Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Det var da fra null til hundre veldig fort, DragonsHeaven? ;)

@Lakus, likte å ha flest innlegg i tråden så lenge det varte.. Måtte du få lykke til med å ta tilbake tronen!

 

Og, ja, hardcore er veldig lett, men insane er vanskelig nok til at det kan spilles flere ganger. Gleder meg til å coope meg igjennom hele fjøla på det! :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hva har forresten EPic gjort med saga?

Huttetu den var jo faktisk bedre balansert i eneren.

 

Greit nok at det er kult med dueller, men man må da for pokker ikke presse dueller på spillerne ved å la dem som løper med Chainsawen oppe få mer eller mindre godmode. Om man revver saga kan man jo løpe gjennom både ild, vann og flere vegger av bly uten å ense en ting.

 

90% av alle kills online blir gjort med sag på helt idiotiske tidspunkt.

Lenke til kommentar
lett og lett. spillet er egentlig ikke så vanskelig, men fy faen så mange cheap deaths det er blant annet takket være tilbakestående teammater som springer i veien eller coversystemet som fucker

 

Enig, vet ikke hvor forbanna jeg var på Carmine etterhvert fordi han skulle ut å leke Rambo.

Stilte seg selvfølgelig rett under der en Reaver landet og ble drept momentant.

Genialt at det er laget slik at AI sørger for at du dør mer enn deg selv.

 

Spilte coop på insane, og opplevde at han andre ikke så like mange fiender som meg på skjermen (begge var på insane)

Der jeg hadde 5 fiender løpende mot bilen han styrte geværet på, så han ingen :roll: vi døde mye på de partiene ja..

 

Dette spillet er årets mest buggete opplevelse, og selv om det er fryktelig artig klarer jeg ikke helt å unnskylde alle disse for det.

Hadde forventet mer av Epic og spesiellt etter uttalelsene til sjefen om at alt var blitt så finslipt i 2`ern.

Hele spillet hadde hatt godt av et par måneder til før launch.

Lenke til kommentar
Coversystemet er mye bedre en i forgjengeren vil jeg mene!

Henger nesten aldri fast

Jeg har bare 3700kills og snart 900 rounds, og det er uten å spillt for mye singelplayeren :p men jeg tviler jeg orker å få den achivementen med å drepe 100000 ja :p

Nei, nei, nei! Nå har jeg hørt det også! Det skal vi klare ja mr KaiN! Uansett hvor mange timer det kommer itl å gå, så skal vi klare det! Horde på casual FTW!

Lenke til kommentar

Det siste man gjør før man er ferdig er rett og slett kjedelig.

 

 

Videoen som viser muteringen til Brumaken er dritkul. Størrelsen og dens bisarre utseende legger opp til en virkelig spennende fight, men neida.

 

Når Epic Games putter så mye arbeid inn i å lage et sinnsykt Badass monster skulle man tro at vi spillere faktisk fikk se monsteret, og bringe det ned på en stilig måte. Noe som ikke er stilig er å sitte på med et helikopter som sirkler så tett inntil denne Lambent Brumaken slik at man ikke ser en dritt. Samtidig skal man fyre av med Doris (Hammer of Dawn) akkurat som alle de andre helikoptrene rundt deg gjør, noe som resulterer i at du ser enda mindre på grunn av det intense gule lyset.

 

Noe av det samme gjelder med Skorge. Latterlig kjedelig kamp det der, kun rinse and repeat.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...