Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Spørsmål angående slutten Når faren til Marcus snakker på slutten der etter rulleteksten... Altså, hva er tingen med han? Har runna enern to ganger, men husker virkelig ikke hva tingen med faren hans var..I campaignen nå nevnte Locust Dronninga også Adam Fenix, men jeg skjønte ikke helt tegninga. Noen som har en god forklaring:P? Ingen god forklaring, men: Dronningen nevner jo at hun synes Marcus skulle blitt mer lik faren sin, og etter rulleteksten spør han "what have you done?". Mystisk, da det kan tyde på at Adam har enten noe med Locustene å gjøre, er med de, eller vet mer om de enn noen andre(?) Forhåpentligvis får vi svar på alle spørsmål når 3eren kommer Endret 21. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Til dere som lurer på om jeg har mic eller ikke, jeg har mic og har den på, men er ikke så veldig pratsom, da jeg er veldig konsentrert. Du klarte da å uttrykke noen gloser da du døde som leder i guardian Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Spørsmål angående slutten Når faren til Marcus snakker på slutten der etter rulleteksten... Altså, hva er tingen med han? Har runna enern to ganger, men husker virkelig ikke hva tingen med faren hans var..I campaignen nå nevnte Locust Dronninga også Adam Fenix, men jeg skjønte ikke helt tegninga. Noen som har en god forklaring:P? Ingen god forklaring, men: Dronningen nevner jo at hun synes Marcus skulle blitt mer lik faren sin, og etter rulleteksten spør han "what have you done?". Mystisk, da det kan tyde på at Adam har enten noe med Locustene å gjøre, er med de, eller vet mer om de enn noen andre(?) Forhåpentligvis får vi svar på alle spørsmål når 3eren kommer Hm.. Ja, når dronninga prata om Adam, fikk jeg et inntrykk av at han var en av Locusten. Vi fikk vel ikke så mye svar når det gjelder den interne krigen mellom Locusten heller..Har de samme dronning? Woof, mange spørsmål:P Men hva var det vi fikk vite om Adam Fenix i enern? Husker bare at man var i huset hans elns. Endret 21. november 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jailbait: Tror ikke vi fikk vite noe for å være ærlig, unntatt at han ser ut til å ha vært patriot eller lignende. Hadde faen meg ikke forundra meg om dronninga er moren til Marcus eller noe lignende bullcrap. Locustene hadde vel samme dronning, men når de ble utsatt for immulsion valgte de jo å prøve å styrte "frendene" sine (aner ikke hvorfor, kanskje immulsion gjør de gale e.l.) og har dermed sikkert valgt/skaffet seg en ny leder. Er også litt nysgjerrig på Sires for å være ærlig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ang. moren til Marcus: Moren til Marcus er død. Han fant hun selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Videre om moren: Kanskje hun bare var adoptivmoren? eller "earthmuuum", ju never nåv. Uansett, synes bare det er merkelig at hun er så... menneskelig (dronningen altså) Her ville jeg komme og drepe en diger spider/alien-esque lignende ting, også ligner hun søren meg på en gjennomsnittlig bestemor. Skuff. Endret 21. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kanskje hun bare var adoptivmoren? eller "earthmuuum", ju never nåv. Uansett, synes bare det er merkelig at hun er så... menneskelig (dronningen altså) Her ville jeg komme og drepe en diger spider/alien-esque lignende ting, også ligner hun søren meg på en gjennomsnittlig bestemor. Skuff. Hm... vil vise seg i 3ern Who wants to kill the Queen? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har bare et lite spørsmål jeg, de to co-op achievmentene. må man spille over live for å få dem eller kan man spille splitscreen og fortsatt få dem? takk for raske svar ;-) Angående Sires Etter det datamaskinen Niles har sagt, og utseende til Siresene ville jeg ha trodd at mennesker gikk inn i fjellet (husker ikke helt hva det heter) og eksperimenterte på wretches eller andre locust for å finne ut mer om dem. synes også det er litt muffins med han chairman karen.. siden han visste om det og likevel fikk ikke Marcus eller sjefen vite det?(han med capsen, dårlig med navn for tiden) muffins muffins muffins Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Du får achievements i co-op splitscreen offline ja. Sires: Jeg er overbevist om at dette har med menneskelige eksperimenter å gjøre, siden det er såpass "hysj-hysj". Endret 21. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Sires er jo selvfølgelig menneskeskapt. De var mennesker, gjort monstre. Det ser du når du finner alle collectibles. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ah, har ikke skaffet alle enda så det forklarer min uvitenhet, 1+ to me! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg synes fortsatt dette spillet sånn historiemessig har stålet en del av Bioshock. Finne spor av historien underveis. Og ikke minst hvis det stemmer at dette er forskningsframstilt av mennesker, og så gikk det gale. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Skal du se slik på saken så har jo Bioshock "stjålet" fortellings-metoden sin av Doom 3. Og Doom av noen andre osv osv. Endret 21. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mirrors Edge har stjålet ALT fra Super Mario! oneone!On!On! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Når var sist mario hadde runner-vision? EA er flinke på å innovere! :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Til dere som lurer på om jeg har mic eller ikke, jeg har mic og har den på, men er ikke så veldig pratsom, da jeg er veldig konsentrert. Du klarte da å uttrykke noen gloser da du døde som leder i guardian Ja, det var lagg greier, han chainsawa meg da jeg chainsawa han, også er jeg fryktelig dårlig taper.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ang. moren til Marcus: Moren til Marcus er død. Han fant hun selv. Ikke for å pirke, men... du mener hun fant han selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 hvordan kan hun finne han når hun er død? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det var også min tanke! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ang. moren til Marcus: Moren til Marcus er død. Han fant hun selv. Ikke for å pirke, men... du mener hun fant han selv Tomtruck har rett. Det var det lakus sa, men dette er trolig hva han mente: Moren til Marcus er død. Han fant henne selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå