Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Da får jeg spør igjen :tease:

Hvordan går man opp i rank?

Har ikke funnet svaret enda nei :p

If you quit a match or your connection ****s up and you exit a game, then your rank will greatly decrease.

2. Your rank will increase the more public (ranked) matches you play, and the more rounds and matches you win along with kills etc.

3. If you don't play the game, I think your rank will decrease due to other players ranking higher than you, hence demoting you to a lower rank.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å laste ned flashback maps på nytt? Jeg trenger ny 360, og skal kjøpe med 60GB HDD. Derfor må jeg overføre med et minnekort.

Alle save games får plass på minnekortet, og alt jeg har lastet ned fra marketplace er det bare å laste ned på nytt. Flashback mapene er imidlertid lastet ned med kode, og den kan jeg vel ikke bruke flere ganger? :(

Lenke til kommentar
Noen som vet

om det går an å laste ned flashback maps på nytt? Jeg trenger ny 360, og skal kjøpe med 60GB HDD. Derfor må jeg overføre med et minnekort.

Alle save games får plass på minnekortet, og alt jeg har lastet ned fra marketplace er det bare å laste ned på nytt. Flashback mapene er imidlertid lastet ned med kode, og den kan jeg vel ikke bruke flere ganger? :(

nei du har rett der du kan ikke bruke koden flere ganger men som med alt annet du har lastet ned, kan du laste det ned på nytt ved å gå på: market place blade, acc management og download hitstory til du finner mapsa.

Endret av Seeders
Lenke til kommentar

Alt du laster ned er linket til din gamertag. Så om du skriver koden på nytt, får du et spørsmål om du vil laste ned mappa på nytt. Alt annet fungerer jo slikt, så hvorfor ikke ;)

Det med emergency hole. DAMNED! Hent delta team, and get ready to kick some ass! WOOHOOO!! Husker når gears1 kom ut så var det og et sånn hul som åpnet seg et sted i landet. Litt merkelig dette skjer igjen når gears2 kommer ut ;)

Lenke til kommentar
Det med emergency hole. DAMNED! Hent delta team, and get ready to kick some ass! WOOHOOO!! Husker når gears1 kom ut så var det og et sånn hul som åpnet seg et sted i landet. Litt merkelig dette skjer igjen når gears2 kommer ut ;)

Du sier noe! Når gears 3 kommer tenker jeg at det faktisk kommernoe opp fra hullet! Dagens hull er bare for å teste om menneskeheten tar dette på alvor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...