Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Ergo gi dem så dårlig connection pga avstandene over havet slik at man like gjerne kunne skutt dem. En oppdatert matchmaking, en forklaring på det latterlige rankingsystemet og et regionsfilter.

Da hadde vi vært langt på vei.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men cod sitt rank system > all

det er evig nice

amen.. synes også at Halo 3 sitt rank system er bedre

CoD4 sitt system er jo kun et xp-system. Reflekterer ikke hvor god man er, og hjelper dermed ikke å finne frem til folk på samme nivå som igjen gir morsomere kamper. Møter som oftest kun folk som er dårligere enn meg og laget mitt i public CoD4, blir fort kjedlig.

Merk deg det du sier om CoD4 nå :) xp systemet til CoD4 reflekterer jo også over hvor god man er hvis man gransker den veldig nøye, si at en person er prestige 10 og har spillt dobbelt så lite som deg... da må han jo ha fått ganske mye xp? og hvordan får man xp? jo av å drepe folk og klare utfordringer.. men jeg er enig med deg at det ikke hjelper å finne tette matcher slikt som i Halo 3 ranked.

Likevel, den største problemstillingen til Epic nå er å forby alle amerikanere med ISDN linje å spille gears online.. nekt dem.. skyt dem om det så må til.. i det verste fall skaff noen dedikerte servere/hosts fra europa med en sterk og stabil linje, der alle slipper å måtte vente i 2 sekunder på at kulene skal fly etter du har fyrt av shotgunen din, mens hosten står og ler av deg og sier "haha you noob" (pluss de kan godt få lov til å nerfe den chainsawen en god del.. å skyte en kar i hue med shotgun, pistol eller lignende bør senke enhver lancer spør du meg..)

Ikke helt enig med deg der i det du sier om at rank i forhold til playtime reflekterer skill i CoD4.

For det første:

- De ulike gametypene gir ulik xp, eks: går du helt bananas i Team Deathmatch og får 40 kills, tjener du 400 xp. Gjør du det samme i SnD, med la oss si 20 kills, vil du få minst 1000 xp.

- Folk kan ha valgt å bli en stund på lvl 55 for så å velge å ta prestige.

Hadde vert kult med samme system i CoD som i Halo, hadde gitt litt mer motivasjon til å spille public. Selvfølgelig i tillegg til det artige xp-systemet. :)

Tilbake til topic, gidder ikke bruke tid på Gears2 før de fikser det. Enig med Lakus, et regionsfilter hadde vert tingen, evt MYE bedre system til å finne den best egnede hosten. Lite logikk i at en enslig amerikaner skal få host, da de 9 andre i matchen bort 8 tidssoner unna han, som igjen er lik massiv lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja... er jeg alene så tar det ikke lang tid,

noen ganger så henger den seg opp, men da bare restarter man så kommmer man inn med engang.

er man 5stk i party tar det under 1 min...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noe som irriterer meg grundig nå er at når jeg spiller alene, og blir downa, er det 1/10 som reviver deg når de løper forbi deg..

Lenke til kommentar
Noen andre som syntes match makinga har blitt bedere?

Kan ikke svare på matchmaking.

Men før patchen var det nærmest umulig for meg å få en co-op spiller på storyen min.

Nå etter patchen er det en co-op i lobbyen min i løpet av ett minutt.

Og når han trekker seg, har jeg en ny partner i løpet av et nytt minutt.

Så ja, noe har i alle fall skjedd.

Lenke til kommentar

Synes multiplayeren er bedre i 2'ern kontra 1'ern jeg ja. Irriterende med chainsaw og de der granat-"minene". Men 1'ern hadde flere irritasjonsmoment den og. Granattagging og chainsaw (mye av det da og) var utrolig irriterende da, i tillegg til at det var mer lagg. Riktignok blitt lettere å chainsawe nå, slik at det har blitt mer irriterende, men fortsatt bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...