Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kan jeg lese tråden! Har skygget banen pga jeg rundet det først idag. Er straks ferdig med Hardcore coop og gleder meg til Insane.

 

 

Uansett, hva synes folk om slutten? Hva skjedde med Scorge?

 

 

Den videoen fra 1'ern Pixelface, hvor er den? Kan sannelig ikke huske den heller jeg ass.

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

Scorge ble jo drept når du fløy på reaverne. Den svære jævelen?

 

Vi vet vel ikke 100% om han er død, men det er jo en stor sannsynlighet for det. Hadde ikke hatt noe imot og møte han igjen i en eventuell oppfølger. Men gjerne i en litt mer spennende battle.

 

Endret av Erik1992
Lenke til kommentar
Minner på dere at mangen ikke er ferdig med spillet og vennligst legg ting du skal si om historie og bosser i spoilertags ;)

Jeg er en av dem som ikke har fullført spillet, så respekter reglene i tråden...

Sorry, håper jeg ikke spoila for mye, og... kos deg med spillet. Det er fantastisk!

Lenke til kommentar
Endelig kan jeg lese tråden! Har skygget banen pga jeg rundet det først idag. Er straks ferdig med Hardcore coop og gleder meg til Insane.

 

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforUansett, hva synes folk om slutten? Hva skjedde med Scorge?

 

 

Den videoen fra 1'ern Pixelface, hvor er den? Kan sannelig ikke huske den heller jeg ass.

om du så på videoen i linken stod det PC i tittelen. .

var en boss med i pc versionen som ikke var på xbox versionen. .

 

:)

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar

I quote myself :p

 

Først og fremst.. deileg spel! blir horde skalert etter kor mange som er med i gamen? Og såg noko om at ein ikkje kan velge vanskegrad på nett, stemmer det? Kva er det som er standard der i så fall?

 

Og kanskje det berre er meg, men har hagla blitt nerfa sidan einaren?

 

Angåande slutten:

 

 

 

Må sei eg var litt skuffa, hadde håpt på ein skikkeleg kamp ala RAAM, gjerne mot Skorge som for alt vi veit ikkje nødvendigvis er heilt dau :D

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...