Pixl. Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 har merka at om men blir truffet med saga blir den oftere "downa" enn tidligere, selv om den fortsatt er for sterk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Drugis: Vi kan spille wingman en gang vettu;) Selvfølgelig, det er jo dømt til å gå bra Forresten prøvde jeg enda mer wingman nå, det endte med at jeg mista ranken min. Fikk den fort tilbake igjen etter en runde execution, da. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gøy og lese alle som "merker forskjell etter patchen kom ut" på gameplay, når epic selv sier at det ENESTE patchen er for, er matchmakinga og INGEN GAMEPLAY FORANDRINGER. Godt jobba gutta, stå på. Selv merker jeg ikke forskjell på matchmakinga engang. Ender fortsatt opp på amerkianske hoster med ISDN linjer, akkurat som før... Glad jeg fortsatt har gears 1. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gøy og lese alle som "merker forskjell etter patchen kom ut" på gameplay, når epic selv sier at det ENESTE patchen er for, er matchmakinga og INGEN GAMEPLAY FORANDRINGER. Godt jobba gutta, stå på. Selv merker jeg ikke forskjell på matchmakinga engang. Ender fortsatt opp på amerkianske hoster med ISDN linjer, akkurat som før... Glad jeg fortsatt har gears 1. HEHE, fail gutta. Sjekk det ofisielle forumet. 3 fixes: -matchmaking. -statstracking mot www.gearsofwar.com -en bug i coop-campaign. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 vil det si jeg kanksje ikke trenger å vente 10 mins for å finne game? (jeg har nat til open) Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 vil det si jeg kanksje ikke trenger å vente 10 mins for å finne game? (jeg har nat til open) Bør vel egentlig det. (Har ikke testet selv.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Der ser dere, Epic hører på dere og følger med i communityet sitt selv om de ikke svarer hele tiden. De ser på problemen og jobber med dem. Om de finner en løsning kommer det en update, hvis ikke, så får vi beskjed om at det og det ikke var med i updaten fordi blablabla. Er så mange (X antall tusen) som bare whiner, whiner og whiner litt mer da Epic ikke svarer med en gang. Slapp av, Epic er ikke kjent for å la fansen i stikken. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL! (Mobil cam FTW) Endret 28. november 2008 av mX Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 gidd å kjøp cd med musikken fra spillet. Heller spill spillet, det er bare jeg i klanen som spiller omtrent hver dag dere andre er late altså Jeg må ty til å spille med Bare folkene som er alltids hyggelige Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Beklager Kain, har vært alt for lite spilling i det siste. Har vært alt for mye annet å gjøre. Kanskje det blir noe i helga, vi får se. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hah! Team Chrissj er mer aktive enn "the almigthy Zor"? LALALALAL! Men har tenkt på å kjøpe musikken, men alt er avhengig av at det er å få på nettet, DRM-fritt. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 gidd å kjøp cd med musikken fra spillet. Heller spill spillet, det er bare jeg i klanen som spiller omtrent hver dag dere andre er late altså Jeg må ty til å spille med Bare folkene som er alltids hyggelige Kom over til oss kainz0r! Gresset er grønnere hos oss;) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kom over til oss kainz0r! Gresset er grønnere hos oss;) Well, it was an offer he could not refuse. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 gidd å kjøp cd med musikken fra spillet. Heller spill spillet, det er bare jeg i klanen som spiller omtrent hver dag dere andre er late altså Jeg må ty til å spille med Bare folkene som er alltids hyggelige Kom over til oss kainz0r! Gresset er grønnere hos oss;) lolz! Noen har faktisk noe annet å gjøre på fritida å vettu Men må si det er litt rart, er jo spesielt 3 stk i klanen som brukte å være online hele tiden før Men er ikke så ofte på nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kanskje de har gått over til the dark side? Ps3's verden.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 lolz! Noen har faktisk noe annet å gjøre på fritida å vettu Det går jo ikke ann å spille samtidig som man har et sosialt liv Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) lolz! Noen har faktisk noe annet å gjøre på fritida å vettu Det går jo ikke ann å spille samtidig som man har et sosialt liv Nope, det er klin umulig Kanskje de har gått over til the dark side? Ps3's verden.. Jaaa...den dagen Endret 28. november 2008 av mX Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg spiller ganske lite online og suger forsåvidt også, men add meg gjerne folkens, slik at jeg får flere venner som spiller online! GT PaulKemp007. Etter 10 headshot kan dere disse meg her på forumet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg rydda godt i vennelista igår! I underkant av 20 ledige plasser nå! (Legger deg til, Paul!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå