Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Sukk*, hva er det som skjer med at det bestandig er noen som skal stikke når man spiller online? Vi begynner jo alltid 5 mot 5, men når det ene laget taper en runde eller to er plutselig halve laget deres borte! Spilte nettopp en kamp. Vi var 2 mot 5 på slutten! Dette skjer jo nesten alltid!

Lenke til kommentar
Haha, godt å se at det ikke bare er jeg. :p Skjønner ikke hvorfor de skal gjøre de bokstavene så utydelige!

Prøvde nettopp min første rundte med Gears på nett. Synes det var skikkelig konge! :D Må få lagt til noen av dere. :) Har faktisk ingen venner på 360. Den er ganske ny så...

Da må du bare adde meg ;)

GamerTag: xXKaiNZorXx

Jeg er en av dem snille i Xbox Live :p

Han lyver!!! :p

Men seriøst, jeg har open NAT og nå greier jeg ikke og komme inn på noen kamper. Får bare beskjed at det er noe kødd med firewall`en??? Jaha? Jeg har jo porter åpne for xboxen? Hva er galt?

Lenke til kommentar
*Sukk*, hva er det som skjer med at det bestandig er noen som skal stikke når man spiller online? Vi begynner jo alltid 5 mot 5, men når det ene laget taper en runde eller to er plutselig halve laget deres borte! Spilte nettopp en kamp. Vi var 2 mot 5 på slutten! Dette skjer jo nesten alltid!

Samme her!

Jævlig irriterende :mad:

Lenke til kommentar
hva mener dere med installerre gears på HDD, hvordan gjør jeg det?

ps. en red ring er tydeligvis ikke bare et tegn på at xboxen er ødelagt har fått det to ganger og da dro jeg ut lednigen og puttan inn igjen og da funkia alt ganske bra igjen ;)

En rød ring indikerer vel bare at det er en kontakt feil på en av ledningene hvis jeg ikke husker feil...

Lenke til kommentar

Samme her!

Jævlig irriterende :mad:

Fordi det ene laget ender alltid opp med lagg xD Enten er det de Norske som får bra connection eller så de fra USA eller hvor de kommer fra:p (Min teori)

Lenke til kommentar
Fordi det ene laget ender alltid opp med lagg xD Enten er det de Norske som får bra connection eller så de fra USA eller hvor de kommer fra:p (Min teori)

Samme oppfatning her. Dog ender vi oftere opp med norsk host hver gang vi spiller 5 norske i et party. Som regel er det ikke bare amerikanere på andre laget, og dermed blir connectionen for de fleste i spillet best om en av oss norske er host.

=)

Lenke til kommentar

# Warzone

Warzone mostly follows the standard Team Deathmatch archetype, with each team trying to eliminate the other. The length of time during which a downed player can be revived before they die of blood-loss, also called the bleed-out time, can be set from 5 seconds up to 60 seconds. A post-release patch changed the maximum number of per-player revives from unlimited to two. On the third down, the player will automatically die. Dead players do not respawn until the next round.

# Execution

Execution is very similar to Warzone, except that when an opponent is down, the opposing team must terminate the downed player up close. Should the opposing team fail to destroy the downed player during the allowed time, the player will be revived and will once again become a threat. On the third down, the player will automatically die. The bleed-out time is applied here by altering the amount of time before a downed person rises again without any input from the player. Dead players do not respawn until the next round.

- Wikipedia

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

på Warzone kan du drepe med kuler på Execution må du drepe med Execution alla Curbstump osv

regner med at du fikk det med deg nå :p

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...