Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
49 kills i kveldens siste match! King of the Hill ruler!

Er på 995. plass i verden i King of the Hill :p

Har spilt tilsammen over 900 runder online og har 3800+ kills =)

th_0BC3896B140C14C83B01.jpgth_173DA41C140D8C7637A1.jpgth_18C2EDFD140C14D3E6EF.jpgth_2C49156A140D8C32220A.jpgth_483952D2140D8C341407.jpgth_6C629C3E14091E097525.jpgth_B063E730140C14BE8110.jpgth_C7B3D621140C14BA9D16.jpgth_CE927655140C14D5D8EC.jpgth_CEF91539140D8C360604.jpgth_DE42402E14091E05912B.jpg

Ja det var koselig:) hvor lenge var det vi spilte i strekk? 5-6 timer?:p

Lenke til kommentar

Matchmakinga er fucked. Gidder ikke bruke tid på onlinemodusen før Epic har fiksa den. Hva var galt med det gamle systemet, hvor en kunne velge både map og modus helt fritt?! Og enda viktigere, en kunne la være å velge games med elendig connection.

Det virker som om dette systemet er en dårlig kopi av COD4s matchmaking. Dette spillet er fantastisk, men mener faktisk at matchmakinga til Gears 1 (som minner veldig mye om typisk PC-online spilling) slår også dette ned i støvlene. Det er valgfrihet som gjelder!

Vender tilbake til COD5 til en patch er på plass. (Noen som vet når noe sånt kan skje?)

Lenke til kommentar

Er man fem stykker i ett party går alt helt perfekt og det er sjeldent man møte på noen problemer. Note: at dere møter en Amerikansk host med elendig linje er ikke spillet sin skyld, men er bare uflaks. Spillet skulle dog gjerne hatt en mulighet til å velge hva du vil søke etter, Language, Connection og Skill.

Playlists for egne gametypes er også noe de aller fleste savner da vi spilte det samme i flere hundre timer i Gears 1. Hvorfor skulle vi plutselig bli ha blitt lei det når Gears 2 har kommet? Valget mellom å spille det man vil eller bare spille litt forskjellig slik som nå er essensielt for at jeg skal spille Gears 2 like lenge som eneren.

Execution Playlist, Warzone Playlist,

Guardian Playlist, King of the Hill Playlist, Osv....

Når det kommer til maps og voting over dette burde det også vært et alternativ i Matchmaking om å ville søke etter spesifikke maps eller bare ta det random slik som nå. Er mange maps jeg aldri får spilt fordi de andre i gamet ikke liker det, eller fordi den jævla Gridlock dukker opp også (Kom igjen, Gridlock er ikke bra!!)

Men som sagt så opplever jeg svært sjeldent noen problemer og det er sjeldent jeg i det hele tatt tenker over disse propblemstillingene når vi er 5 stykker som spiller Public Matches på Players Choice Playlisten. Da (når vi er fem) går alt så glatt og kjeften går like fullt at jeg glemmer alt det andre.

Men ideelt sett ville det skjedd en del, som med Gears 1. Men om det ikke skjer har vi fremdeles Private Matches hvor vi kan stille inn på hvilket map man vil, hvilken gametype, hvor mange bots osv osv. Men hvorfor er ikke Private Matches private? Hvem som helst kan joine når som helst, og derfor ødelegge ganske ofte. Klankamper? Glem det. Bare en digg kveld med noen kompiser? Glem det.

Bring back private matcher og gi oss separate playlists så skal jeg holde kjeft i noen minutter.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Matchmakinga er fucked. Gidder ikke bruke tid på onlinemodusen før Epic har fiksa den. Hva var galt med det gamle systemet, hvor en kunne velge både map og modus helt fritt?! Og enda viktigere, en kunne la være å velge games med elendig connection.

HVOR LENGE HAR JEG SAGT DETTEEEEEEEE?!?!?!?

Lenke til kommentar

HVOR LENGE HAR JEG SAGT DETTEEEEEEEE?!?!?!?

Det vet jeg ikke, men det er ikke så mange som er uenig for å si det sånn. Jeg holder meg til COD: Waw inntil det blir bedre matchmaking i Gears 2. Her gjelder den gode gamle tommelfingerregelen 100% "if it ain't broke, don't fix it". :)
Lenke til kommentar

Her kan man laste ned Gold Lancer greia som man fikk ved forhåndsbestilling(?) via XBL Marketplace på nett: http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...00-00004d53082d

Tipper det blir fikset ganske fort, fikk det herfra: http://kotaku.com/5096635/[updated]-free-golden-lancer-joins-early-banjo-codwaw-extras-in-xbl-lootathon

:p

EDIT: Ser ut som det ble fikset ganske raskt ja, funker ikke her lenger. :p

Endret av Claes91
Lenke til kommentar

Først og fremst.. deileg spel!

Forrige helg var det innkjøp og speling heile lørdagskvelden med ein kompis. Vi hoppa rett på hardcore og spelte heilt til siste act før vi gav oss den kvelden, fekk oss ein del timar søvn, og spelte ferdig dagen etterpå.. kongehelg! :D

Har ikkje boxen på nett atm, så blir ikkje noko onlinespeling, men horde er skamfett med berre oss to og! Lurer på nokre ting though, blir horde skalert etter kor mange som er med i gamen? Og såg noko om at ein ikkje kan velge vanskegrad på nett, stemmer det? Kva er det som er standard der i så fall?

Vi spelar på insane no og det er absolutt ei utfordring, har komt oss til wave 10 trur eg det var. Viss horde eigentleg er laga for 5 stk reknar eg med vi kjem til å slite litt etter ei stund :p

Og kanskje det berre er meg, men har hagla blitt nerfa sidan einaren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...