Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 What Lande said I was saying Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvordan har Tomtruck rett? Greit nok at det høres dumt ut å si "han fant hun selv", men det gir da uansett rett mening. "hun fant han selv" på den andre siden betyr jo noe helt annet! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tenkte på den der selv. Jeg sa da aldri at moren til Marcus fant han. Ikke noe i nærheten heller. Trodde det var forståelig at det var Marcus som fant sin døde mors kropp? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 hun ble funnet av han selv!? Kan vi bruke den også Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Det kan vi, men det er klønete! Den nevnt tidligere klinger bedre... Endret 21. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvordan vet vi at ham han selv har funnet hun henne selv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er fra novellen "Aspho Fields" som er i salg nuh. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Aha. Sikker på at det er en novelle nå da? Når jeg googler kaller alle den "novel". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Sorry, tenkte litt feil. Novel ligner på novelle Mente roman. Tjukk bok. Skikkelig bok Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Som på norsk er roman. Short story er novelle. Merkelige saker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det var poenget mitt, ja Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hæh?! Er det Marcus eller moren som er med i denne Short story romanen? Har faren skrevet bok? Eier locust et forlag? Nei, nå falt jeg helt av her. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 neida, randoms har laget gow bok, ikke adam fenix, men gutta, glemte dere ut spoilertags plutselig..? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Karen Traviss har skrevet en novelle. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Randoms har laget GOW-bok? Boka handler om historien før det første spillet. "Aspho Fields" Siden dette ikke handler om historien i spillet og ettersom ca 0,1 prosent av brukerne her inne faktisk kommer til å lese denne boka så er det ingen krise. Og om noen her skulle finne på å lese boka så er dette langt ifra det største som skjer i den Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Btw: Har sitti på Xboxen i en time nå, og prøver å spille litt Public da "ingen" er online. Hvor mange matcher tror dere jeg har fått lov til å spille av Matchmakingsystemet? Det er ene og alene fordi jeg ikke har noen andre i partyet mitt. Hadde vi vært 5 stk hadde det gått som svineaktig griseolje på lyn med skinner, som normalt. Plz Epic. Plz fix teh Matchmakingz! Srsly! Lakus needz cigarette to get rid of anger... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Sitter også å spiller nå. Har vel spilt 4-5 matcher den siste timen. Siste matchen ledet vi 4-0 i Warzone, presterte å tape 5-4 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja, matchmakingen er det største problemet spillet har. For det første tar den fantastisk lang tid, for det andre har den en tendens til å gi hosten til amerikanere med 0.1 mb connection og for det tredje har halve partyet en tendens til å falle ut av matchen da hosten som blir valgt ikke alltid har open NAT. Ellers er saga skitten. Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Blir så dritt lei matchmakinga. Spiller heller gears 1 nå, ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Elsker muligheten til å ta bilder i spectator modus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå