Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy og lese alle som "merker forskjell etter patchen kom ut" på gameplay, når epic selv sier at det ENESTE patchen er for, er matchmakinga og INGEN GAMEPLAY FORANDRINGER.

Godt jobba gutta, stå på.

Selv merker jeg ikke forskjell på matchmakinga engang. Ender fortsatt opp på amerkianske hoster med ISDN linjer, akkurat som før... Glad jeg fortsatt har gears 1.

Lenke til kommentar
Gøy og lese alle som "merker forskjell etter patchen kom ut" på gameplay, når epic selv sier at det ENESTE patchen er for, er matchmakinga og INGEN GAMEPLAY FORANDRINGER.

Godt jobba gutta, stå på.

Selv merker jeg ikke forskjell på matchmakinga engang. Ender fortsatt opp på amerkianske hoster med ISDN linjer, akkurat som før... Glad jeg fortsatt har gears 1.

HEHE, fail gutta.

Sjekk det ofisielle forumet. 3 fixes:

-matchmaking.

-statstracking mot www.gearsofwar.com

-en bug i coop-campaign.

Lenke til kommentar

Der ser dere, Epic hører på dere og følger med i communityet sitt selv om de ikke svarer hele tiden. De ser på problemen og jobber med dem. Om de finner en løsning kommer det en update, hvis ikke, så får vi beskjed om at det og det ikke var med i updaten fordi blablabla.

Er så mange (X antall tusen) som bare whiner, whiner og whiner litt mer da Epic ikke svarer med en gang. Slapp av, Epic er ikke kjent for å la fansen i stikken.

Lenke til kommentar
gidd å kjøp cd med musikken fra spillet. Heller spill spillet, det er bare jeg i klanen som spiller omtrent hver dag dere andre er late altså :)

Jeg må ty til å spille med Bare folkene som er alltids hyggelige :p

Kom over til oss kainz0r! Gresset er grønnere hos oss;)

lolz! Noen har faktisk noe annet å gjøre på fritida å vettu ;)

Men må si det er litt rart, er jo spesielt 3 stk i klanen som brukte å være online hele tiden før :hmm: Men er ikke så ofte på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...