Laland Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vi gjorde slik at den ene spilte på casual og den andre på insane enkelte plasser i Act4.. Når man splittes i to er det en bitch! (rett etter Cole's tale) Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kryper deg sakte men sikkert framover, lærer posisjoner på granater og fiender før du til slutt greier det med en eleganse du kun finner utenfor Gears Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bare 12"? *punchlien drømm* Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå vet jeg hvilke 12" jeg skal ønske meg til jul i allefall *sarkastisk undertone* Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Endelig kan jeg lese tråden! Har skygget banen pga jeg rundet det først idag. Er straks ferdig med Hardcore coop og gleder meg til Insane. Uansett, hva synes folk om slutten? Hva skjedde med Scorge? Den videoen fra 1'ern Pixelface, hvor er den? Kan sannelig ikke huske den heller jeg ass. Endret 24. november 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Scorge ble jo drept når du fløy på reaverne. Den svære jævelen? Endret 25. november 2008 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Minner på dere at mangen ikke er ferdig med spillet og vennligst legg ting du skal si om historie og bosser i spoilertags Jeg er en av dem som ikke har fullført spillet, så respekter reglene i tråden... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Scorge ble jo drept når du fløy på reaverne. Den svære jævelen? Vi vet vel ikke 100% om han er død, men det er jo en stor sannsynlighet for det. Hadde ikke hatt noe imot og møte han igjen i en eventuell oppfølger. Men gjerne i en litt mer spennende battle. Endret 24. november 2008 av Erik1992 Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Minner på dere at mangen ikke er ferdig med spillet og vennligst legg ting du skal si om historie og bosser i spoilertags Jeg er en av dem som ikke har fullført spillet, så respekter reglene i tråden... Sorry! Håper ikke at jeg ødela noe for deg. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Minner på dere at mangen ikke er ferdig med spillet og vennligst legg ting du skal si om historie og bosser i spoilertags Jeg er en av dem som ikke har fullført spillet, så respekter reglene i tråden... Sorry, håper jeg ikke spoila for mye, og... kos deg med spillet. Det er fantastisk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Haha Toman må passes på her Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Endelig kan jeg lese tråden! Har skygget banen pga jeg rundet det først idag. Er straks ferdig med Hardcore coop og gleder meg til Insane. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforUansett, hva synes folk om slutten? Hva skjedde med Scorge? Den videoen fra 1'ern Pixelface, hvor er den? Kan sannelig ikke huske den heller jeg ass. om du så på videoen i linken stod det PC i tittelen. . var en boss med i pc versionen som ikke var på xbox versionen. . Endret 24. november 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 I quote myself Først og fremst.. deileg spel! blir horde skalert etter kor mange som er med i gamen? Og såg noko om at ein ikkje kan velge vanskegrad på nett, stemmer det? Kva er det som er standard der i så fall? Og kanskje det berre er meg, men har hagla blitt nerfa sidan einaren? Angåande slutten: Må sei eg var litt skuffa, hadde håpt på ein skikkeleg kamp ala RAAM, gjerne mot Skorge som for alt vi veit ikkje nødvendigvis er heilt dau Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Forsiktig med spoiler quoting Pixl Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Forsiktig med spoiler quoting Pixl oida fixa det nå Endret 24. november 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Laland! Spoil det du skreiv øverst også da, så har vi rydda opp på hele siden. Ingenting værre enn å få viktige deler av spillet spoilet! edit: typo Endret 24. november 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Julegavetips Hva med: http://www.projecttriforce.com/index.php?p...=4&parent=3 http://www.projecttriforce.com/index.php?p...=5&parent=3 Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Helt utrolig at ett så utrolig dårlig matchmaking system klarer å ødelegge ett såpass bra spill! Er jo helt håpløst hvis du ikke er i party med andre! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dom dør, Maria gifter seg på nytt og Skorge er en pingle. Upps, spoilet jeg noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå