svenningen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kom til 36 alene, riktignok casual... har runda det på avalanche, day one, blood drive tror jeg det var Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Noen som vet hvor man kan få sånn cog greie på baksiden av iPhone/iPod? Edit: Leif Endret 27. november 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ta med bilde av cog-logoen til et sted med laserinngraver. Tror enkelte urmakere kanskje har det. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) BIG typo. Delete Endret 27. november 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 BIG typo.Delete Delete? Nå som jeg ble så nysgjerrig? Gjenopprett opprinnelig melding, sier jeg! Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som vet noen om den updaten noen har fått på Gears 2 i dag??? link Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg fyrte opp selv spillet, men merket at speeden i selve spillet har blitt noe høyere og det er en bra ting Og shotgunnen fungerer mye bedre en det den gjorde for noen dager siden! Kansje dette er bare meg, men det er disse foskjellene jeg merker med updaten altså Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=640626 Får vel teste senere i dag da og se om det er noen forbedringer. Edit: Kan ikke si jeg merker noe forskjell på matchmakingtid i det hele tatt, egentlig. Endret 27. november 2008 av simes Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 MÅ man ha 2 accounter for å spille Online med en venn nå!??!? Funker ikke å joine games Online for meg og en kompis...! Om jeg tar feil her, kan noen vennligst forklare meg hvordan jeg isåfall skal klare og få spillt med 2 spillere fra Xboxen ^^? Jeg og en guest.. Takk på forhånd =o) Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror begge må ha gold for å spille online. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Litt offtopic, men HebnesO, du burde korte ned signaturen din edit: hehe, tenker ikke sparing av plass, tenker retningslinjer edit2: gudd boi Endret 27. november 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror begge må ha gold for å spille online. Er det da mulig og "hente" profilen til kompisen min da? Slik at vi begge får spilt online splitscreen på min Xbox.. Fatter og begriper ikke hvorfor de har forandret dette.. selfølgelig vil de ha mer penger.. pfft.. blir så provosert! :/ Og ja, siggen min burde kanskje blitt korta ned, men har da sett MYE verre. Men når du lager en post bare for å kommentere størrelsen på siggen min blir det jo ikke så mye bedre, om det du tenker på er å spare plass. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Han kan velge "recover Gamertag", ja! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Siden jeg enedelig har ranket opp, tenkte jeg jeg skulle prøve litt andre taktikker. Hittil har jeg spilt tre Wingman-matcher, og tapt alle. Jeg håper virkelig ikke man mister rank av å tape i wingman. Jeg leste et eller annet sted at alle lag kan ranke i en wingman-match, hvis plasseringene stemmer i forhold til trueskill. Morsomt... Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Han kan velge "recover Gamertag", ja! Takk skal du ha! Jeg kjøpte meg Xbox360 nettopp fordi jeg skulle spille Fable2 og GeoW2 , men han andre har ikke unnskyldning for ikke å vite det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Siden jeg enedelig har ranket opp, tenkte jeg jeg skulle prøve litt andre taktikker. Hittil har jeg spilt tre Wingman-matcher, og tapt alle. Jeg håper virkelig ikke man mister rank av å tape i wingman. Jeg leste et eller annet sted at alle lag kan ranke i en wingman-match, hvis plasseringene stemmer i forhold til trueskill. Morsomt... har spilt 10 kamper, tapt alle. den achievementen må jeg se langt etter. vet ikke om jeg suger eller Wingmanen min suger, satser på det siste Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Aha, det er en achievement også, ja. Jeg sliter i wingman, og wingmanen min stikker fra meg når jeg skal plukke opp granater Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) ja de vanskligste achievementene denne gangen er Wingman og Submission mangler bare de og Party like its 1999 og 100k kills det som er så kjipt med Wingman er at det kan bli avgjort på 2 runder, så har man ikke sjangs til å vinne, og det er altid ett team som er bedre.. Endret 27. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Drugis: Vi kan spille wingman en gang vettu;) Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva var den updaten? Noen som merker bedre matchmaking eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå