Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Spørsmål angående slutten :tease:

Når faren til Marcus snakker på slutten der etter rulleteksten...

Altså, hva er tingen med han? Har runna enern to ganger, men husker virkelig ikke hva tingen med faren hans var..I campaignen nå nevnte Locust Dronninga også Adam Fenix, men jeg skjønte ikke helt tegninga.

Noen som har en god forklaring:P?

Ingen god forklaring, men:

Dronningen nevner jo at hun synes Marcus skulle blitt mer lik faren sin, og etter rulleteksten spør han "what have you done?".

Mystisk, da det kan tyde på at Adam har enten noe med Locustene å gjøre, er med de, eller vet mer om de enn noen andre(?)

Forhåpentligvis får vi svar på alle spørsmål når 3eren kommer :)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmål angående slutten :tease:

Når faren til Marcus snakker på slutten der etter rulleteksten...

Altså, hva er tingen med han? Har runna enern to ganger, men husker virkelig ikke hva tingen med faren hans var..I campaignen nå nevnte Locust Dronninga også Adam Fenix, men jeg skjønte ikke helt tegninga.

Noen som har en god forklaring:P?

Ingen god forklaring, men:

Dronningen nevner jo at hun synes Marcus skulle blitt mer lik faren sin, og etter rulleteksten spør han "what have you done?".

Mystisk, da det kan tyde på at Adam har enten noe med Locustene å gjøre, er med de, eller vet mer om de enn noen andre(?)

Forhåpentligvis får vi svar på alle spørsmål når 3eren kommer :)

Hm..

Ja, når dronninga prata om Adam, fikk jeg et inntrykk av at han var en av Locusten.

Vi fikk vel ikke så mye svar når det gjelder den interne krigen mellom Locusten heller..Har de samme dronning?

Woof, mange spørsmål:P

Men hva var det vi fikk vite om Adam Fenix i enern? Husker bare at man var i huset hans elns.

Endret av jente_12
Lenke til kommentar

Jailbait:

Tror ikke vi fikk vite noe for å være ærlig, unntatt at han ser ut til å ha vært patriot eller lignende.

Hadde faen meg ikke forundra meg om dronninga er moren til Marcus eller noe lignende bullcrap.

Locustene hadde vel samme dronning, men når de ble utsatt for immulsion valgte de jo å prøve å styrte "frendene" sine (aner ikke hvorfor, kanskje immulsion gjør de gale e.l.) og har dermed sikkert valgt/skaffet seg en ny leder.

Er også litt nysgjerrig på Sires for å være ærlig

Lenke til kommentar

Videre om moren:

Kanskje hun bare var adoptivmoren? eller "earthmuuum", ju never nåv.

Uansett, synes bare det er merkelig at hun er så... menneskelig (dronningen altså)

Her ville jeg komme og drepe en diger spider/alien-esque lignende ting, også ligner hun søren meg på en gjennomsnittlig bestemor.

Skuff.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Kanskje hun bare var adoptivmoren? eller "earthmuuum", ju never nåv.

Uansett, synes bare det er merkelig at hun er så... menneskelig (dronningen altså)

Her ville jeg komme og drepe en diger spider/alien-esque lignende ting, også ligner hun søren meg på en gjennomsnittlig bestemor.

Skuff.

Hm... vil vise seg i 3ern :ph34r: Who wants to kill the Queen?

Lenke til kommentar

Har bare et lite spørsmål jeg, de to co-op achievmentene. må man spille over live for å få dem eller kan man spille splitscreen og fortsatt få dem? :) takk for raske svar ;-)

Angående Sires

Etter det datamaskinen Niles har sagt, og utseende til Siresene ville jeg ha trodd at mennesker gikk inn i fjellet (husker ikke helt hva det heter) og eksperimenterte på wretches eller andre locust for å finne ut mer om dem. synes også det er litt muffins med han chairman karen.. siden han visste om det og likevel fikk ikke Marcus eller sjefen vite det?(han med capsen, dårlig med navn for tiden) muffins muffins muffins

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Til dere som lurer på om jeg har mic eller ikke, jeg har mic og har den på, men er ikke så veldig pratsom, da jeg er veldig konsentrert.

Du klarte da å uttrykke noen gloser da du døde som leder i guardian :p

Ja, det var lagg greier, han chainsawa meg da jeg chainsawa han, også er jeg fryktelig dårlig taper..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...