om jeg ikke lærer meg headshot trikset med hagla snart så blåser jeg av meg huet med den som Tai Endret 10. desember 2008 av Rubymj Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Noen må seriøst lære meg å bruke hagla xD Jeg begynner å bli deprimert.. Om jeg ikke lærer meg headshot trikset med hagla snart *snip* Huuusk spoiler,, jeg vet det men kanskje ikke alle andre. Endret 10. desember 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå