Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

første gang på hardcore, rundt 10-12 timer, brukte god tid.

på Insane blir det litt høyere siden man må prøve ting mange ganger

 

men spillet føles ikke for kort, eller for langt,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei mye lengere enn gears 1 sikkert dobbelt.

rusher man på Gears tar det ca 4 - 5 timer.

Gears 2 rush ca 8 - 9 timer

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Brukte ca 10 timer i Coop på Hardcore. Spilte hele natta på release og noen timer dagen etter. Insane vil vel ta muligens litt kortere tid da jeg nå vet hva som skal gjøres hvor. Går nå igjennom spillet på Casual for å finne Collectibles og for å nyte spillet i mitt eget tempo, uavhengig av andre spillere i Coop.

 

Hører også noe om at det kommer en Patch til spillet samtidig som den nye Dashbord oppdateringen (19. November). Den skal visstnok gjøre noe med den ganske trege matchmakinga. Videre vil visst Epic ikke gjøre noe mer i første omgang, men jeg blir sjokkert om saga holder seg slik den er nå i all fremtid.

 

Utennavn-5.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
om du blir meskutt med saga opp går den nesten aldri ned. . du er nesten garantert ett (NOOB)kill.

Er det ikke sånn at du må bli skutt forfra for at du skal bli stunnet?

 

funker dårlig mesteparten av tiden, gjort det utallige ganger men blir sagd.

eneste man kan gjøre er å hoppe bakeover, skyt, hoppe bakover, sykt osv. på han gjøken som løper etter deg med saga

 

en anen ting som irriterer meg litt er at man ikke hører folk bak seg,

plutselig blir man sagd bakfra, uten å høre en dritt.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan mene at multiplayeren på gears 2 er dårligere enn gears 1, for meg så synes jeg hele intefacen var dårlig, jeg føler meg mye mer komfortabel med interfacen som Halo 3 multiplayeren har, og den CoD 4 har. med kategorier gjør man det mye enklere enn å quick matche på gridlock med random folk for så og måtte gå ut og begynne å søke igjen istedenfor å bare bytte map og kanskje gamemode. gi oss en blanding av halo 3 og cod 4 multiplayer med forskjellige kategorier og game modes og muligheten til å vetoe en bane, og for guds skyld å slippe å måtte gå tilbake til hovedmenyen for å måtte søke seg til et nytt game...

 

Husk at dette er min mening da, og jeg sier jo selvfølgelig at ikke alle liker multiplayeren på cod4 og halo 3

Lenke til kommentar

De samme reglene som gjaldt for Gears 1 gjelder her også. Hvis noen klarer å snike/løpe bort til deg med en motorsag så fortjener den personen det poenget han får for det. Det er du som suger. Personen som kapper deg i to gjør ikke annet enn å utnytte det. Folk klaget i Gears 1, og folk klager nå. Liker du ikke å leke tømmerstokk så hold deg på avstand, vipp ut saga selv og gå i duell eller blås huet av personen med hagla. Et fint alternativ er jo også å løpe.

 

(Nei jeg bruker ikke saga mye selv. Jeg bruker den når jeg ser en mulighet for å snike meg innpå en person, eller hvis jeg kommer nært noen andre spillere. Mao, når det er fornuftig å bruke et nærkamp våpen.)

 

Det eneste jeg misliker er matchmaking systemet de bruker. I begynnelsen fant jeg matcher helt fint, men nå søker den etter andre spillere i det uendelige, og jeg får heller ikke koblet meg til venner.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Det har vært veldig mye tull de siste dagene, i tillegg til den allerede svake matchmakingen. Jeg ser en nedgang i antall venner som spiller Gears 2, jeg håper de fikser problemene før de mister alle spillerne.

 

I går opplevde jeg en glitch da jeg spilte Submission på Pavilion, han Stranded-fyren vi skulle denge stod plutselig nede i bakken, bare øverste del av overkroppen og hodet stakk opp. Det endte med at vi måtte quitte matchen. Dette skal ikke skje.

 

Hvis det Lakus nevner er riktig så blir jeg meget glad. Det er på høy tid med en patch nå ja :-)

Lenke til kommentar
Dersom den plutselig begynte å bruke mer tid på matchmakinga enn før og du ikke får koblet deg opp mot venner så må du sjekke NAT-en din. Godt mulig den er strict. Er den strict så er det ikke mye håp for å finne games i GoW2.

Sitter på en router med åpen nat. Har prøvd å restarte, resette osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...