Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Noen som vet hvor man kan få sånn cog greie på baksiden av iPhone/iPod?

Edit: Leif

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

MÅ man ha 2 accounter for å spille Online med en venn nå!??!?

Funker ikke å joine games Online for meg og en kompis...!

Om jeg tar feil her, kan noen vennligst forklare meg hvordan jeg isåfall skal klare og få spillt med 2 spillere fra Xboxen ^^? Jeg og en guest..

Takk på forhånd =o)

Lenke til kommentar
Jeg tror begge må ha gold for å spille online.

Er det da mulig og "hente" profilen til kompisen min da? Slik at vi begge får spilt online splitscreen på min Xbox..

Fatter og begriper ikke hvorfor de har forandret dette.. selfølgelig vil de ha mer penger.. pfft.. blir så provosert! :/

Og ja, siggen min burde kanskje blitt korta ned, men har da sett MYE verre. Men når du lager en post bare for å kommentere størrelsen på siggen min blir det jo ikke så mye bedre, om det du tenker på er å spare plass. :roll::ermm:

Lenke til kommentar

Siden jeg enedelig har ranket opp, tenkte jeg jeg skulle prøve litt andre taktikker. Hittil har jeg spilt tre Wingman-matcher, og tapt alle. Jeg håper virkelig ikke man mister rank av å tape i wingman. Jeg leste et eller annet sted at alle lag kan ranke i en wingman-match, hvis plasseringene stemmer i forhold til trueskill. Morsomt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Siden jeg enedelig har ranket opp, tenkte jeg jeg skulle prøve litt andre taktikker. Hittil har jeg spilt tre Wingman-matcher, og tapt alle. Jeg håper virkelig ikke man mister rank av å tape i wingman. Jeg leste et eller annet sted at alle lag kan ranke i en wingman-match, hvis plasseringene stemmer i forhold til trueskill. Morsomt...

har spilt 10 kamper, tapt alle. den achievementen må jeg se langt etter.

vet ikke om jeg suger eller Wingmanen min suger, satser på det siste :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja de vanskligste achievementene denne gangen er Wingman og Submission

mangler bare de og Party like its 1999 og 100k kills

det som er så kjipt med Wingman er at det kan bli avgjort på 2 runder, så har man ikke sjangs til å vinne, og det er altid ett team som er bedre..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...