Erik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Dere vet det er Bender som 'er' stemmen til Marcus Fenix eller? Alt for godt: Se filmen hos Youtube EDIT: Fail, what fail? Endret 7. desember 2008 av Erik1992 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) John DiMaggio, seff! "Bite my shiny metal ass" og "WHO WANTS TOAST?!" må jo være hans mest tidløse klassikere. Edit: Fail@Erik? Dere vet det er Bender som 'er' stemmen til Marcus Fenix eller? Alt for godt: Se filmen hos Youtube Fixed Endret 5. desember 2008 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ææh jah? det viste vi før Gears 1... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så du skippa delen med syndefloden, og der Abraham blir tvunget til å drepe sønnen sin etc etc etc etc? For ikke å snakke om da Jesus hang på korset og ble stukket i siden med spyd så innvollene hang? My point exactly. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Heisann Sliter litt med Mr. Skorge! Legger det som spoiler jeg, så jeg ikke ødelegger for andre håper jeg. Aller første møte med han i det rommet med søylene og alt det der. Så detter den tingen fra taket, Dom sier "Cut that bastard", og så holder jeg B. Klart det en eller to ganger til, at jeg kutter, og faktisk kutter Skorge. Men av en eller anna merkelig grunn, så får han overtaket på meg, og dreper meg. Aner ikke hva som gjør at jeg har har overtaket, eller han. Og er kjedelig å prøve om og om igjen når jeg ikke skjønner hva jeg gjør gærli. Noen tips? Mvh, Janse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 du skal bare ha chainsaw duel med han 3 ganger så stikker han av Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Allright, men hva er det som gjør at han plutselig tar meg, selv om jeg trykker B og holder B? Fatter ikke akkurat det der. Kommer aldri til det siste kuttet, for da har vi duell, og han får overtaket.. Irriterende.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Allright, men hva er det som gjør at han plutselig tar meg, selv om jeg trykker B og holder B? Fatter ikke akkurat det der. Kommer aldri til det siste kuttet, for da har vi duell, og han får overtaket.. Irriterende.. Du skal ikke trykke og holde "B". Du skal hamre løs på "B". Den som trykket flest ganger på "B" i løpet av 10 sekunder vinner duellen. Og ta det bare med ro, du trenger ikke svette, for han trykker ikke særlig mange ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 fordi du holder B, du skal trykke så fort du klarer på B Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) For å vinne en motorsagduell skal man da trykke B fort? Altså, ikke holde den ikke, men trykke så mange ganger som mulig. Edit: Nird var først. Endret 6. desember 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ahhh.... Da vettu Takk for svar gutta:) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gikk opp til Rank 2 i sta! Tapte kampen etterpå, så gikk ned til Rank 1 igjen. Jaja, godt å se at det i hvertfall er mulig å komme noen vei! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg gikk mye opp og ned. Satser på å nå rank tre en gang også... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg kom vel i rang 3 etter 1 1/2 uke jeg Jeg er mer en fornøyd, men vil helst unngå matchmaking fordi det er fullt av bugs og lagg så kan gjør som jeg taper lett.. Vil ikke minste rang 3 enda Endret 7. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Håper på en patch før juleferien, det hadde vært perfekt timing. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg kom vel i rang 3 etter 1 1/2 uke jeg Jeg er mer en fornøyd, men vil helst unngå matchmaking fordi det er fullt av bugs og lagg så kan gjør som jeg taper lett.. Vil ikke minste rang 3 enda mista den fort jeg... hadde 3rank jeg og.. en uke elns Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) *** slette **** Endret 7. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ææh jah?det viste vi før Gears 1... Hehe, så det ikke før på rulleteksten når jeg runda 1'ern. Og det var jo nå i november! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ææh jah?det viste vi før Gears 1... Hehe, så det ikke før på rulleteksten når jeg runda 1'ern. Og det var jo nå i november! Hva viste vi før Gears 1? Hæ? Hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 at du ikke var så veldig god i gears mp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå