teletubbiekid Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Runda nettopp spillet på hardcore med brodern. Er det noen her som har sett det som kommer etter creditsene? Er det liksom slik at faren til Markus fortsatt lever? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har sett det ja. Blir spennende med Gears 3. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Runda nettopp spillet på hardcore med brodern. Er det noen her som har sett det som kommer etter creditsene? Er det liksom slik at faren til Markus fortsatt lever? Ja. Han er liksom faren til Marcus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 nei, han ER faren tin Marcus, ikke liksom... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Da får jeg spør igjen Hvordan går man opp i rank? Har ikke funnet svaret enda nei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Da får jeg spør igjen Hvordan går man opp i rank? Har ikke funnet svaret enda nei If you quit a match or your connection ****s up and you exit a game, then your rank will greatly decrease. 2. Your rank will increase the more public (ranked) matches you play, and the more rounds and matches you win along with kills etc. 3. If you don't play the game, I think your rank will decrease due to other players ranking higher than you, hence demoting you to a lower rank. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Er det noen i Kongsbergområdet som gidder å ta med seg noen granater og tette dette hullet: 40 meter dypt hull Bare sånn for sikkerhets skyld. Endret 15. november 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Er det noen i Kongsbergområdet som gidder å ta med seg noen granater og tette dette hullet:40 meter dypt hull Bare sånn for sikkerhets skyld. HERREGUD, LOCUST INVASJON!! Ta fram lancerne og barrikader dere!! edit: Tok dere advarselen? Lite aktivitet her.. Endret 16. november 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Oh noes. Emergence hole! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er det noen i Kongsbergområdet som gidder å ta med seg noen granater og tette dette hullet:40 meter dypt hull Bare sånn for sikkerhets skyld. HERREGUD, LOCUST INVASJON!! Ta fram lancerne og barrikader dere!! edit: Tok dere advarselen? Lite aktivitet her.. Copy that. And paste. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Rart det er lite aktivitet her? Alle spiller jo.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som vet om det går an å laste ned flashback maps på nytt? Jeg trenger ny 360, og skal kjøpe med 60GB HDD. Derfor må jeg overføre med et minnekort. Alle save games får plass på minnekortet, og alt jeg har lastet ned fra marketplace er det bare å laste ned på nytt. Flashback mapene er imidlertid lastet ned med kode, og den kan jeg vel ikke bruke flere ganger? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Noen som vet om det går an å laste ned flashback maps på nytt? Jeg trenger ny 360, og skal kjøpe med 60GB HDD. Derfor må jeg overføre med et minnekort. Alle save games får plass på minnekortet, og alt jeg har lastet ned fra marketplace er det bare å laste ned på nytt. Flashback mapene er imidlertid lastet ned med kode, og den kan jeg vel ikke bruke flere ganger? nei du har rett der du kan ikke bruke koden flere ganger men som med alt annet du har lastet ned, kan du laste det ned på nytt ved å gå på: market place blade, acc management og download hitstory til du finner mapsa. Endret 16. november 2008 av Seeders Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Alt du laster ned er linket til din gamertag. Så om du skriver koden på nytt, får du et spørsmål om du vil laste ned mappa på nytt. Alt annet fungerer jo slikt, så hvorfor ikke Det med emergency hole. DAMNED! Hent delta team, and get ready to kick some ass! WOOHOOO!! Husker når gears1 kom ut så var det og et sånn hul som åpnet seg et sted i landet. Litt merkelig dette skjer igjen når gears2 kommer ut Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nice. Takk for hjelpen. Da er det bare å kjøpe ny box i morgen, så er jeg tilbake Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det med emergency hole. DAMNED! Hent delta team, and get ready to kick some ass! WOOHOOO!! Husker når gears1 kom ut så var det og et sånn hul som åpnet seg et sted i landet. Litt merkelig dette skjer igjen når gears2 kommer ut Du sier noe! Når gears 3 kommer tenker jeg at det faktisk kommernoe opp fra hullet! Dagens hull er bare for å teste om menneskeheten tar dette på alvor! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 MS Norge kan jo bruke det her til et ganske fett reklamestunt.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 MS Norge kan jo bruke det her til et ganske fett reklamestunt.. MS Norge er så slappe at det kommer de aldri til å gjøre... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Guess whos back, back again. Lakus is back, tell your friends! Det var jo også et Emergence Hole i Guatemala for ca ett år siden. Det var rundt 100m bredt, 200m dypt og slukte to hus. Scary shit! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Insane er lett azz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå