Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemstilling:

 

Jeg jakter på den co-op achivementen for complete all acts as Marcus or Dom.

Jeg har hostet en co-op campaign fra start til slutt.

Underveis har folk logget av og på. Ikke alltid jeg legger merke til at noen har hoppet av og en ny har kommet til.

Da jeg så var ferdig har jeg fått registrert 28 av 29 chapters i co-op.

Når jeg blar i War-logg eller hva den boken heter, så står det at jeg mangler litt på å få achivementet, men det står jo ikke hvilket kaptillet.

 

Hvordan kan jeg finne ut hvilket kapittel jeg mangler i co-op uten å spille hele historien på nytt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
liar! du er verst da..sparer på orda hele dagen..

det er vel meg det som har bare et visst antall ord om dagen!

MEN du og Seeders er i mine øyne millionærer på ord :p

 

Pff.. Jeg har bare satt talk limit på low under options. Jeg klarer ikke ultra high.:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det konservative, kristne investeringsfirmaet Timothy Plan har laget en liste over spill du bør holde deg unna i jula. Er det tilfeldig at nesten alle bestselgerne er på listen?

 

Andreplass: Nummer to på listen er Gears of War 2 - et skytespill hvor man kan lemleste fiender i et sammensurium av blod og gørr. Spesielt gremmes det kristne firmaet over de blodige nærkampene som de kategoriserer seg særs blodige.
Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Sett dere litt bedre inn i ting før dere uttaler dere.

Lista er utarbeidet av noe som kan minne om kristnefundamentalister, men er ikke ment som en forby-disse-spillene liste men heller ment som retningslinjer for foreldre som er bekymret for spillene barna deres spiller men ikke har tid til å sette seg inn i hvert enkelt spill som står på ønskelista.

 

At de forbyr alt som er morsomt med spill får de selv ta tapet av men ikke mistolk meningen med lista...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...