Lakus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare min kjeksbox som bråker like mye etter installasjon? Edit: Mener selvfølgelig når man spiller. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Legger inn nå, så kan svare deg snart. Er virkelig stille her! Endret 19. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er overraskende stille her også,, kan fortsatt høre den, men sånn er det alltid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kanskje xboxen min burde vrakes snart Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare min kjeksbox som bråker like mye etter installasjon? Edit: Mener selvfølgelig når man spiller. Du skrev edit uten å edite. Bra jobba. Og boxen din er nok sliten. RROD anyone? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du skrev edit uten å edite. Bra jobba. Trykket "svar nå" istedenfor "rediger". Om man poster innen 2 minutter og ingen andre har svart etter deg så blir posten din oppdatert. Ergo; edit uten stygg "redigert av blablabl" tekst. Edit: See? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Men da hadde du ingen grunn til å skrive edit. Hele poenget med å skrive det er for å vise hva du har endret. Når det ikke står at du har endret noe, er det ingen grunn til å skrive det heller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lukter pms laang vei her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 +1 Postcount Gears laster fortere etter installeringa, I can actually feel it! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hos meg så bråker 360 mye mindre etter jeg la inn Gears Of War 2 på harddisken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 +1 Postcount Gears laster fortere etter installeringa, I can actually feel it! ja, spilte co-op SP med en kompis når jeg hadde NXE og han den gammle dashen. jeg var inne i spillet mye fortere jeg måtte vente på han. har kjøpt en nesten 120GB disk, til blodpris, som er enda raskere enn 20Gb Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Endelig, internetten er safe igjen. Dessverre må jeg jobbe endel med særemne, så blir ikke på før ikveld. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen så fucka matchmakinga er Har ventet i 10 minutter nå! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er litt varierende hos meg. Nå tar det veldig kort tid og finne spillere, men det kan gå lang tid før jeg finner et motstanderlag. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 I ettermiddag gikk det betydelig raskere å komme igang med spillingen. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) har da nå kjøpt GeOW 2 og har kommet der man kjører Centauren inn i fjellet, etter at jeg drepte de to Brumakene, ble skjermen bare sort jo! WTF? Endret 19. november 2008 av Morten Porten Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 har da nå kjøpt GeOW 2 og har kommet der man kjører Centauren inn i fjellet, etter at jeg drepte de to Brumakene, ble skjermen bare sort jo! WTF? Det er meninga. Vent å se. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 har da nå kjøpt GeOW 2 og har kommet der man kjører Centauren inn i fjellet, etter at jeg drepte de to Brumakene, ble skjermen bare sort jo! WTF? Det er meninga. Vent å se. kult at jeg fortsatt sitter å ser på tv da og ingen dritt skjer når jeg switcher om! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 har da nå kjøpt GeOW 2 og har kommet der man kjører Centauren inn i fjellet, etter at jeg drepte de to Brumakene, ble skjermen bare sort jo! WTF? Det er meninga. Vent å se. kult at jeg fortsatt sitter å ser på tv da og ingen dritt skjer når jeg switcher om! Det er noe gærent med *tingen du er i*. Vent på noen lydspor. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 har da nå kjøpt GeOW 2 og har kommet der man kjører Centauren inn i fjellet, etter at jeg drepte de to Brumakene, ble skjermen bare sort jo! WTF? Det er meninga. Vent å se. kult at jeg fortsatt sitter å ser på tv da og ingen dritt skjer når jeg switcher om! Det er noe gærent med *tingen du er i*. Vent på noen lydspor. tenker jeg bare restarter xboxen.. for 20 min. skal det vel ikke ta.. sikkert bare hengt seg opp:) uansett takk for tipset Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå