Skogslik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 begynte og spille Gears Of War igjenn i går her fikk så lyst til og spille etter å ha sett gameplay fra 2ern! s Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 begynte og spille Gears Of War igjenn i går her fikk så lyst til og spille etter å ha sett gameplay fra 2ern! s Sant.. Fikk veldig lyst å spille det igjen jeg også nå. Drar det sikkert frem igjen når jeg kommer hjem idag. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 drog det i frem i helga, gow1 herlig etter august er det gow powergaming! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Usett animasjon fra GeoW 2 traileren. (Takk til Comprade) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Wow, det der såg veldig flott ut spør du meg da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Boler er han, hissig fyr som treffer godt med slagene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Forskjellige Executions til hvert våpen. Listed on the official GoW2 May 2008 fact sheet comes mention that the "overall tone of 'Gears of War 2' is more badass - replete with new weapon-specific executions, chain saw duels and shocking boss fights." Dette betyr jo at executionene blir forskjellige avhengige av hva slags våpen du utfører henrettelsen med. Vi har jo alle utført en Curb Stomp og saget noen i to, men vi har jo nettop sett en Locust bli brukt som skjold, og en som blir slått til døde. Det at vi nettop har sett dette i den nye traileren vil jeg nok ta som en rimelig kraftig bekreftelse på at vi får se en del nye executions. Saging er det også bekreftet 3 forskjellige animasjoner til foreløpig. 1. Klassisk Gears stil. 2. Bakifra, med saga opp-ned, inn i ryggen og kutter oppover. 3. Chainsaw-duell. Men tror dere vi kan vente oss flere varianter? En som kutter en person i to deler langs midjen, en som kutter av beina, eller noe slikt hadde vært nice! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Får jeg en hvor jeg kan bruke den ene analoge stikka til å flytte på saga så er mine bønner hørt! Dette spillet kommer til å bli så latterlig fett! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Får jeg en hvor jeg kan bruke den ene analoge stikka til å flytte på saga så er mine bønner hørt! Bare pass på at det ikke kommer noen med hagle bakfra mens du leker deg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tjah.. hvis det blir som i Gears1 så er man jo udødelig når man river invollene til fiendene sine ut med sagblad. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 De står rett bak deg og venter på at du er ferdig med å masakrere, aldri om du rekker å bytte til Gnasher Shotgun før du er et hode kortere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er jo sant nok. Menmen, hvis det er prisen man må betale for å totalt ødelegge noen men en motorsag(!), så er det en pris ihvertfall jeg er villig til å betale! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 http://www.joystiq.com/2008/05/13/gears-of...ific-execution/ Våpen spesifikke henrettelser? En egen animasjon for hvert våpen? Dette lyder bra! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Allerede nevnt tidligere i tråden (noen poster lenger opp) med bilder og alt Endret 13. mai 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Pff.. kan ikke bli nevnt for mange ganger Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Oppdaterte førsteposten med info fra Lakus "takker" Dette blir bare bedre og bedre med i tankene att Gears Of War er så sykt bra spill den dag i dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 http://www.gametrailers.com/player/33917.html HD av der hvor Marcus eier en locust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå