tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvor har Lakus vært da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Guess whos back, back again.Lakus is back, tell your friends! Det var jo også et Emergence Hole i Guatemala for ca ett år siden. Det var rundt 100m bredt, 200m dypt og slukte to hus. Scary shit! Hvor har Lakus vært da? På ferie i Bannetland. Var koselig der, men det hadde sine nedturer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeg står fast der hvor jack skal sette ned en beacon eller noe, og det kommer masse locust, og 2 reavers, dør hele tiden.. Help?[\spoiler] Lakus!!<3333333 Endret 16. november 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Guess whos back, back again.Lakus is back, tell your friends! Jøss. Hadde håpet på å ta igjen postcounten din mens du var borte jeg. Vi/jeg/de som sendte er visst litt for flink til å sende PM-er til forumstyret Endret 16. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alle de kule har vært utestengt da.. 2 uker eller noe sånt her. Jeg innså i hvert fall at internett er dritkjedelig uten forumet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Da får vi vel alle bare hjelpe hverandre ut av eventuelle 'kniper' som måtte, komme, da! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Guess whos back, back again.Lakus is back, tell your friends! På tide å endre signaturen igjen da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alle de kule har vært utestengt da.. 2 uker eller noe sånt her. Jeg innså i hvert fall at internett er dritkjedelig uten forumet. Samme her Internetz sucks without forum. PS: Har nå vært bannet i 6 uker tilsammen Noen som synes Hardcore var for lett? Sleit ikke på noen av bossene. Skorge var piss, gigantfisken var kjedelig og den aller siste bossen var latterlig. Big-Imulsion-Brumak-Badass-Mutherfucker my ass! Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 På ferie i Bannetland. Var koselig der, men det hadde sine nedturer. Hovordan klarer du å bli bannet egentlig? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 jeg savnet deg ikke lakus. ser ikke hva som er så spesielt med deg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fantastisk Fin måte å dra tråden totalt Off Topic. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 jeg savnet deg ikke lakus. ser ikke hva som er så spesielt med deg Kødder du? Han er jo "Lakus"! Men han er ikke så god i Gears of War da Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Insane er lett azz. Ikke med min motorikk, reaksjonsevne og dårlige tålmodighet. Tenker jeg snart har brent inn loadeskjermen på plasmaen vår. Insane er frustrerende. Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Insane er lett azz. Litt for lett. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Spillet er egentlig ganske lett, generellt sett. Det var jo bare sånne "Jammen, det var DET man skulle gjøre ja!"-situasjoner hele spillet gjennom. Ingen "Nå må jeg bli bedre, for det her er UMULIG"-situasjoner Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Helt enig. Liker å slite litt med et spill når jeg spiller på vanskeligste vanskegrad. Ikke at det trenger å være noen Ninja Gaiden 2 eller noe, men uansett. Litt for lett, som sagt. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 lett og lett. spillet er egentlig ikke så vanskelig, men fy faen så mange cheap deaths det er blant annet takket være tilbakestående teammater som springer i veien eller coversystemet som fucker Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Guess whos back, back again.Lakus is back, tell your friends! Det var jo også et Emergence Hole i Guatemala for ca ett år siden. Det var rundt 100m bredt, 200m dypt og slukte to hus. Scary shit! Jøss,, trodde ikke det fantes ekte rock worms jeg? Allerede begynt å synke byer og vi følger ikke med Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du har ikke begynt fullt og helt med GoW2 enda skjønner jeg Dragonsheaven.. (Hinter til signaturen din) Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du har ikke begynt fullt og helt med GoW2 enda skjønner jeg Dragonsheaven..(Hinter til signaturen din) Hva med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå