Kentinho Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hehe, takk alle sammen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du fikk visst flere svar enn du håpet på? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kanskje et par ekstra han fikk der ja Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du fikk visst flere svar enn du håpet på? Da er jeg ihvertfall sikker på at det er rett Nå vet jeg at jeg -ikke- skal stemme på execution neste gang Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) feilpost. Endret 20. november 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Angående dette om toman er snill eller ikke. Det er alltid han som roper "HEI SIGURD!" når jeg joiner. Me lieks. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Toman er en hyggelig fyr han, til tross for at han suger så jææææævelig (INTERN) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I love Gears!!!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Toman er en hyggelig fyr han, til tross for at han suger så jææææævelig (INTERN) Ke mener du med det (INTERN) mener du i selve spillet da hahaha Koset meg enda mer med Gears 2 siden jeg fikk meg Elite idag. Er fornøyd med eliten ja, stille som bare faen synes jeg! Bare Ban: As always samma om det var COD4 vi spilte, Battlefield Bad Company, det endte alltid med mer snakking en å fokusere på å drepe mest mulig haha!! Endret 20. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 til alle som sender meg invite eg ikkje godtar, eg prøver ikkje å vera arrogant eller noko i den dur. Men eg er berre så jævlig treig med å komme meg gjennom campaign sida eg kjøyre hardcore, litt verre enn eg trudde.. men no er det omsider runda å DÅ er eg klar for meir online.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg og er en av dem som holder på med Gears 2 sin singelplayer på HardCore og har kun kommet til act 2 Må jo nesten spille offline fordi jeg ikke vil få så masse invites Endret 20. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Toman er en hyggelig fyr han, til tross for at han suger så jææææævelig (INTERN) Ke mener du med det (INTERN) mener du i selve spillet da hahaha Koset meg enda mer med Gears 2 siden jeg fikk meg Elite idag. Er fornøyd med eliten ja, stille som bare faen synes jeg! Bare Ban: As always samma om det var COD4 vi spilte, Battlefield Bad Company, det endte alltid med mer snakking en å fokusere på å drepe mest mulig haha!! Haha! Ja jeg veit, ender alltid slik. Men det er det som gjør en god kamp over Live! Grattis med Elite btw! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) til alle som sender meg invite eg ikkje godtar, eg prøver ikkje å vera arrogant eller noko i den dur. Men eg er berre så jævlig treig med å komme meg gjennom campaign sida eg kjøyre hardcore, litt verre enn eg trudde.. men no er det omsider runda å DÅ er eg klar for meir online.. Jeg sender bare invite all noen ganger, jeg. Så jeg blir ikke lei meg hvis noen ikke joiner. Det er ikke plass til alle uansett Endret 20. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spørsmål angående slutten Når faren til Marcus snakker på slutten der etter rulleteksten... Altså, hva er tingen med han? Har runna enern to ganger, men husker virkelig ikke hva tingen med faren hans var..I campaignen nå nevnte Locust Dronninga også Adam Fenix, men jeg skjønte ikke helt tegninga. Noen som har en god forklaring:P? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Takker!! Den er så stille som en svart mus ja Men det sier sitt at vi norske er veldig hyggelig med hverandre og det er veldig positivt!! Live med Gears 2 er jo drømmen i tillegg, det må bli mer skyting med dere Bare folkene Er ikke alltid jeg spiller med dere, men jeg vil så gjerne bli med, men når dere sender invite så stikker jeg å legger i spillet, så kommer jeg inn på Gears 2 og da har dere allerede startet for eks matchmaking, men da husk å ta litt lengre tid med å vente på meg så stiller jeg så gjerne opp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vi glemmer at du er en så sensitiv mann vettu Quick reply is quick! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 For hvert game inviteres det jo 30 personer, du må være rask da, Toman Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Men jeg synes det er gøy viss non plager meg, da blir det samme tilbake da. Men jeg vet alt som blir sagt som regel er kødd uansett Hva er Live uten mikrofon egenligt, vil si null niks haha Er jeg og sensitiv ja haha, der fikk jeg meg enda en latter!! Det er samma som å spille Gears Of War 2 helt uten internett! Må nok dra i land mangen timer i helga med Gears Of War 2 Har selv passert 1000 rounds og det veldig mye... Endret 21. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Til dere som lurer på om jeg har mic eller ikke, jeg har mic og har den på, men er ikke så veldig pratsom, da jeg er veldig konsentrert. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Motsatt som meg da har micen på hele tiden og snakker nesten hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå