Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toman er en hyggelig fyr han, til tross for at han suger så jææææævelig (INTERN)

Ke mener du med det (INTERN) mener du i selve spillet da hahaha :D

Koset meg enda mer med Gears 2 siden jeg fikk meg Elite idag. Er fornøyd med eliten ja, stille som bare faen synes jeg!

Bare Ban: As always samma om det var COD4 vi spilte, Battlefield Bad Company, det endte alltid med mer snakking en å fokusere på å drepe mest mulig haha!! :love:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Toman er en hyggelig fyr han, til tross for at han suger så jææææævelig (INTERN)

Ke mener du med det (INTERN) mener du i selve spillet da hahaha :D

Koset meg enda mer med Gears 2 siden jeg fikk meg Elite idag. Er fornøyd med eliten ja, stille som bare faen synes jeg!

Bare Ban: As always samma om det var COD4 vi spilte, Battlefield Bad Company, det endte alltid med mer snakking en å fokusere på å drepe mest mulig haha!! :love:

Haha! Ja jeg veit, ender alltid slik. Men det er det som gjør en god kamp over Live! Grattis med Elite btw!

Lenke til kommentar
til alle som sender meg invite eg ikkje godtar, eg prøver ikkje å vera arrogant eller noko i den dur. Men eg er berre så jævlig treig med å komme meg gjennom campaign sida eg kjøyre hardcore, litt verre enn eg trudde..;) men no er det omsider runda å DÅ er eg klar for meir online..:D

Jeg sender bare invite all noen ganger, jeg. Så jeg blir ikke lei meg hvis noen ikke joiner. Det er ikke plass til alle uansett ;)

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Spørsmål angående slutten :tease:

Når faren til Marcus snakker på slutten der etter rulleteksten...

Altså, hva er tingen med han? Har runna enern to ganger, men husker virkelig ikke hva tingen med faren hans var..I campaignen nå nevnte Locust Dronninga også Adam Fenix, men jeg skjønte ikke helt tegninga.

Noen som har en god forklaring:P?

Lenke til kommentar

Takker!!

Den er så stille som en svart mus ja :)

Men det sier sitt at vi norske er veldig hyggelig med hverandre og det er veldig positivt!!

Live med Gears 2 er jo drømmen i tillegg, det må bli mer skyting med dere Bare folkene ;)

Er ikke alltid jeg spiller med dere, men jeg vil så gjerne bli med, men når dere sender invite så stikker jeg å legger i spillet, så kommer jeg inn på Gears 2 og da har dere allerede startet for eks matchmaking, men da husk å ta litt lengre tid med å vente på meg så stiller jeg så gjerne opp ;)

Lenke til kommentar

Men jeg synes det er gøy viss non plager meg, da blir det samme tilbake da. Men jeg vet alt som blir sagt som regel er kødd uansett

Hva er Live uten mikrofon egenligt, vil si null niks haha :p

Er jeg og sensitiv ja haha, der fikk jeg meg enda en latter!! :new_woot:

Det er samma som å spille Gears Of War 2 helt uten internett!

Må nok dra i land mangen timer i helga med Gears Of War 2

Har selv passert 1000 rounds og det veldig mye...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Til dere som lurer på om jeg har mic eller ikke, jeg har mic og har den på, men er ikke så veldig pratsom, da jeg er veldig konsentrert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...